سوالات متداول مشتریان راه ممتاز

  • شما چه خدماتی ارائه می دهید؟

ما طیف گسترده ای از خدمات باربری را به صورت کاملا ایمن و حرفه ای ارائه می دهیم، از جمله حمل انواع بار مثل اثاثیه منزل، حمل خرده بار یا کنار باری، حمل میوه و تره بار، حمل محصولات مختلف صنعتی و تولیدی را به صورت درون شهری و بین شهری با مجهزترین ماشین های باربری مانند وانت بار و نیسان بار، خاور و تریلی انجام می دهیم.

  • حوزه خدمات باربری شما کجاست؟

حوزه خدمات باربری ما به صورت سراسری در تمام نقاط ایران است. زیرا ما با رانندگان بسیاری در سراسر کشور همکاری می کنیم. بنابراین متقاضیان در هر نقطه ای از کشور قرار داشته باشند، می توانند از خدمات باربری ما استفاده کنند.

  • هزینه باربری شما چقدر است؟

هزینه باربری در راه ممتاز به عوامل مختلفی از جمله حجم و وزن بار، مسافت جابه جایی، مبدا و مقصد بابری، نوع ماشین باربری، نوع خدمات درخواستی (بسته بندی، حمل و نقل، چیدمان) و تعداد کارگران مورد نیاز بستگی دارد. 

بنابراین شما متقاضیان حمل و نقل برای دریافت قیمت دقیق، می توانید با شماره تلفن های 02166630603 و 02165812391  تماس گرفته و استعلام قیمت  بگیرید. با ارائه مشخصات بار خود و خدمات و تجهیزات مورد نیاز برای حمل بار خود می توانید از هزینه خدمات باربری به صورت دقیق مطلع شوید.

  • چگونه می توانم سفارش باربری خود را ثبت کنم؟

از طریق تماس با شماره تلفن های 02166630603 و 02165812391  می توانید برای درخواست باربری خود اقدام کنید. لازم به ذکر است که راه ممتاز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما متقاضیان باربری است. همچنین شما مشتریان گرامی باید بدانید که این باربری به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به متقاضیان حمل و نقل است.

  • چه نوع وسایلی را می توانید حمل کنید؟

ما می توانیم هر نوع وسیله ای را حمل کنیم، از جمله مبلمان، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی و ظروف، وسایل سنگین و حساس، کالاهای تجاری و بازرگانی، میوه و تره بار، محصولات تولیدی و صنعتی و… به جز بارهایی که ممنوعیت دارند مانند بارهای قاچاق که دارای برگه سبز کالا نیستند.

  • آیا شما بیمه بار هم دارید؟

بله، ما بیمه حمل و نقل را برای محافظت از وسایل شما در برابر هرگونه آسیب یا گم شدن ارائه می دهیم. در باربری راه ممتاز بیمه مورد استفاده برای حمل بار بیمه ایران است که با توجه به ارزش بار، بار بیمه می شود و برای جبران خسارت احتمالی و حوادث جاده ای بسیار پیشنهاد می شود.

  • آیا بیمه باربری ضروری است؟

اگر بار شما ارزشمند است یا مسافت جابه جایی زیاد است، توصیه می شود که بیمه باربری تهیه کنید.

  • هزینه بیمه باربری چقدر است؟

هزینه بیمه باربری به ارزش بار شما و مسافت جابه جایی بستگی دارد.

  • در صورت گم شدن یا آسیب دیدن بارم چه می شود؟

در باربری راه ممتاز در اندک مواردی مگر در حوادث غیرقابل پیش بینی جاده ای ممکن است که به بار مشتری آسیب وارد شود یا اینکه گم شود، اما در همین موارد اندک نیز با داشتن بیمه دیگر نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت، بیمه متعهد است که خسارت مشتری را به صورت کامل پرداخت کند. بنابراین برای جلوگیری از هر گونه موارد یا حادثه ای تاکید می شود از بیمه بار استفاده شود، به خصوص اگر بار شما دارای ارزش بالایی است.

  • چه زمانی می توانید بار مرا جابجا کنید؟

ما 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز حمل بار را با مجهزترین ماشین های باربری انجام می دهیم. فقط کافی است که از طریق پشتیبانی درخواست باربری خود را ثبت کنید در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود و آماده بارگیری خواهد شد. سپس با رعایت تمام موارد استاندارد در کوتاه ترین زمان ممکن بار شما به صورت کاملا ایمن و سالم به مقصد خواهد رسید.

  • آیا می توانید پیانو یا سایر وسایل سنگین یا ظریف و حساس را حمل کنید؟

بله، ما تجربه و تجهیزات لازم برای حمل و نقل ایمن هر نوع وسیله تخصصی را داریم.

  • آیا مجوز باربری دارید؟

بله، ما مجوز باربری داریم. شروع کار ما از سال1397  زیر نظر اتحادیه وانت بار و‌ پیک ‌موتوری تهران بود.

  • نیروهای کار شما چه وضعیتی دارند؟

نیروهای کار ما آموزش دیده، با تجربه و حرفه ای هستند. همچنین در زمینه بسته بندی و چیدمان بار بسیار متخصص هستند و از روش های اصولی و تجهیزات مدرن استفاده می کنند. رانندگان ما نیز جزو افراد حرفه ای و با تجربه و آشنا به مسیر هستند، بنابراین با خیال راحت می توانید امور باربری خود را به راه ممتاز بسپارید.

  • ماشین های شما از چه نوعی هستند؟

ما در باربری راه ممتاز از انواع ماشین های باربری مانند وانت، نیسان، کامیون، خاور و تریلی برای حمل بارهای مختلف استفاده می کنیم. به این صورت که با توجه به نوع بار و وزن و حجم آن برای مشتریان ماشین باربری متناسب ارسال می شود. 

همچنین لازم به ذکر است که ماشین های باربری در راه ممتاز کاملا مجهز و از لحاظ فنی و ظاهری سالم هستند و اگر متقاضی برای حمل بار خود نیاز به تجهیزات خاصی داشته باشند، این باربری آن را در اختیار مشتری قرار می دهد. بنابراین می توان بیان کرد که شما مشتریان گرامی می توانید از انواع مختلف ماشین ها از جمله وانت، کامیونت و تریلی برای حمل بار استفاده کنید. نوع ماشین مورد استفاده به حجم و وزن بار شما بستگی دارد.

  • استفاده از وانت بار و نیسان بار برای حمل بار چگونه است؟

از آنجایی که وانت بار و نیسان بار جزو ماشین های پرکاربرد با تقاضای بالا در حمل و نقل بین شهری و درون شهری است. در باربری راه ممتاز نیز شما مشتریان گرامی می توانید برای حمل بارهای مختلف خود از وانت بار و نیسان بار استفاده کنید. فقط کافی است سفارش باربری خود را ثبت کنید، البته قبل از ثبت سفارش باید توجه داشته باشد که وزن و حجم بار شما با انواع وانت بار متناسب باشد؛ زیرا اگر بیشتر از ظرفیت این نوع ماشین باربری باشد، امکان حمل بار با آن وجود نخواهد داشت.

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار اعم از بارهای تجاری، صنعتی، تولیدی و صنعتی می توان از وانت بار و نیسان بار استفاده کرد و از مزایای این ماشین باربری پرطرفدار مثل پایین بودن هزینه باربری و امکان حمل بارهای مختلف و جابجایی بار در سطح شهر با آن بهره مند شد.