جستجو

نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

فهرست مطالب

نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

نیسان بار یکی از پرکاربردترین خودروها برای حمل بار بین شهری از تهران به شهرستان است. این ماشین باربری مزایای زیادی دارد که به همین علت در طول روز مشتریان بسیاری متقاضی نیسان بین شهری تهران به شهرستان هستند. در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار تا دو تن از وانت نیسان استفاده می شود که ویژگی های این نوع ماشین باربری موجب کاهش هزینه ها و سرعت در باربری بین شهری شده است.

برای استفاده از خدمات باربری راه ممتاز برای نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان می توانید با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

مزایای استفاده از نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

حمل بار با وانت نیسان به صورت بین شهری از تهران به شهرستان مزایای بسیاری برای متقاضیان آن دارد که از میان این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

ظرفیت بالا: با استفاده از نیسان بار مشتریان می توانند تا بیش از 2 تن در این ماشین باری کالا قرار دهند و در مقایسه با سایر ماشین های باربری نسبت به ابعاد حجم بیشتری از بار را می توان در خود جایگذاری کند. برهمین اساس از آنجایی که به عنوان ماشین سبک بار شناخته می شود؛ ولی می تواند به اندازه یک ماشین باری نیم سنگین ظرفیت داشته باشد.

قیمت مناسب: نیسان بار در مقایسه با سایر ماشین های حمل بار مانند خاور و کامیون، قیمت مناسب تری دارد.

سرعت بالا: نیسان بار به دلیل ابعاد کوچک تر در مقایسه با سایر ماشین های باربری و موتور قوی و بدنه محکم، سرعت بالایی دارد و می تواند در مدت زمان کوتاهی بار را به مقصد برساند.

قابلیت حمل بارهای مختلف: وانت نیسان می تواند بارهای مختلف از جمله اثاثیه منزل، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و غیره را حمل کند. همچنین به علت توانایی بالا از لحاظ موتور و بدنه امکان جابجایی بار در تمام جاده های کشور با این ماشین باربری وجود دارد.

انتخاب نیسان بار مناسب برای حمل بار بین شهری از تهران به شهرستان

  • نوع بار خود را مشخص کنید:قبل از انتخاب نیسان بار، نوع بار خود را مشخص کنید تا بتوانید نیسان بار با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.
  • مسافت بین مبدأ و مقصد را در نظر بگیرید: مسافت بین مبدأ و مقصد را در نظر بگیرید تا بتوانید نیسان بار با سرعت مناسب را انتخاب کنید.
  • از یک شرکت حمل و نقل معتبر استفاده کنید:شرکتی را انتخاب کنید که سابقه خوب و رانندگان با تجربه ای و آموزش دیده داشته باشد.
  • قبل از حمل و نقل، قیمت را استعلام کنید:از چند شرکت حمل و نقل قیمت بگیرید و قبل از انتخاب شرکت، قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

با توجه به موارد ذکر شده، می توان بیان کرد که راه ممتاز تمام شرایط برای حمل بار با نیسان بار را دارا است، بنابراین پیشنهاد می شود باربری بین شهری تهران به شهرستان خود را به این باربری بسپارید که از هر لحاظ جزو بهترین باربری های محسوب می شود.

خدمات نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

خدمات نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

نیسان بار نوعی وانت بار است که اغلب برای حمل و نقل بارهای کوچک تا متوسط به کار می رود. در ایران وانت نیسان به طور گسترده برای جابجایی اثاثیه منزل، مصالح ساختمانی و سایر کالاها به صورت بین شهری و درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد.  

خدمات باربری نیسان بار در تهران حمل و نقل راه ممتاز به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه می شود. این باربری بهترین خدمات حمل بار را به مشتریان خود ارائه می دهند که عبارت است از:

  • حمل اثاثیه منزل، اداره، کارگاه
  • حمل کالای تجاری
  • حمل مصالح ساختمانی
  • حمل وسایل اداری
  • حمل تجهیزات صنعتی
  • حمل جهیزیه
  • حمل مبلمان
  • حمل مواد شیمیایی
  • حمل میوه و تره بار
  • حمل کالاهای تجاری و بازرگانی
  • و…

قیمت نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان

نرخ باربری نیسان بار برای حمل بارهای مختلف به تعرفه اتحادیه و به مشخصات بار بستگی دارد که عبارت است از:

  • نوع نیسان بار (قیمت نیسان بار مسقف، روباز، کفی و… با توجه به تجهیزات آن با یکدیگر تفاوت دارد)
  • نوع بار (اثاثیه منزل، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و… هر کدام از این بارها هزینه باربری متفاوتی دارند و بر قیمت حمل تاثیر می گذارند)
  • مسافت طی شده (مبدا و مقصد: مسافت بین مبدا و مقصد بار)
  • حجم و وزن بار (هرچه وزن و حجم بار بیشتر باشد، قیمت حمل بار نیز بیشتر خواهد بود)
  • زمان باربری (حمل بار در روزهای تعطیل و ایام خاص ممکن است مشمول افزایش قیمت شود)
  • بیمه نامه (استفاده از بیمه نامه با درخواست مشتری و متناسب با ارزش بار، موجب افزایش قیمت باربری می شود)
  • کارگر مورد استفاده برای بسته بندی و باربری

به طور کلی نرخ باربری نیسان بار در تهران نسبت به سایر انواع ماشین باری ارزان تر است، همچنین می توان بیان کرد که امکان ارائه تعرفه ثابت برای حمل بارهای مختلف با مشخصات متفاوت وجود ندارد و متناسب با هر کدام از انواع باربری می توان برای آن هزینه در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق باربری با وانت نیسان از تهران به شهرستان می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و از طریق کارشناسان این باربری از قیمت دقیق مطلع شوید.

تیم پشتیبانی در حمل و نقل راه ممتاز به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته پاسخگوی متقاضیان گرامی برای حمل انواع بار به صورت درون شهری و برون شهری است.

چگونگی انتخاب بهترین شرکت باربری نیسان بار در تهران

در هنگام انتخاب شرکت باربری مورد نظر خود باید، از چند شرکت باربری استعلام قیمت بگیرید و کیفیت خدمات آنها را بررسی کنید. سپس درباره سابقه فعالیت در زمینه باربری و مجوز شرکت انتخابی خود اطلاعات لازم را به دست آورید. بعد مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما از بیمه نامه معتبر برای حمل بار استفاده می کند و حتما برای پیگیری وضعیت بار خود از شرکت باربری بخواهید به شما صورت حساب و بارنامه ارائه دهد.

حمل و نقل راه ممتاز دارای تمام موارد ذکر شده است، بنابراین با خیال راحت می توانید بار خود را به بهترین شرکت باربری بسپارید. از ویژگی های منحصر به فرد این باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قیمت مناسب: ارائه قیمت های منصفانه و رقابتی به صورت حقیقی

سرعت بالا: حمل بار در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت تمام موارد ایمنی برای حفظ و امنیت محموله

امنیت: تضمین سلامت و امنیت بار با صدور بارنامه رسمی و بیمه نامه معتبر

بیمه نامه: ارائه بیمه نامه معتبر برای تمام بارها، البته با درخواست مشتریان

بارگیری و تخلیه بار: توسط کارگران با تجربه و حرفه ای در زمینه حمل بار و بسته بندی

پشتیبانی دائمی: ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته با پشتیبانی 24 ساعته

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

برای ثبت درخواست باربری در حمل و نقل راه ممتاز می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان این باربری ارتباط برقرار کنید.