جستجو

باربری تبریز به بندر انزلی

فهرست مطالب

باربری تبریز به بندر انزلی

باربری تبریز به بندر انزلی تحت نظارت گروه حمل و نقل راه ممتاز آماده ارائه بهترین خدمات باربری به متقاضیان است. در این باربری حمل انواع بار توسط نیروهای با تجربه و ماهر در زمینه انجام امور باربری مانند حمل بار و بسته بندی به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود.

باربری تبریز به بندر انزلی حمل و نقل محموله های مختلف مثل اثاثیه منزل، مبلمان، تجهیزات صنعتی و تولیدی، محصولات کارخانه ای و کارگاهی، میوه و تره بار، مواد غذایی و شوینده، کالاهای بازرگانی و تجاری را توسط رانندگان حرفه ای با مجهزترین ماشین باربری انجام می دهد. در این باربری همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ کرایه حمل و نقل بین شهری به متقاضیان است، بر همین اساس در میان مشتریان به عنوان یکی از معتبرترین باربری شناخته شده است.

برای استفاده از خدمات باربری تبریز به بندر انزلی فقط کافی است با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و بعد اطلاع از نحوه حمل بار و نوع ماشین باربری متناسب با محموله خود، سفارش خود را ثبت کنید. در کمتر از یک ساعت ماشین باربری درخواستی شما ارسال می شود و با رعایت تمام موارد ایمنی در کوتاه ترین زمان ممکن محموله به مقصد خواهد رسید.

برای ارتباط با باربری تبریز به بندر انزلی می توانید با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان در تیم پشتیبانی راه ممتاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی و آماده ثبت سفارش باربری شما هستند.

باربری تبریز به بندر انزلی راه ممتاز

خدمات باربری تبریز به بندر انزلی

باربری تبریز به بندر انزلی برای حمل انواع بار اعم خانگی، تولیدی، صنعتی، تجاری و کشاورزی خدمات ویژه ارائه می دهد که از میان آنها می توان به صدور بیمه بار معتبر و بارنامه رسمی برای افزایش ایمنی در باربری اشاره کرد.

با استفاده صورت حساب باربری شما مشتریان گرامی می توانید از وضعیت محموله خود در هر مرحله ای از حمل و نقل باشد، مطلع شوید و امکان پیگیری در صورت مشکل برای شما به عنوان صاحب بار به طور رسمی وجود دارد. همچنین از طریق بیمه نامه می توان از خسارت احتمالی به محموله پیشگیری کرد و در صورت بروز آسیب به آن تمام خسارت را دریافت کرد. این نوع خدمات موجب کاهش دغدغه های متقاضیان باربری بین شهری و افزایش ایمنی در باربری خواهد شد.

اعزام نیروی ماهر و با تجربه برای انجام امور باربری مانند بسته بندی، بارگیری، تخلیه و چیدمان جزو خدماتی است که در باربری تبریز به بندر انزلی با درخواست شما مشتریان گرامی ارائه می شود. با بهره مندی از این خدمات تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و حرفه ای و با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و روش های اصولی انجام می شود که رعایت این موارد استاندارد از آسیب رسیدن به محموله جلوگیری خواهد کرد. پس استفاده از این خدمات هر چند که موجب افزایش هزینه باربری می شود، ولی بسیار پیشنهاد می شود؛ زیرا به علت افزایش ایمنی در باربری، پرداختن هزینه بیشتر، موجب حفظ امنیت و سلامت بار خواهد شد.   

از دیگر خدمات باربری تبریز به بندر انزلی می توان به ارسال ماشین های باربری با تجهیزات کامل و متناسب با نیازهای محموله متقاضیان اشاره کرد. در این باربری از انواع ماشین باربری مانند وانت بار، نیسان بار، کامیون، خاور و تریلی به صورت مسقف و روباز برای حمل بارهای مختلف استفاده می شود.

برای اطلاع از سایر خدمات  باربری تبریز به بندر انزلی می توانید با شماره تلفن 02166630603 تماس حاصل فرمایید.

نرخ کرایه باربری تبریز به بندر انزلی

نرخ کرایه باربری تبریز به بندر انزلی با توجه نرخ مصوب شده از سوی اتحادیه باربری تعیین می شود. البته به جز در نظر گرفتن نرخ اتحادیه باربری، عوامل تاثیر گذاری بر باربری مانند ویژگی های محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل آن نیز تعیین کننده قیمت نهایی باربری خواهد بود.

برهمین اساس برای محاسبه قیمت، مشخصاتی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مبدا و مقصد باربری، نوع ماشین باربری و تجهیزات مورد نیاز برای حمل و استفاده از خدماتی مانند بیمه بار و نیروی ماهر برای انجام امور حمل و نقل مورد توجه قرار می گیرید و تنها با در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار امکان ارائه قیمت نهایی ممکن خواهد بود. بنابراین برای انواع محموله با ویژگی های مختلف و خدمات متفاوت نمی توان تعرفه ثابت ارائه داد.

برای اطلاع از نرخ کرایه باربری تبریز به بندر انزلی تاکید می شود که با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و با ذکر مشخصات محموله خود از قیمت نهایی آن مطلع شوید.

باربری تبریز به انزلی حمل و نقل راه ممتاز

راه ممتاز، نخستین مرکز تخصصی حمل و نقل بین شهری با وانت بار

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سابقه طولانی در زمینه باربری به صورت بین شهری و درون شهری و در اختیار داشتن ماشین های باربری سبک بار مانند انواع وانت بار و رانندگان حرفه ای و با تجربه در تمام نقاط ایران توانایی ارائه خدمات باربری به صورت سراسری را دارد. بنابراین متقاضیان حمل و نقل بین شهری در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشند، امکان ثبت سفارش برای آنها فراهم شده است.

حمل و نقل راه ممتاز با رعایت تمام موارد ایمنی و استاندارد می کوشد که خدمات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد و همواره در تلاش است که پایین ترین نرخ باربری را مشتریان خود دریافت کند. برهمین اساس شما متقاضیان گرامی اگر در جستجوی یک باربری ایمن و با تعرفه مناسب و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می شود امور باربری خود را به راه ممتاز بسپارید و مطمئن باشید که تمام امور باربری به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود.

انواع وانت بار به ویژه وانت نیسان به عنوان پرکاربردترین ماشین های باربری در حمل و نقل بین شهری در کشور شناخته شده است، به این صورت که روزانه افراد زیادی متقاضیان حمل بار با این نوع ماشین باربری هستند، به همین علت حمل و نقل راه ممتاز برای حمل بارهای مختلف تا حدود 2 تن از انواع وانت بار استفاده می کند و به عنوان نخستین مرکز تخصصی وانت بار در میان مشتریان شناخته شده است.

همچنین لازم به ذکر است که در حمل و نقل راه ممتاز تمام امور باربری به صورت کامل، روباری یا خرده بار و متناسب با نوع محموله و مشخصات آن با مجهزترین ماشین های باربری انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری پیشنهاد می شود از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.