جستجو

شماره تلفن باربری تهران

فهرست مطالب

شماره تلفن باربری تهران راه ممتاز

شماره تلفن باربری تهران

تهران کلانشهر و پایتخت کشور همواره بازار خوبی برای تولیدات صنعتی ، کشاورزی ، دامی ، پتروشیمی ، کارگاهی و … از سراسر کشور است. همین موضوع موجب می شود که خودروهای باربری زیادی اعم از انواع وانت بارها ، نیسان بار ، کامیونت ، کامیون و تریلی در ساعاتی از شبانه روز در این شهر تردد داشته باشند.

گروه حمل و نقل راه ممتاز با سالها تجربه در زمینه خدمات باربری درون شهری و بین شهری حمل بار و اثاثیه ، تجهیزات و دستگاههای بزرگ صنعتی ، انواع تولیدات کارخانه ای و کارگاهی و… را از شهر تهران به سایر شهرها و بالعکس انجام می دهد. شماره تلفن باربری تهران 02166630603 و 02165812391 است که می توانید به صورت شبانه روزی با این مجموعه تماس گرفته و درخواست خودروی باربری برای سراسر کشور داشته باشید.

راه ممتاز یکی از معتبرترین باربری های شهر تهران و کشور است که همواره در جهت رضایت مشتریان خود تلاش می کند. صدور بارنامه معتبر و بیمه نامه در صورت درخواست درخواست مشتری انجام می شود تا استانداردهای باربری همواره رعایت شود. صدور بیمه نامه باربری در کشور ما اجباری نیست ولی توصیه ما این است که حتما بارها و حتی خرده بارهای خود را بیمه کنید تا در صورت بروز اتفاقات پیش بینی نشده بتوانید از طریق شرکت بیمه خسارت خود را جبران نمایید.

شماره تلفن باربری تهران برای حمل اثاثیه منزل

حمل اثاثیه منزل همواره یکی از چالش های بزرگ برای اغلب افراد است و ممکن است به صورت درون شهری و یا بین شهری صورت گیرد. اغلب از خودروهای نیمه سنگین از قبیل خاور مسقف برای حمل اثاثیه منزل درون شهری یا بین شهری استفاده می شود. گرچه در بعضی مواقع با توجه به حجم و وزن اثاثیه می توان از خودروهای کوچکتر نظیر نیسان بار و وانت بار و یا خودروهای بزرگتر از قبیل کامیون استفاده کرد.

مهمترین نکته در حمل اثاثیه منزل این است که بسته بندی به صورت اصولی و استاندارد انجام شود تا در هنگام بارگیری، حمل و تخلیه ، اثاثیه دچار آسیب و شکستگی نشود. اگر در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل نیاز به کمک داشته باشید می توانید از خدمات کارگران بسته بندی مجموعه ما استفاده کنید.

این کارگران در زمینه بسته بندی استاندارد لوازم و اثاثیه منزل دارای تخصص و تجربه هستند و شما می توانید با خیال راحت نسبت به ارسال اثاثیه منزل خود به محل جدید اقدام کنید. در وهله بعد طریقه درست بارگیری ، حمل بار و تخلیه بار باید به درستی انجام شود تا اثاثیه آسیب نبیند.

انتخاب یک باربری معتبر و خوشنام می تواند از دغدغه های شما برای حمل اثاثیه منزل بکاهد. باربری راه ممتاز بهترین پیشنهاد به شما برای حمل اثاثیه منزل به صورت بین شهری و درون شهری است. شماره تلفن باربری تهران برای حمل اثاثیه منزل نیز 02165812391  است.

شماره تلفن باربری تهران حمل اثاثیه منزل

شماره تلفن باربری تهران برای بار برگشتی

در باربری اصطلاحی به نام بار برگشتی وجود دارد که بسیار مورد استقبال مشتریان باربری است. زمانی که راننده باری را از شهر مبدا بارگیری نموده و در شهر مقصد تحویل می دهد برای بازگشت به شهر خود ترجیح می دهد با خودروی خالی این مسیر را طی نکند و کرایه ای ولو کمتر دریافت نماید.

در این موارد هزینه حمل بار در مقایسه با حالت عادی کمتر است و همین موضوع بسیار مورد استقبال مشتریان باربری و صاحبان بار است. اگر شما نیز تمایل به استفاده از خدمات بار برگشتی دارید می توانید می توانید با شماره تلفن باربری تهران 02166630603 تماس بگیرید و درخواست استفاده از خدمات بار برگشتی از مجموعه راه ممتاز نمایید.

شماره تلفن باربری تهران برای حمل کنارباری

زمانی که خودروی باربری اقدام به بارگیری می کند اگر در خودروی خود فضای خالی برای بارگیری بارهای کوچک داشته باشد این نوع باربری بارها را کنارباری می گویند. هزینه حمل این نوع بار از حالت دربستی به مراتب کمتر است و برای ارسال کالاها و بارهای با حجم و وزن کم بسیار به صرفه است.

بسیاری از تولیدکنندگان در صنوف مختلف از این روش سفارش مشتریان خود را ارسال می کنند. این روش سریع و مطمئن است و معطلی پست و … را ندارد. شما نیز می توانید برای استفاده از خدمات کنارباری با شماره تلفن باربری تهران 02165812391 تماس حاصل فرمایید.

مطالعه مقاله قیمت باربری تهران به شهرستان را از دست ندهید. 

شماره تلفن باربری تهران حمل کنارباری

راه ممتاز ؛ ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری

باربری راه ممتاز با تجربه ای درخشان در باربری درون شهری و برون شهری و در اختیار داشتن انواع ماشین های باربری با تجهیزات کامل و به یاری پرسنل و رانندگان حرفه ای در کل کشور در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. در باربری راه ممتاز رعایت استانداردهای باربری و حقوق مشتریان از اولویت هاست و همین امر موجب شهرت این مجموعه در میان مشتریان عزیز شده است.

پاسخگویی تلفنی در کلیه ساعات شبانه روز انجام می شود و سایر مراحل اعم از ثبت سفارش ، اعزام خودروی باربری در محل ، بارگیری ، حمل و تخلیه بار در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر برای کلیه بارها صورت می گیرد تا موجب آسودگی خاطر صاحبان بار و مشتریان محترم این مجموعه باشد.

باربری راه ممتاز یکی از منصف ترین باربری ها در سطح کشور است که در هر دو زمینه باربری درون شهری و بین شهری دارای تعرفه و هزینه های پایینی به نسبت دیگر باربری هاست. اعتماد و رضایت مشتریان باربری راه ممتاز بزرگترین سرمایه این گروه حمل و نقل در کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و همچنین اطلاع از هزینه های باربری ، نوع خودرو ، بارنامه و بیمه نامه و … می توانید با کارشناسان راه ممتاز در تماس باشید. اپراتورهای مجموعه راه ممتاز بصورت شبانه روزی پاسخگوی تماس شما عزیزان از سراسر کشور هستند.