وانت بار و نیسان بار جزو ماشین های پرکاربرد است که در حمل و نقل بین شهری و درون شهری مورد استفاده قرار می گیرید و افراد زیادی به صورت روزانه متقاضی با این ماشین باربری محبوب هستند. در حمل و نقل راه ممتاز حمل انواع بار با مجهزترین و بهترین ماشین های باربری مثل وانت بار و نیسان بار جزو خدمات اصلی آن محسوب می شود، به صورت که با توجه به نیاز مشتری و متناسب با حجم و وزن بار از انواع وانت بار مانند وانت نیسان، وانت پراید، وانت آریسان، وانت پیکان و وانت مزدا استفاده می شود.

متقاضیان حمل و نقل به صورت بین شهری و درون شهری با استفاده از خدمات باربری با وانت بار و نیسان بار می توانند از یک باربری ایمن و مقرون به صرفه بهره مند شوند؛ زیرا هزینه باربری با این ماشین باربری در مقایسه با سایر ماشین های باربری با توجه به میزان باری که جابجا می کند، بسیار پایین است.

برای استفاده از خدمات باربری راه ممتاز با وانت بار و نیسان بار فقط کافی است با شماره تلفن 02166630603 و 02165812391 تماس بگیرید. سپس با ذکر مشخصات بار خود در کمتر از یک ساعت منتظر بارگیری در مبدا شوید و در سریع ترین زمان ممکن بار خود را در مقصد تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که در تیم پشتیبانی راه ممتاز، کارشناسان به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و آماده برای ثبت سفارش شما مشتریان گرامی هستند. 

نیسان بار و وانت بار خدمات راه ممتاز

نرخ وانت بار و نیسان بار بین شهری

نرخ وانت بار بین شهری در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به مشخصات بار و عواملی که بر باربری بین شهری تاثیر می گذارد، محاسبه می شود. به این صورت که امکان ارائه تعرفه ثابت برای حمل انواع بار با ویژگی های مختلف وجود ندارد و براساس مواردی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مسافت باربری (فاصله مبدا تا مقصد)، نوع وانت بار و تجهیزات مورد نیاز، بهره مندی از خدمات ویژه مانند بیمه نامه و کارگر باربری و بسته بندی، زمان باربری و فوریت در حمل بار تعیین قیمت خواهد شد. 

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری آماده ارائه خدمات با تعرفه مناسب و ارزان به متقاضیان وانت بار بین شهری است. بنابراین شما مشتریان گرامی برای بهره مندی از این خدمات می توانید آن را باربری راه ممتاز سفارش دهید و مطمئن باشید که با رعایت تمام موارد ایمنی توسط نیروهای با تجربه و حرفه ای انجام می شود.

برای استفاده از خدمات وانت بار بین شهری راه ممتاز فقط کافی است که با پشتیبانی تماس بگیرد، در کوتاه ترین زمان ممکن حمل بار شما مشتریان گرامی با وانت بار متناسب با بار شما صورت می گیرد. برای ارتباط با کارشناسان باربری راه ممتاز از طریق شماره تلفن های 02166630603 و 02165812391 امکان پذیر است.

عوامل تاثیرگذار بر نرخ وانت بار و نیسان بار  

نرخ وانت بار بین شهری در حمل و نقل راه ممتاز همانند سایر باربری های معتبر در کشور مطابق با نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود، برهمین اساس یک تعرفه بسیار مناسب برای حمل و نقل بین شهری در نظر گرفته می شود که با بودجه مشتریان تناسب دارد. البته لازم به ذکر است که عوامل تاثیرگذار بر هزینه باربری تعیین کننده قیمت نهایی است و با توجه به آن نرخ وانت بار بین شهری مشخص می شود.

از میان عوامل موثر بر نرخ وانت بار بین شهری می توان بهره مندی از خدمات ویژه مانند استفاده از بیمه نامه و کارگر حمل بار و بسته بندی اشاره کرد. در این نوع خدمات مشتریان می توانند با بهره مندی از نیروهای حرفه ای و تجهیزات پیشرفته تمام مراحل باربری خود را ایمن کنند و بدون هیچ گونه نگرانی محموله خود را به این باربری بسپارند.

صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری موجب کاهش دغدغه های مشتریان برای حمل بار بین شهری می شود و در هنگام بروز خسارت به بار، غرامت آن پرداخته خواهد شد.

از دیگر خدمات راه ممتاز می توان به صدور صورت حساب رسمی برای حمل انواع بار اشاره می شود که با استفاده از آن می توان محموله در هر وضعیتی که قرار داشته باشد، برای پیگیری آن اقدامات لازم را انجام داد. درواقع با ارائه بهترین خدمات در حمل و نقل راه ممتاز می توان بیان کرد که هزینه بسیار اندکی از مشتریان دریافت می شود و به همین علت به عنوان یکی از باربری ایمن در کشور شناخته شده است.

از عوامل تاثیرگذار بر نرخ کرایه وانت بار و نیسان بار به صورت بین شهری و درون شهری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع محموله و وزن آن

  • بارهای معمولی: اثاثیه منزل، لوازم اداری، مبلمان، جهیزیه، محصولات تولیدی، مصالح ساختمانی و…
  • بارهای خاص: مواد غذایی فاسدشدنی مثل محصولات پروتئینی و لبنی، میوه و تره بار، مواد شیمیایی خطرناک، حیوانات زنده و…
  • وزن و حجم بار: هرچه حجم و وزن بار بیشتر باشد، کرایه نیسان نیز بیشتر است.

مسافت (مبدا و مقصد باربری)

  • درون شهری: برحسب ساعت مورد نیاز برای باربری محاسبه می شود.
  • بین شهری: بر اساس کیلومتر و نوع بار نرخ باربری برآورده می شود.
  • مسافت بین مبدا و مقصد: هر چه مسافت بیشتر باشد، کرایه نیسان نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع مسیر: تردد در مسیرهای صعب العبور یا پرترافیک ممکن است کرایه را افزایش دهد.

زمان و فصل باربری

  • روزهای عادی: نرخ کرایه در روزهای هفته به علت تردد کمتر ارزان تر است.
  • روزهای تعطیل و ایام خاص: نرخ کرایه در روزهای تعطیل به دلیل تردد بیشتر بین شهری و درون شهری گران تر است.
  • فصل باربری: در شرایط جوی نامناسب مثل فصل زمستان و پاییز نسبت به فصل تابستان و بهار نرخ کرایه به دلیل سختی کار رانندگان افزایش می‌یابد. البته به این نکته نیز باید توجه کرد که در برخی موارد ممکن است این مورد برعکس باشد، برای مثال حمل اثاثیه منزل به علت تقاضای بیشتر در فصل تابستان در مقایسه با فصل های دیگر هزینه بیشتری خواهد داشت.
  • زمان حمل بار: حمل بار در ساعات شلوغی و ترافیک سنگین ممکن است کرایه را افزایش دهد.
  • روزهای هفته: کرایه نیسان در روزهای تعطیل و آخر هفته ممکن است بیشتر باشد.

نوع نیسان و تجهیزات آن

  • نیسان وانت روباز: این نوع ماشین باربری در مقایسه با سایر وانت نیساناز تعرفه پایین تری برخوردار است.
  • نیسان مسقف: از آنجایی که نیسان مسقف با چادر برزنتی یا به صورت آهنی مسقف می شود و مناسب برای حمل انواع بار است، به علت تجهیزات به کار رفته در این نوع ماشین باربری در مقایسه با سایر وانت نیسان هزینه بیشتری خواهد داشت.

بارگیری و تخلیه

  • اگر بارگیری و تخلیه توسط راننده انجام شود،به نرخ کرایه اضافه می شود. اگر بارگیری و تخلیه توسط صاحب بار انجام شود، نرخ کرایه ارزان تر خواهد بود.
  • تعداد بارگیری و تخلیه: هرچه تعداد بارگیری و تخلیه بیشتر باشد، کرایه نیسان بار نیز بیشتر خواهد بود.
  • نیاز به خدمات بیشتر:در صورت نیاز به خدمات جانبی مانند حمل اثاثیه به طبقات بالا، کارگر باربری و بسته بندی نرخ کرایه نیسان افزایش خواهد یافت.

بیمه و بارنامه

  • اگر نیاز به بیمه نامه داشته باشید، با درخواست شما و با توجه به ارزش بار به نرخ کرایه نیسان بار اضافه می شود. در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار صورت حساب رسمی صادر می شود تا مشتریان از طریق آن به راحتی بتوانند محموله خود را پیگیری کند. این کار موجب افزایش اطمینان و کاهش دغدغه های آن برای باربری بین شهری و درون شهری شده است.
نیسان بار و وانت بار شبانه روزی راه ممتاز

کرایه نیسان بار و وانت بار درون شهری

کرایه نیسان بار و وانت بار درون شهری در حمل و نقل راه ممتاز همانند سایر امور باربری مطابق با درخواست مشتری و با توجه به ویژگی های محموله برآورد می شود. به این صورت که متقاضیان حمل بار درون شهری باید با ذکر مشخصات بار (برای مثال نوع بار، وزن و حجم بار، زمان مورد نظر برای بارگیری، استفاده از خدمات ویژه) می توانند از هزینه دقیق آن آگاه شوند.

در همین راستا می توان بیان کرد که کرایه نیسان بار درون شهری برای حمل انواع بار با توجه به عوامل موثر بر باربری محاسبه می شود و امکان ارائه تعرفه ثابت برای محموله هایی با ویژگی های متفاوت وجود ندارد. برهمین اساس پیشنهاد می شود شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات لازم در زمینه تعرفه باربری با پشتیبانی تماس بگیرید تا از قیمت دقیق آن آگاه شوید.

نیسان بار برگشتی نوع دیگری از باربری با وانت بار درون شهری است، به این صورت که رانندگان در زمانی که قصد برگشت به مبدا را دارند، می توانند اعلام بار انجام دهند، برهمین اساس به این نوع باربری با وانت نیسان، نیسان بار برگشتی می گویند. در این نوع باربری هزینه پایین تری از مشتریان دریافت می شود، بنابراین شما متقاضیان گرامی برای کاهش هزینه های خود می توانید از نیسان بار برگشتی استفاده کنید، البته اگر وزن و حجم بار شما با ظرفیت نیسان وانت تناسب داشته باشد.

برای اطلاع از کرایه نیسان بار درون شهری می توانید با کارشناسان راه ممتاز تماس حاصل فرمایید و با ذکر مشخصات محموله خود استعلام قیمت بگیرید. لازم به ذکر است که در این باربری تیم پشتیبانی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگوی به شما متقاضیان گرامی است.

استعلام کرایه حمل وانت بار و نیسان بار

حمل و نقل راه ممتاز با ارائه بهترین خدمات باربری به صورت استاندارد و با کیفیت در صدد پایین نگه داشتن تعرفه باربری است که همین مورد جلب اعتماد و اطمینان مشتریان شده است. به این صورت که بدون هیچ گونه نگرانی و با خیال راحت تمام امور باربری خود را به حمل و نقل راه ممتاز می سپارند.

با توجه به موارد ذکر شده پیشنهاد می شود برای استعلام کرایه حمل وانت بار در راه ممتاز با پشتیبانی تماس بگیرید و با ارائه ویژگی های مهم محموله خود مانند نوع بار و وزن و حجم بار، مبدا و مقصد باربری از هزینه دقیق آن آگاهی شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه حمل و نقل بین شهری می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز ارتباط برقرار کنید.

تعرفه نیسان و وانت بار تهران به شهرستان

تعرفه نیسان تهران به شهرستان همانند سایر امور باربری به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، فصل و زمان حمل بار، نوع وانت نیسان و تجهیزات آن و بهره مندی از خدماتی مثل بیمه نامه و کارگر بسته بندی و باربری بستگی دارد. درواقع می توان بیان کرد که اعلام تعرفه ثابت برای باربری تهران به شهرستان با نیسان وانت امکان پذیر نخواهد بود و تنها با ارائه مشخصات محموله و درخواست برای استفاده از خدمات است که می توان تعرفه دقیق آن را محاسبه کرد.

برهمین اساس پیشنهاد می شود شما مشتریان گرامی با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید تا از نرخ کرایه نیسان متناسب با بار خود آگاهی لازم را به دست آورید.

وانت بار و نیسان بار بین شهری

وانت بار و نیسان بار تهران

وانت بار و نیسان بار تهران جزو خدماتی است که توسط حمل و نقل راه ممتاز توسط نیروهای حرفه ای و متخصص و آموزش دیده به صورت کاملا انحصاری و ویژه انجام می شود. با استفاده از این خدمات متقاضیان دیگر دغدغه ای در زمینه حمل بار خود از تهران به شهرهای مختلف یا حمل بار به صورت درون شهری نخواهند داشت. از میان خدماتی که برای حمل وانت بار و نیسان بار در راه ممتاز ارائه می شود می توان به صدور صورت حساب رسمی و بیمه معتبر اشاره کرد که موجب ایمنی در باربری و کاهش دغدغه های متقاضیان باربری به صورت بین شهری و داخل شهری خواهد شد.

وانت بار و نیسان بار تهران حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی تا حدود 2 تن را به صورت کاملا حرفه ای و ایمن در تمام ساعت های شبانه روز انجام می دهد. بنابراین شما مشتریان گرامی با استفاده از این باربری به راحتی می توان حمل انواع بار را جابجا کرد، بدون اینکه دغدغه ای در زمینه حمل بار به صورت بین شهری و درون شهری داشته باشید. 

وانت بار و نیسان بار اصفهان

وانت بار و نیسان بار اصفهان نیز از سایر خدمات حمل و نقل راه ممتاز است که با استفاده از آن شما متقاضیان ساکن در اصفهان و کسانی که دارای صاحب کسب و کار در این شهر هستند، می توانند از خدمات این باربری بهره مند شوند.

وانت بار و نیسان بار اصفهان حمل بارهای مختلف اعم از بارهای خانگی، صنعتی، تولیدی و تجاری را با نیروهای متخصص و حرفه ای و رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می دهد. در این باربری تمام امور با بهره مندی از خدماتی مانند بیمه بار و صورت حساب رسمی صورت می گیرد و انجام مواردی مثل حمل بار و بسته بندی و چیدمان جزو مواردی است که در باربری راه ممتاز توسط نیروها آموزش دیده و با به کارگیری روش های اصولی و تجهیزات مدرن انجام می شود.    

وانت بار و نیسان بار شهرستان

وانت بار و نیسان بار شهرستان از دیگر خدماتی است که در حمل و نقل راه ممتاز با بهره مندی از تجهیزات مدرن و پیشرفته صورت می گیرد. برهمین اساس متقاضیان حمل انواع بار به شهرستان را می توانند با استفاده از وانت بار و نیسان بار انجام دهند، البته لازم به ذکر است که قبل از درخواست باربری با این ماشین باربری، وزن و حجم بار باید مورد توجه قرار خواهد گرفت تا متناسب با بار وانت بار و نیسان بار برای بارگیری در مبدا ارسال شود.

برای استفاده از خدمات وانت بار و نیسان بار شهرستان کافی است با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار به صورت تلفنی و قبل از ثبت سفارش باربری برای مشتریان وجود دارد، به صورتی که با مقایسه قیمت باربری های مختلف به راحتی می توانند متناسب با نیاز و خدمات مورد نیاز خود خدمات باربری را به ثبت برسانند.

وانت بار و نیسان بار مشهد

وانت بار و نیسان بار در شهر مشهد از خدماتی است که توسط حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار ارائه می شود. به این صورت که با مجهزترین انواع وانت بار، محموله های مشتریان جابجا می شود و جزو خدماتی انحصاری است؛ زیرا تنها در این باربری است که خدمات حمل بار با وانت بار و نیسان بار به صورت سراسری در تمام شهرهای ایران به خصوص شهرهای بزرگ مثل تهران، مشهد، تبریز، شیراز، کرمان و زاهدان انجام می شود.

برای بهره مندی از خدمات وانت بار و نیسان بار مشهد در راه ممتاز می توانید با شماره تلفن 02166630603 و02165812391 تماس بگیرید و با ارائه مشخصات بار و خدمات و تجهیزات مورد نیاز برای حمل بار سفارش خود را ثبت کنید.

خدمات حمل و نقل راه ممتاز برای وانت بار و نیسان بار بین شهری

صورت حساب ارسال بار: پس از رزرو، مشخصات ماشین و راننده به مشتری اطلاع داده می ‌شود و صورت حساب مرتبط با محموله برای آنها ارسال خواهد شد.

رزرو ماشین باربری: راه ممتاز برای حمل بار تهران به شهرستان به مشتریان امکان ارسال ماشین‌ های باری بین شهری یا جاده ‌ای را ارائه می ‌دهد. این انتخاب مبتنی بر نوع بار مشتری بوده و می ‌تواند شامل بار تجاری یا هر نوع بار دیگری باشد. با مراعات وزن و حجم بار مشتری، توصیه می‌ شود که نوع ماشین متناسب با بار را انتخاب کنند. پس از انتخاب، ماشین مورد نظر رزرو می شود و برای بارگیری آماده خواهد شد.

پشتیبانی: پشتیبانی راه ممتاز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

قیمت هوشمند و قطعی: قیمت گذاری ها به صورت هوشمند و بدون هیچ گونه هزینه اضافی انجام می شود.

وانت بار و نیسان بار با راه ممتاز

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار و نیسان بار 

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. این باربری با در اختیار داشتن مجهزترین ماشین های باربری و همکاری با رانندگان حرفه ای امکان استفاده از خدمات باربری را برای تمام افراد در سراسر ایران فراهم آورده است. بنابراین شما مشتریان گرامی در هر کجای کشور که باشید راه ممتاز از هر مبدا و هر نقطه از کشور، ماشین ‌های آماده بارگیری را برای شما ارسال می کند. سپس با رعایت تمام موارد استاندارد برای حفظ امنیت و سلامت بار در کوتاه ترین زمان ممکن محموله به مقصد خواهد رسید.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت وانت بار و نیسان بار متناسب با بار برای شما ارسال خواهد شد. 

راه ممتاز دارای نیروهای فعال و آموزش دیده در زمینه حمل بار و بسته بندی است که با استفاده از آنها شما متقاضیان گرامی به راحتی می توانید تمام مراحل باربری را به صورت ایمن انجام دهید؛ زیرا در این باربری همه امور توسط کارگران ماهر و با تجربه و با به کارگیری روش های اصولی و تجهیزات مدرن صورت می گیرد. بنابراین اگر در جستجوی یک باربری ایمن و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می شود که حمل بار خود را با خیال راحت به راه ممتاز بسپارید و مطمئن باشید که همه مراحل با ایمن کامل و به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

در حمل و نقل راه ممتاز سعی بر ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت برای حمل انواع بار است و همواره کوشش می شود که پایین ترین نرخ کرایه از مشتریان دریافت شود، برهمین اساس به تمام صاحبان کسب و کار و افرادی که به دنبال حمل بار با وانت بار و نیسان بار به صورت کاملا حرفه ای هستند، استفاده از خدمات باربری راه ممتاز توصیه می شود. با بهره مندی از این خدمات دیگر دغدغه ای در زمینه حمل بار به صورت درون شهری و بین شهری وجود نخواهد داشت.