جستجو

باربری بین شهری شهرستان به تهران

فهرست مطالب

باربری بین شهری شهرستان به تهران

باربری بین شهری شهرستان به تهران همه امور مربوط به حمل بار به صورت بین شهری اعم از سبک بار تا سنگین بار را مانند حمل و نقل خرده بار، اثاثیه منزل، کالاهای بازرگانی و مواد شیمیایی انجام می دهد. این باربری توسط حمل و نقل راه ممتاز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد که همین مورد موجب جلب رضایت و افزایش اعتبار این باربری شده است. بنابراین پیشنهاد می شود برای حمل انواع بار به صورت برون شهری از شهرستان های مختلف مانند تبریز، البرز، اراک، مشهد، شیراز، زاهدان، کرمان و بندرعباس به تهران از این باربری استفاده کنید.

برای ثبت درخواست باربری بین شهری شهرستان به تهران می توانید با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات باربری بین شهری شهرستان به تهران

خدمات باربری بین شهری شهرستان به تهران

انتخاب یک شرکت باربری مناسب و معتبر برای باربری بین شهری شهرستان به تهران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در این باربری های سعی در ارائه خدمات با کیفیت توسط نیروهای حرفه ای و مجهزترین ماشین های باربری است، بنابراین سلامت محموله تضمین شده است و دیگر دغدغه در این مورد برای مشتریان باقی نمی ماند. در ادامه چند نمونه از خدمات باربری بین شهری شهرستان به تهران حمل و نقل راه ممتاز به عنوان بهترین شرکت باربری در میان مشتریان ارائه می شود.

حمل و نقل اثاثیه منزل به صورت ایمن و حرفه ای

  • بارگیری و تخلیه اثاثیه منزل توسط نیروهای باتجربه و ماهر
  • استفاده از کامیونت و نیسان بارهای مسقف و مناسب برای اسباب کشی
  • صدور صورت حساب رسمی و بیمه نامه معتبر برای پیگیری محموله و ایمنی بار و پرداخت خسارت در صورت آسیب احتمالی
 

بسته بندی اثاثیه توسط نیروهای ماهر و حرفه ای

  • انجام بسته بندی وسایل منزل با به کارگیری وسایل و تجهیزات مدرن و استاندارد
  • بسته بندی اختصاصی و ویژه برای وسایل شکستنی و حساس
  • قرار دادن وسایل در کارتن های مخصوص اسباب کشی با ابعاد متفاوت
 

حمل و نقل کالاهای تجاری

  • حمل و نقل انواع کالاهای تجاری با استفاده از کامیونت های مخصوص
  • ارائه خدمات بیمه باربری برای جبران خسارات احتمالی
  • ارائه خدمات گمرکی برای حمل و نقل کالاهای صادراتی و وارداتی
 

حمل و نقل مواد غذایی

  • حمل و نقل مواد غذایی با استفاده از وانت و نیسان و کامیونت های یخچال دار و مجهز به تنظیمات دما
  • رعایت تمام اصول بهداشتی در حمل و نقل مواد غذایی
  • صدور صورتحساب رسمی و بیمه نامه باربری برای ایمنی در باربری

 

تعرفه باربری بین شهری شهرستان به تهران

تعرفه باربری بین شهری شهرستان به تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که از میان آنها می توان به مبدا و مقصد، نوع بار، وزن و حجم بار، نوع وسیله نقلیه متناسب با بار، زمان حمل بار، نرخ مصوب اتحادیه باربری و خدماتی مانند بیمه نامه و بسته بندی وسایل و حمل بار توسط نیروهای متخصص و با تجربه اشاره کرد. درواقع بیان ذکر کرد که برای حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت امکان ارائه تعرفه ثابت وجود ندارد و با توجه به عوامل موثر بر باربری هزینه نهایی مشخص خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که تعیین قیمت در حمل و نقل راه ممتاز همانند سایر باربری های معتبر تحت نظارت اتحادیه باربری محاسبه می شود و هیچ کدام فعالان در این حوزه نمی توانند خارج از تعرفه باربری، برای خدمات خود تعرفه مشخص کنند. در همین راستا می توان بیان کرد برای دریافت قیمت دقیق باربری بین شهری شهرستان به تهران، می‌توانید با کارشناسان راه ممتاز تماس گرفته و استعلام قیمت کنید.

در ادامه برای آگاهی بیشتر چند نمونه از قیمت باربری بین شهری شهرستان به تهران (برای یک نیسان بار مسقف) ارائه شده است.

  • مشهد به تهران: حدود 2 تا 3 میلیون تومان
  • اصفهان به تهران:حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان
  • شیراز به تهران: حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان
  • تبریز به تهران:حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان
  • اهواز به تهران: حدود 2 تا 3 میلیون تومان

توجه داشته باشید که قیمت ‌های ذکر شده فقط برای اطلاع شما مشتریان گرامی هستند و ممکن است در زمان ‌های مختلف و با توجه به شرایط مختلف تغییر کنند. بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.

حمل اثاثیه بین شهری شهرستان به تهران

شماره باربری بین شهری شهرستان به تهران

شما متقاضیان حمل بار برای دسترسی به شماره باربری بین شهری شهرستان به تهران، می توانید از طریق جستجو در اینترنت به این مورد دست پیدا کنید. به این صورت که می توانید در موتور جستجوی گوگل عبارت باربری بین شهری شهرستان به تهران را جستجو کنید. با این کار لیستی از شرکت های باربری که این خدمات را ارائه می دهند به شما نشان می دهد.

حمل و نقل راه ممتاز جزو باربری های معتبر است که خدمات باربری بین شهری شهرستان به تهران را به مشتریان خود ارائه می دهد، بنابراین در لیست سایت های صفحه اول گوگل قرار دارد و شما متقاضیان گرامی به راحتی می توانید با این باربری تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

برای آگاهی بیشتر شماره تلفن حمل و نقل راه ممتاز عبارت از 02165812391 و  02166630603 است. تیم پشتیبانی در این باربری به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته پاسخگوی متقاضیان حمل بار بین شهری است.

حمل اثاثیه بین شهری شهرستان به تهران

حمل اثاثیه بین شهری شهرستان به تهران شامل جابجایی اثاثیه منزل، محیط کار یا کارگاه از شهرستان به تهران است. این نوع حمل و نقل به دلیل حساسیت در باربری و حفظ ایمنی وسایل، نیاز به کامیونت و خاورهای مسقف و مجهز به تجهیزان مناسب برای اسباب کشی بین شهری است.

بنابراین پیشنهاد می شود برای حمل اثاثیه بین شهری شهرستان به تهران از خدمات باربری راه ممتاز استفاده کنید. در این باربری برای این نوع حمل بار خدمات ویژه ارائه می دهد، به این صورت که مشتریان تنها در این باربری می توانند از چنین خدماتی بهره مند شوند. در ادامه برخی از خدمات حمل و نقل راه ممتاز بیان شده است.

بارگیری و تخلیه اثاثیه منزل به صورت ایمن و سریع: استفاده از کارگران با تجربه و آموزش دیده برای بارگیری و تخلیه اثاثیه منزل در راه ممتاز جزو خدمات آن محسوب می شود. همچنین سعی در رعایت استانداردهای لازم برای حفظ ایمنی وسایل و استفاده از کامیونت و وانت بارهای مجهز و موکت کاری شده برای جلوگیری از آسیب به اثاثیه صورت می گیرد. 

بسته بندی اثاثیه حرفه ای: خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در راه ممتاز با استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت، بسته بندی تخصصی وسایل شکستنی و حساس و قرارگیری وسایل در کارتن های مخصوص اسباب کشی در ابعاد مختلف انجام می شود.

بیمه باربری: ارائه بیمه نامه معتبر و رسمی مانند بیمه ایران در هنگام حمل اثاثیه شهرستان به تهران برای جبران خسارات احتمالی در طول حمل و نقل از ویژگی های انحصاری راه ممتاز محسوب می شود.

باربری تخصصی: در راه ممتاز حمل اثاثیه منزل به صورت تخصصی و با دقت بالا و با استفاده از تجهیزات مناسب برای حمل اثاثیه سنگین و حجیم صورت می گیرد.

راه ممتاز، بهترین حمل و نقل برای باربری بین شهری شهرستان به تهران

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری توانایی حمل انواع بار از شهرستان به تهران را دارا است. این باربری سعی بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است که همین مورد موجب جلب اعتماد بیشتر متقاضیان حمل بار شده است.

برای بهره مندی از خدمات باربری می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید.