جستجو

نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران

فهرست مطالب

نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران

نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران یکی از متداول ترین روش های حمل بار برای جابجایی اثاثیه منزل، کالاهای تجاری و سایر اقلام بین شهرهای مختلف مانند اهواز به تهران، اردبیل به تهران، اراک به تهران، کرمانشاه به تهران، بندرعباس به تهران، بوشهر به تهران است. در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل محموله های مختلف به صورت بین شهری از نیسان بار استفاده می کند که در میان متقاضیان به عنوان ماشین باربری مقرون به صرفه و پرکاربرد معروف است.

نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران در راه ممتاز آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه باربری به مشتریان گرامی است. برای استفاده از خدمات این باربری می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را به ثبت برسانید تا در هر زمانی که تمایل دارید بارگیری محموله شما صورت گیرد.

برای ارتباط سریع تر و راحت تر پیشنهاد می شود که با شماره تلفن های  02166630603 و 02165812391 تماس حاصل فرمایید. 

 

بهره مندی از نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران

نکاتی برای بهره مندی از نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران

 انتخاب شرکت باربری معتبر: قبل از انتخاب شرکت باربری، از سابقه و مجوز فعالیت آن اطمینان حاصل کنید. حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه حمل بار بین شهری و درون شهری دارای مجوز از اتحادیه باربری است، بنابراین یکی از ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین باربری را دارا است.

استعلام قیمت: از چند شرکت باربری مختلف استعلام قیمت بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید. در راه ممتاز این امکان برای متقاضیان فراهم شده است که قبل از ثبت درخواست بتوانند از هزینه باربری مورد نظر خود مطلع شوند و بتوانند قیمت باربرهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند.

بیمه بار معتبر: قبل از حمل بار، از بیمه شدن آن توسط شرکت باربری اطمینان حاصل کنید. صدور بیمه نامه با اجازه صاحب بار از دیگر ویژگی های راه ممتاز است که این کار موجب افزایش ایمنی در حمل بار و کاسته شدن نگرانی های مشتریان خواهد شد.

صورت حساب رسمی: قبل از حمل بار، بارنامه دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از حقوق خود دفاع کنید و امکان پیگیری محموله برای شما وجود داشته باشد. در راه ممتاز برای حمل انواع بار صورت حساب رسمی صادر می شود که همین مورد باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان این باربری شده است.

هزینه حمل بار با نیسان بار بین شهری

هزینه حمل بار با نیسان بار بین شهری به عوامل مختلفی مانند مسافت بین مبدا و مقصد، وزن و حجم بار، نوع بار و زمان حمل بار، نوع وانت بار و تجهیزات آن و بهره مندی از خدمات بیشتر مانند بیمه نامه و کارگر بسته بندی و حمل بار بستگی دارد. بنابراین نمی توان برای باربری با نیسان بین شهری از شهرستان های مختلف به تهران یک هزینه ثابت مشخص کرد و تنها با بررسی عوامل تاثیرگذار و مشخصات بار این کار امکان پذیر است. به همین علت پیشنهاد می شود شما مشتریان گرامی برای اطلاع از هزینه دقیق باربری با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید.

حمل بار ارزان با نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران

باربری ارزان با نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد است که قصد جابجایی اثاثیه منزل یا کالاهای خود را از شهرستان به تهران دارند. در همین راستا لازم است که شما متقاضیان گرامی نکاتی را برای حمل بار با نیسان بار از شهرستان به تهران در نظر داشته باشید. رعایت این موارد موجب کاهش هزینه های باربری خواهد شد، در ادامه برخی از آنها توضیح داده شده است.

  • بار خود را در زمان های کم تردد جابجا کنید: حمل بار در روزهای وسط هفته و ساعات غیر شلوغ می تواند ارزان تر باشد.
  • از باربری های مختلف استعلام قیمت بگیرید: قبل از انتخاب باربری، از چند شرکت مختلف استعلام قیمت بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید.
  • بار خود را به صورت اشتراکی حمل کنید: اگر بار شما کم است، می توانید آن را با بار شخص دیگری به صورت اشتراکی حمل کنید و هزینه ها را نصف کنید. به این نوع باربری حمل خرده بار یا کنارباری می گویند که برای کاهش هزینه های باربری به مشتریان پیشنهاد می شود.

علاوه بر این نکات، می توانید از روش های زیر نیز برای حمل بار ارزان با نیسان بار بین شهری استفاده کنید.

  • از نیسان بارهای برگشتی استفاده کنید: بسیاری از نیسان بارها بعد از تخلیه بار در مقصد، به صورت خالی به مبدا باز می گردند. شما می توانید از این نیسان بارها برای حمل بار خود با قیمت ارزان تر استفاده کنید.
  • از باربری های آنلاین استفاده کنید:باربری های آنلاین به دلیل عدم نیاز به دفتر و پرسنل حضوری، هزینه های کمتری دارند و می توانند خدمات حمل بار را با قیمت ارزان تری ارائه دهند.
  • خودتان بار را بارگیری و تخلیه کنید:اگر خودتان بار را بارگیری و تخلیه کنید، می توانید از باربری تخفیف بگیرید.

با رعایت این نکات می توانید حمل بار خود را با نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران به صورت ارزان و مقرون به صرفه انجام دهید.

نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران حمل و نقل راه ممتاز

مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری شهرستان به تهران

قیمت مناسب: وانت نیسان در مقایسه با سایر روش های حمل و نقل مانند کامیونت و خاور، قیمت مناسب تری خواهد داشت، بنابراین پیشنهاد می شود که اگر ظرفیت بار شما اجازه می دهد از نیسان بار برای حمل بار بین شهری خود استفاده کنید. .

ایمنی و سرعت بالا: نیسان بار به علت توان موتور بالا و بدنه محکم، می توانند بار شما مشتریان گرامی را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برساند. همچنین به علت ایمنی بالا امکان حمل بار با این ماشین باربری در تمام مسیرها بین شهری وجود دارد.

قابلیت دسترسی: نیسان بار به راحتی در دسترس است و جزو ماشین های بار پرکاربرد محسوب می شود، همچنین تمام شرکت های باربری از این ماشین استفاه می کنند، پس شما متقاضیان می توانید به راحتی درخواست باربری با نیسان بار بین شهری را داشته باشید.

مناسب برای بارهای کم: نیسان بارها برای حمل بارهای کم حجم و با وزن کم (تا حدود دو تن) مناسب هستند. بنابراین پیشنهاد می شود اگر ظرفیت بار شما اجازه می دهد حتما از این ماشین باری پرطرفدار و مقرون به صرفه استفاده کنید.

صدور بیمه نامه در نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

بیمه نامه باربری یک نوع بیمه نامه است که برای جبران خسارات احتمالی به بار در طول حمل و نقل بین شهری صادر می شود. که مزایای استفاده از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جبران خسارات احتمالی به بار در طول حمل و نقل
  • کاهش ریسک مالی برای صاحب بار
  • پرداخت تمام خسارت در صورت آسیب به محموله توسط شرکت بیمه
  • ایجاد آرامش خاطر برای صاحب بار

مدارک لازم برای صدور بیمه نامه باربری

  • مشخصات کامل صاحب بار
  • مشخصات کامل فرستنده و گیرنده بار
  • نوع و ارزش بار
  • مسیر حمل و نقل
  • نوع وسیله حمل و نقل

مراحل صدور بیمه نامه باربری

  1. انتخاب شرکت بیمه معتبر
  2. ارائه مدارک لازم به شرکت بیمه
  3. تکمیل فرم پیشنهاد بیمه
  4. پرداخت حق بیمه
  5. دریافت بیمه نامه
 

نکاتی که باید در صدور بیمه نامه باربری به آنها توجه کنید، عبارت است از:

انتخاب شرکت بیمه معتبر: از معتبر بودن شرکت بیمه و توانایی مالی آن در جبران خسارات احتمالی اطمینان حاصل کنید.

پوشش کامل خطرات: در هنگام صدور بیمه نامه، از پوشش کامل خطرات احتمالی در طول حمل و نقل اطمینان حاصل کنید.

ارزش واقعی بار: ارزش واقعی بار را در بیمه نامه درج کنید تا در صورت بروز خسارت، بتوانید غرامت کامل را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که شما مشتریان گرامی می‌توانید از طریق شرکت باربری راه ممتاز برای صدور بیمه نامه باربری خود اقدام کنید. این باربری برای حمل بار با نیسان بار بین شهری به تهران بهترین خدمات را ارائه می دهد که از میان آنها می توان به صدور صورت حساب رسمی و بیمه نامه معتبر اشاره کرد.

ثبت سفارش باربری از طریق لینک زیر برای متقاضیان گرامی فراهم شده است، بنابراین فقط کافی است که روی آن کلیک کنید.