جستجو

هزینه باربری بین شهری

فهرست مطالب

هزینه باربری بین شهری

هزینه باربری بین شهری در حمل و نقل راه ممتاز با توجه تعرفه اتحادیه باربری برآورد می شود، البته مواردی مانند نوع بار و مبدا و مقصد بار و نوع ماشین باربری با توجه بر مشخصات محموله بر باربری بر قیمت نهایی حمل بار به صورت بین شهری تاثیر می گذارد، همچنین استفاده از خدماتی مانند بیمه نامه و کارگر باربری و بسته بندی موجب افزایش قیمت باربری خواهد شد.

راه ممتاز، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری با کیفیت مطلوب و مناسب ترین قیمت به متقاضیان باربری بین شهری و درون شهری است. برهمین اساس شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از این خدمات، هزینه های باربری خود را کاهش دهید و از یک باربری ایمن و با قیمت مناسب بهره مند شوید.

برای ارتباط با حمل و نقل راه ممتاز می توانید با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که قبل از ثبت سفارش می توانید از کارشناسان این باربری از قیمت باربری متناسب با محموله خود مطلع شوید.

هزینه باربری بین شهری تهران به شهرستان

عوامل موثر بر هزینه باربری بین شهری

هزینه باربری بین شهری در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به مشخصات بار و مطابق با نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود و امکان ارائه تعرفه مشخص برای حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت وجود ندارد، بنابراین با توجه به عوامل موثر بر باربری قیمت نهایی آن برآورد می شود و می توان بیان کرد که نرخ هزینه باربری بین شهری به عوامل متعددی بستگی دارد، در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره شده است.

  • تاثیر مسافت حمل و نقل (مبدا و مقصد برحسب کیلومتر) بر هزینه باربری بین شهری

مسافت یکی از مهم ترین عواملی است که بر نرخ باربری بین شهری تاثیر می‌گذارد. به این صورت که هرچه مسافت بین مبدا و مقصد بیشتر باشد، هزینه باربری نیز بیشتر می شود و چگونگی برآورد هزینه برحسب کیلومتر محاسبه خواهد شد.  

  • انتخاب نوع وسیله نقلیه بر تعرفه باربری بین شهری

نوع ماشین باری مورد استفاده برای حمل بار نیز بر نرخ باربری تاثیرگذار است. درواقع می توان بیان کرد که هزینه باربری با کامیون و خاور ماشین باربری نیمه سنگین، در مقایسه با وانت بار و نیسان بار که جزو ماشین های باربری سبک بار هستند، بیشتر است. البته لازم به ذکر است که نیسان بار تا حدود 2 تن را جابجا می کند و شما مشتریان گرامی می توانید برای کاهش هزینه های خود از این ماشین باربری استفاده کنید.

  • تاثیر وزن و حجم بار بر هزینه باربری بین شهری

وزن و حجم بار نیز از دیگر عواملی است که بر نرخ باربری بین شهری تاثیر می‌گذارد. به این صورت که هرچه وزن و حجم بار بیشتر باشد، هزینه باربری نیز بیشتر خواهد بود.

  • تاثیر نوع بار بر هزینه باربری بین شهری

نوع بار نیز می‌تواند بر نرخ باربری تاثیر بگذارد. به طور کلی حمل بارهای حساس، سنگین و خطرناک، هزینه باربری بیشتری نسبت به بارهای معمولی دارد. همچنین محموله های که نیاز به استفاده از تجهیزات متفاوت مانند ماشین باربری یخچالدار و دارای تنظیم دما هستند، هزینه بیشتری خواهند داشت.

  • تاثیر زمان و فوریت در حمل بار بر تعرفه باربری بین شهری

زمان حمل بار بر هزینه باربری بین شهری تاثیرگذار است. به طور کلی حمل بار در ساعات شلوغی و ایام تعطیل، هزینه باربری بیشتری نسبت به ساعات کم تردد و روزهای عادی دارد. همچنین اگر در حمل محموله ای فوریت وجود داشته باشد، تعرفه باربری آن با بارهای که برای حمل فوریت ندارند، متفاوت است.

  • تاثیر شرایط آب و هوایی در هزینه باربری بین شهری

شرایط آب و هوایی نیز می‌ تواند بر نرخ باربری بین شهری تاثیر بگذارد. به طور کلی حمل بار در شرایط بد آب و هوایی و در فصل های پاییز و زمستان در مقایسه با بهار و تابستان شرایط آب و هوایی مساعد، هزینه باربری بیشتری دارد.

  • تاثیر خدمات جانبی بر تعرفه باربری بین شهری

ارائه خدمات جانبی مانند بیمه بار، بارگیری و تخلیه بار، بسته‌ بندی و استفاده از کارگر ماهر در زمینه بسته بندی و ماهر نیز بر نرخ باربری بین شهری تاثیر می گذارد.

  • تعرفه اتحادیه باربری

تعرفه اتحادیه باربری بر نرخ باربری بین شهری تاثیرگذار است و هزینه حمل بار مطابق آن محاسبه می شود. البته لازم به ذکر است که به جز نرخ اتحادیه باربری، عوامل موثر بر باربری تعیین کننده قیمت نهایی خواهد بود.

با توجه به موارد ذکر شده، امکان ارائه تعرفه ثابت برای حمل بار وجود ندارد و با توجه به مشخصات بار و عوامل تاثیرگذار هزینه باربری بین شهری برآورد می شود. برای اطلاع از نرخ باربری بین شهری حمل و نقل راه ممتاز پیشنهاد می شود با پشتیبانی تماس بگیرید و از طریق ارتباط با کارشناسان این باربری از قیمت دقیق آن آگاه شوید.

قیمت تعرفه باربری راه ممتاز

عوامل موثر بر کرایه نیسان بار بین شهری

کرایه نیسان بار بین شهری بسته به عواملی متعددی از جمله مسافت طی شده، نوع بار، وزن بار و زمان ارسال متفاوت است. به طور کلی کرایه نیسان بار بین شهری تهران به شهرستان 600 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است.

  • مسافت: هرچه مسافت طی شده بیشتر باشد، کرایه نیسان بار نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع بار: حمل بارهای خاص مانند اثاثیه منزل، مصالح ساختمانی و مواد غذایی فاسدشدنی نیاز به تجهیزات خاصی دارد و به همین دلیل کرایه بیشتری خواهد داشت.
  • وزن بار: هرچه وزن بار بیشتر باشد، کرایه نیسان بار نیز بیشتر خواهد بود.
  • زمان ارسال: در روزهای پرتردد مانند تابستان برای اسباب کشی، کرایه نیسان بار افزایش می یابد.

نرخ تقریبی کرایه نیسان بار بین شهری

در زیر نرخ تقریبی کرایه نیسان بار بین شهری برای برخی از مسیرهای پرتردد آورده شده است:

  • تهران به مشهد: 5 تا 2 میلیون تومان
  • تهران به اصفهان: 1 تا 1.5 میلیون تومان
  • تهران به شیراز: 1 تا 1.5 میلیون تومان
  • تهران به تبریز: 1 تا 1.5 میلیون تومان
  • تهران به کرمانشاه: 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان

نکاتی برای کاهش کرایه نیسان بار بین شهری

  • برای ارسال بار در روزهای کم تردد برنامه ریزی کنید.
  • قبل از سفارش باربری با چند شرکت باربری تماس بگیرید و استعلام قیمت کنید.
  • بار خود را به صورت صحیح بسته بندی کنید تا فضای کمتری اشغال کند.
  • در صورت امکان، بار خود را با بارهای دیگر به صورت اشتراکی ارسال کنید.

مراحل ارسال بار بین شهری در حمل و نقل راه ممتاز

در حمل و نقل راه ممتاز برای ارسال باید مراحل زیادی انجام شود تا یک محموله به صورت کاملا ایمن و سالم به مقصد برسد، در ادامه این مراحل توضیح داده شده است. 

  1. با پشتیبانی راه ممتاز تماس گرفته و استعلام قیمت کنید.
  2. نوع و وزن بار خود را به کارشناسان راه ممتاز اعلام کنید.
  3. زمان ارسال بار را با پشتیبانی راه ممتاز هماهنگ کنید.
  4. بار خود را به صورت صحیح بسته بندی کنید یا با استفاده از نیروی بسته بندی ماهر این کار را انجام دهید.
  5. در روز ارسال بار، در محل بارگیری حضور داشته باشید.
  6. محموله خود را با توجه به ارزش بار خود بیمه کنید تا بتوانید در هنگام بروز آسیب به بار، غرامت آن را دریافت کنید. درواقع می توان بیان کرد که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در حین حمل بار، باید بار خود را بیمه کنید. بیمه بار خسارات احتمالی وارد شده به بار را جبران می کند.
  7. پس از ثبت سفارش، از راه ممتاز صورت حساب معتبر دریافت کنید تا بتوانید از محموله خود را در هر مرحله ای که باشد، پیگیری کنید.
تعرفه باربری بین شهری حمل و نقل راه ممتاز

هزینه باربری بین شهری در راه ممتاز

حمل و نقل راه ممتاز با سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری، آماده ارائه بهترین خدمات باربری با تعرفه مناسب به شما مشتریان گرامی است، بنابراین اگر می خواهید از یک باربری ایمن و با قیمت مناسب بهره مند شوید، پیشنهاد می شود با کارشناسان راه ممتاز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا در حمل بار شما در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

برای ثبت سفارش سریع می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز ارتباط برقرار کنید.