جستجو

حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار

فهرست مطالب

حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار

برای حمل برخی از کالاها و محصولاتی لبنی و پروتئنی مانند گوشت، ماهی و مرغ به خصوص در فصل گرما لازم است که ماشین باربری مجهز به یخچال استفاده شود تا در حین باربری به صورت درون شهری یا بین شهری محموله به صورت کاملا سالم به دست مصرف کنندگان برسد. بر همین اساس می توان بیان کرد که برای حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار نیاز به بهره مندی از خدمات ویژه جزو نیازهای ضروری متقاضیان حمل کالاها و محصولات حساس محسوب می شود. به همین علت پیشنهاد می شود از حمل و نقل راه ممتاز که در این مورد به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه می دهد، استفاده شود.

برای استفاده از خدمات راه ممتاز برای حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید.

 

حمل بار با وانت بار یخچال دار

خدمات حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار

حمل انواع بار مانند محصولات لبنی و پروتئینی نیاز به استفاده از وانت و نیسان یخچالدار دارد تا تازگی این نوع محصولات در هنگام رسیدن به دست مصرف کنندگان حفظ شود. در حمل و نقل راه ممتاز برای جابجایی محصولات حساس به دما خدمات ویژه با ماشین های باربری مجهز به تنظیمات دما و یخچال ارائه می شود. به همین علت پیشنهاد می شود برای جابجایی فرآورده های مختلف و مواد پروتئینی و مواد غذایی با حساسیت به مواد از بهترین خدمات برای این نوع باربری استفاده کنید.

در راه ممتاز انواع ماشین باربری مجهز به تنظیمات دما و یخچال مانند وانت بار و نیسان بار برای حمل بارهای مختلف متقاضیان استفاده می شود، لازم به ذکر است که در این باربری برای حمل محصولات حساس به دما نه تنها بهترین ماشین ها با تجهیزات پیشرفته به کار برده می شود، بلکه حمل بار توسط رانندگان با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد.

انواع ماشین یخچالدار برای حمل انواع بار  

حمل و نقل بین شهری و درون شهری با تجهیزات یخچالدار نوعی حمل و نقل است که برای حمل اقلام فاسد شدنی مانند مواد غذایی، دارو و گل استفاده می شود. انواع ماشین یخچالدار برای حفظ دمای ثابت در داخل تریلر که برای حفظ تازگی محموله ضروری است، طراحی شده اند.

دو نوع اصلی ماشین باربری یخچالدار وجود دارد:

  • کامیون یخچالدار:این نوع ماشین باربری متداول ترین نوع کامیون یخچالدار هستند و برای حمل محموله های بزرگ استفاده می شوند. تریلی های یخچالدار می توانند با استفاده از تجهیزات دیزلی یا برقی که در جلو یا زیر تریلی نصب شده اند، خنک شوند.
  • وانت یخچالدار: این مدل ماشین باربری کوچک تر از کامیون های یخچالدار هستند و برای حمل محموله های کوچک تر کاربرد دارند. انواع وانت یخچالدار معمولاً با استفاده از تجهیزات خنک کننده که در داخل کابین خنک می شوند.

حمل و نقل یخچالدار با وانت و نیسان بخش مهمی از زنجیره تامین مواد غذایی است. به کارگیری چنین ماشین های باری تضمین می کند که مواد غذایی در دمای ایمن حمل شوند و با حفظ تازگی به دست مصرف کنندگان برسند. همچنین ماشین های باربری با تجهیزات تنظیم دما برای حمل دارو و گل که باید در دمای ثابت نگهداری شوند، استفاده می شود.

 

حمل نیسان بار و وانت بار ایمن

مزایای استفاده از حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار

تازگی: حمل و نقل یخچالدار به حفظ تازگی مواد غذایی کمک می کند. این امر با حفظ دمای ثابت در داخل تریلر که از فاسد شدن غذا جلوگیری می کند، حاصل می شود.

ایمنی: حمل و نقل یخچالدار به حفظ ایمنی مواد غذایی کمک می کند. این روند با جلوگیری از رشد باکتری ها که می توانند باعث بیماری شوند، فراهم می شود.

کارایی: حمل و نقل با وانت و نیسان یخچالدار راهی کارآمد برای حمل اقلام فاسد شدنی است؛ چون ماشین های باربری یخچالدار می توانند محموله های مختلف اعم از کوچک تا بزرگ را در دمای ثابت بدون هیچ گونه آسیبی حمل کنند.

قابلیت اطمینان: حمل و نقل یخچالدار راهی قابل اعتماد برای حمل اقلام فاسد شدنی است؛ زیرا ماشین های باری یخچالدار برای حفظ دمای ثابت حتی در شرایط آب و هوایی بسیار نامساعد (خیلی گرم یا خیلی سرد) ساخته شده اند.

اگر به دنبال راهی برای حمل اقلام فاسد شدنی هستید، حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار حمل و نقل راه ممتاز را امتحان کنید. بهره مندی از خدمات این باربری، یک راه ایمن، کارآمد و قابل اعتماد برای حفظ تازگی و کیفیت محموله شما است.

نکات مهم برای حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار

  • قبل از حمل بار، از سالم بودن یخچال وانت یا نیسان مطمئن شوید.
  • بار را به درستی داخل وانت یا نیسان بچینید تا از جابجایی و آسیب دیدن آن جلوگیری شود.
  • از بارنامه معتبر استفاده کنید.
  • قبل از حمل بار، با شرکت باربری در مورد نرخ حمل بار و سایر شرایط توافق کنید.

نرخ حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار

نرخ حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار به عوامل مختلفی بستگی داردکه عبارت است از:

  • مبدأ و مقصد (قیمت حمل بار بر اساس مسافت طی شده محاسبه می شود)
  • وزن و حجم بار (هزینه باربری با توجه به وزن و حجم بار تعیین می شود)
  • نوع بار نرخ حمل بار برای بارهای فاسد شدنی و حساس به تغییرات دما بیشتر است)
  • زمان حمل (تعرفه حمل بار در ساعات شلوغی و ایام تعطیل افزایش پیدا می کند)
  • نوع وانت یا نیسان(نرخ حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار بیشتر از وانت و نیسان بدون چنین تجهیزاتی است)

به طور کلی برای اطلاع نرخ حمل بار با وانت و نیسان یخچالدار می توانید با پشتیبانی حمل و نقل راه ممتاز تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز ، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

شما مشتریان گرامی برای ثبت درخواست باربری خود می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان راه ممتاز در ارتباط باشید.