جستجو

وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

فهرست مطالب

وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

وانت بار بین شهری تهران به شهرستان برای حمل بار و اثاثیه منزل از تهران به سایر نقاط کشور استفاده می شود انواع مختلفی از وانت بار بین شهری مانند وانت پراید (این نوع وانت کوچک ترین و ارزان ترین نوع وانت بار است و برای حمل بارهای کوچک و سبک مناسب است) و وانت نیسان (این نوع وانت بزرگ تر و قوی تر از وانت پیکان است و برای حمل بارهای بزرگ و سنگین مناسب است) وجود دارد.

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل بارهای مختلف تا حدود 2 تن از وانت بار استفاده می شود، برهمین اساس شما مشتریان گرامی می توانید ارسال بار تهران به شهرستان خود را به این باربری بسپارید و از خدمات آن بهره مند شوید.

برای استفاده از خدمات وانت بار بین شهری راه ممتاز می توانید با شماره تلفن 02166630603  تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

قیمت وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

قیمت وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

هزینه وانت بار بین شهری به اینکه باید مطابق با تعرفه اتحادیه باربری باشد، به به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

  • نوع وانت: وانت پیکان ارزان تر از وانت نیسان است.
  • مسافت:هر چه مسافت بیشتر باشد، هزینه باربری با وانت بار بیشتر خواهد بود.
  • وزن بار: هر چه وزن بار بیشتر باشد، هزینه حمل بار وانت بار افزایش می یابد.
  • زمان جابجایی: تقاضا برای وانت بار در فصل های گرم سال و در تعطیلات بیشتر است، بنابراین اگر می توانید، در زمان های دیگر حمل کالای خود را انجام دهید تا هزینه کمتری بپردازید.
  • خدمات اضافی: بهره مندی خدماتی مانند بیمه نامه و کارگر با تجربه برای بسته بندی بار، بارگیری و تخلیه بار موجب می شود که هزینه این خدمات به طور جداگانه محاسبه شود.

در ادامه نرخ تقریبی کرایه وانت بار بین شهری تهران به شهرستان برای برخی از مسیرهای پر تردد بیان شده است.

مسیر

وانت پراید

وانت نیسان

خاور

تهران به مشهد

1,500,000 تومان

2,000,000  تومان

 3,000,000 تومان

تهران به اصفهان

1,000,000 تومان

 1,500,000 تومان

2,500,000  تومان

تهران به شیراز

1,200,000 تومان

1,700,000 تومان

2,700,000  تومان

تهران به تبریز

1,300,000 تومان

1,800,000 تومان

 2,800,000 تومان

لازم به ذکر است که این نرخ ها تقریبی هستند و ممکن است در زمان های مختلف سال و با توجه به نوع باربری با وانت بار متفاوت باشند. برای اطلاع از قیمت دقیق، بهتر است با پشتیبانی حمل و نقل راه ممتاز تماس بگیرید و استعلام قیمت کنید.

همچنین باید بدانید که انتخاب وانت بار بین شهری مناسب، به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از: 

 نوع بار: نوع بار شما تعیین می کند که چه نوع وانتی نیاز دارید.

مسافت: مسافت سفر شما تعیین می کند که چه نوع ماشین باری نیاز دارید.

بودجه: بودجه شما تعیین می کند که خدمات چه شرکت باربری را می توانید انتخاب کنید.

برهمین اساس پیشنهاد می شود با مراجعه به وب سایت شرکت های وانت بار بین شهری و یا تماس با آنها، از قیمت ها و خدمات آنها مطلع شوید.

حمل بار ارزان با وانت بین شهری تهران به شهرستان

راه‌های مختلفی برای حمل بار ارزان با وانت بین شهری تهران به شهرستان وجود دارد. در ادامه چند نکته در این مورد بیان شده است.

  • از شرکت های مختلف وانت بار استعلام قیمت بگیرید: قیمت ها می توانند به طور قابل توجهی متفاوت باشند، بنابراین مهم است که قبل از رزرو، از چند شرکت مختلف قیمت بگیرید تا بتوانید قیمت باربری های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین باربری با نرخ پایین را انتخاب کنید.
  • از شرکت باربری بخواهید در ساعات غیر شلوغ حمل بار شما را انجام دهد: از رانندگان بخواهید اگر امکان پذیر باشد، سعی کنند در ساعات غیر شلوغی یا در روزهای هفته حمل و نقل را انجام دهند، با این کار کرایه کمتری پرداخت خواهید کرد.
  • بار خود را به طور موثر بسته بندی کنید: هر چه بار شما فضای کمتری اشغال کند، وانت بار ارزان تری می توانید پیدا کنید.

انتخاب بهترین راه برای حمل بار ارزان با وانت بین شهری تهران به شهرستان به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. همچنین می توان بیان کرد که حمل و نقل راه ممتاز با ارائه بهترین خدمات سعی در پایین نگه داشتن نرخ باربری دارد، بنابراین شما مشتریان گرامی می توانید برای حمل انواع بار خود با وانت بین شهری از تهران به شهرستان از این باربری استفاده کنید.

خدمات باربری وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

خدمات باربری وانت بار بین شهری تهران به شهرستان در راه ممتاز برای حمل بارهای مختلف مانند بارهای صنعتی و تولیدی و اثاثیه منزل از تهران به سایر نقاط کشور استفاده می شود. این خدمات شامل موارد زیر می شوند.

  • حمل بار و اثاثیه منزل:وانت بارهای بین شهری در راه ممتاز می توانند انواع بار و اثاثیه منزل را از مبدا تهران به مقصد مورد نظر شما در شهرستان حمل کنند.
  • بسته بندی بار: شرکت حمل و نقل راه ممتاز خدمات بسته بندی بار را نیز ارائه می دهند. این خدمات شامل بسته بندی اثاثیه منزل، لوازم اداری، کالاهای تجاری و غیره می شوند.
  • بارگیری و تخلیه بار: در حمل و نقل راه ممتاز بارگیری و تخلیه بار توسط کارگران با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.
  • بیمه نامه رسمی: صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری با درخواست مشتری از ویژگی های انحصاری حمل و نقل راه ممتاز است.
  • صورت حساب معتبر: شما مشتریان گرامی با داشتن بارنامه می توانید بار خود را در هر مرحله ای باشد، پیگیری کنید.
مزایای استفاده از خدمات باربری وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

مزایای استفاده از خدمات باربری وانت بار بین شهری تهران به شهرستان

  1. وانت بارهای بین شهری می توانند بار شما را با احتیاط کامل و رعایت تمام قوانین جاده ای در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر شما برسانند.
  2. با صدور صورت حساب رسمی و بیمه نامه معتبر مانند بیمه نامه ایران برای تمام امور باربری، امنیت بار مشتریان تضمین شده است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  1. شما می توانید با خیال راحت حمل بار خود را به وانت بارهای بین شهری بسپارید؛ زیرا تمام موارد ایمنی برای توسط نیروهای با تجربه و آموزش دیده رعایت می شود.
  2. هزینه باربری با توجه به نوع خدمات باربری در مقایسه با سایر باربری های در وانت بار بین شهری تهران به شهرستان بسیار مناسب و ارزان است.

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای استفاده از خدمات باربری راه ممتاز می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان این باربری تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.