جستجو

شماره تلفن باربری اراک

فهرست مطالب

شماره تلفن باربری اراک باربری راه ممتاز

اراک یکی از شهرهای بزرگ صنعتی در کشور است و برای تامین نیازهای تولیدی و صنعتی خود با شهرهای دیگر از جمله تهران نیاز به خودروهای باربری متعددی دارد. حمل بار با توجه به حجم ، وزن و نوع بار توسط خودروهای باربری سنگین نظیر تریلی، کامیون ، خاور و یا سبک نظیر وانت بار و نیسان بار انجام می شود.

چنانچه شما نیز برای حمل بار از اراک به سایر شهرها در جستجوی شماره تلفن باربری اراک هستید می توانید با پشتیبانی باربری راه ممتاز به شماره های 02165812391 و 02166630603 تماس بگیرید و با ذکر مشخصات بار از خدمات ، تجهیزات و تعرفه قیمت مطلع شوید.

در باربری راه ممتاز پس از ثبت سفارش باربری در کمتر از یک ساعت خودروی باربری در محل موردنظر برای بارگیری آماده خواهد بود و با رعایت کلیه موارد ایمنی ، بار شما در کمترین زمان به مقصد می رسد.

شماره تلفن باربری اراک برای حمل اثاثیه منزل

با خدمات باربری راه ممتاز میتوانید بصورت همه روزه انواع کالا و بارهای خود را از شهر اراک به دیگر شهرها و استانهای کشور ارسال کنید. یکی از انواع بارها که از شهری به شهر دیگر ارسال می شود اثاثیه منزل است. برای حمل اثاثیه منزل با توجه به حجم و وزن بار اغلب از خودروهای کامیونت روباز یا مسقف استفاده می شود.

چنانچه اثاثیه محدود و کم وزن باشند می توان از نیسان بار نیز برای حمل اثاثیه منزل بین شهری استفاده کرد. حمل اثاثیه منزل در باربری راه ممتاز تحت پوشش بیمه است و صدور بارنامه رسمی نیز برای کلیه بارها انجام می شود. شماره تلفن باربری اراک جهت حمل اثاثیه منزل 02165812391 و 02166630603 است.

لازم به ذکر است چنانچه برای بسته بندی و یا چیدمان اثاثیه منزل خود نیاز به کمک داشته باشید می توانید از خدمات کارگران بسته بندی، چیدمان و حمل بار این مجموعه استفاده کنید. برای اطلاع از تعرفه قیمت خدمات کارگران بسته بندی با راه ممتاز تماس بگیرید.

شماره تلفن باربری اراک کارگر بسته بندی

شماره تلفن نیسان بار اراک

در باربری راه ممتاز انواع خودروهای باربری برای حمل بار بین شهری موجود است. یکی از خودروهای پرکاربرد در باربری بین شهری نیسان بار است. این خودرو به دلیل اینکه نسبت به سایر وانت بارها فضای بیشتری برای بارگیری دارد و از طرفی کرایه حمل کمتری از خودروهای سنگین نظیر خاور و کامیونت دارد برای باربری بین شهری بسیار پرطرفدار است.

چنانچه برای حمل بار و محصولات صنعتی ، کشاورزی و دامی خود از اراک به سایر شهرها نیاز به خودروی نیسان بار دارید با پشتیبانی راه ممتاز به شماره 02165812391 تماس بگیرید.

شماره تلفن باربری اراک برای حمل خرده بار

حمل خرده بار یکی از خدمات باربری راه ممتاز است که با انواع وانت بار و نیسان بار یا سایر خودروهای باربری به صورت بین شهری انجام می شود. مشتریان باربری می توانند با هزینه ای به نسبت پایین تر از کرایه خودروی دربستی اقدام به ارسال خرده بارهای خود از شهر مبدا به مقصد کنند.

حمل خرده بار در باربری راه ممتاز به صورت حرفه ای و با خودروهای مجهز انجام می شود و دریافت خدمت حمل خرده بار تفاوتی از نظر کیفیت با خدمت کرایه خودروی باربری دربستی ندارد. شما می توانید برای حمل خرده بارهای خود با شماره های 02166630603 و 02165812391 تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است کارشناسان تیم پشتیبانی راه ممتاز بصورت 24 ساعته و در کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش باربری مشتریان محترم این باربری می باشند.

حمل بار از شهرک های صنعتی اراک به شهرستانها

همانطور که می دانید شهر اراک یک شهر صنعتی مهم در کشور محسوب می شود که دارای شهرکهای صنعتی زیادی است. تولیدات این شهرکهای صنعتی به سراسر کشور ارسال می شوند و این حمل و نقل توسط انواع خودروهای باربری صورت می گیرد. گروه حمل و نقل راه ممتاز حمل انواع بار از شهرکهای صنعتی اراک به شهرستان های دیگر کشور را با خودروهای مجهز خود انجام می دهد.

چنانچه از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در شهرک های صنعتی اراک هستید می توانید با گروه حمل و نقل راه ممتاز تماس گرفته و صفر تا صد حمل بار خود را به ما بسپارید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله قیمت باربری اراک را از دست ندهید. 

شماره تلفن باربری اراک تعرفه حمل بار

شماره تلفن باربری اراک با کامیونت و خاور

خاور و کامیونت در دو نوع مسقف و روباز وجود دارد که از هر دو برای حمل بار بین شهری می توان استفاده کرد. در خودروهای روباز پس از بارگیری ، روی بارها توسط چادر پوشانده می شود تا از آسیب به بار در طول مسیر جلوگیری شود. از خودروهای خاور و کامیونت که به نوعی خودروهای نیمه سنگین باربری محسوب می شوند برای حمل بارهایی استفاده می شود که از نظر حجم و وزن بیش از توان وانت بارها و نیسان بارها هستند.

از خاورهای مسقف بیشتر در حمل اثاثیه منزل بین شهری و درون شهری استفاده می شود. وجود سقف مانع از آسیب به بار از نظر گرد وخاک و بارندگی می شود. چنانچه شما نیز در جستجوی شماره تلفن باربری اراک برای حمل بار با خاور یا کامیونت هستید با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید.

راه ممتاز، ارائه بهترین خدمات باربری در کشور

حمل و نقل راه ممتاز دارای سابقه طولانی در ارائه خدمات باربری بین شهری و درون شهری است و با در اختیار داشتن مجهزترین خودروهای باربری اعم از سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده ارائه بهترین خدمات باربری به هموطنان عزیز است. گروه حمل و نقل راه ممتاز همواره تلاش کرده تا با وجود کیفیت مطلوب در حمل بار ، تعرفه باربری را در پایین ترین حد نگهداشته و رضایت خاطر مشتریان خود را در این زمینه فراهم آورد.  

باربری راه ممتاز از خدمات کارگران متخصص چیدمان ، بسته بندی و حمل بار با توجه به نیاز و خواسته مشتریان کمک گرفته و این دغدغه بزرگ را برای مشتریان خود رفع نموده است. اگر در جستجوی یک باربری ایمن با هزینه باربری مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما راه ممتاز است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری و درون شهری از طریق لینک زیرا با راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.