جستجو

هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان

فهرست مطالب

هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان

هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان در حمل و نقل راه ممتاز براساس ویژگی های باربری و متناسب با بار محاسبه می شود. برهمین اساس می توان بیان کرد که امکان ارائه تعرفه دقیق تنها با ذکر مشخصات امکان پذیر است. بنابراین پیشنهاد می شود برای اطلاع از هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان با پشتیبانی تماس بگیرید و با ارائه ویژگی های محموله خود و خدمات مورد نظر برای حمل بار از تعرفه دقیق آن آگاه شوید.

در حمل و نقل راه ممتاز برای اسباب کشی منزل به شهرستان خدمات ویژه ارائه می شود که با استفاده شما مشتریان گرامی می توانید از تعرفه ارزان و مناسب نیز بهره مند شوید. برای ارتباط با این باربری می توانید با شماره تلفن های 02165812391 و 02166630603 تماس حاصل فرمایید. 

قیمت باربری برای اسباب کشی راه ممتاز

عوامل موثر هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان

قیمت حمل اثاثیه منزل به شهرستان در راه ممتاز با توجه به عوامل موثر بر باربری مشخص می شود و امکان ارائه قیمت نهایی فقط با توجه به ویژگی های بار وجود دارد. در ادامه برخی از مواردی که بر هزینه باربری تاثیر می گذارد، بیان شده است.

مسافت: به این صورت که جابجایی در داخل شهر یا بین شهری و مسافت طی شده از مبدا تا مقصد بر هزینه باربری تاثیر می گذارد و یکی از موارد مهم برای تعیین قیمت نهایی حمل بار خواهد بود.

نوع و تعداد اثاثیه: نوع و تعداد مبلمان و کمد، نوع و تعداد لوازم برقی بزرگ مانند یخچال، وجود اشیای سنگین و حساس مانند گاوصندوق، پیانو و وسایل شکستنی بر هزینه باربری تاثیرگذار است و با توجه به تعرفه باربری ممکن است به ازای هر کدام از آنها هزینه جداگانه دریافت شود. همچنین نوع و حجم اثاثیه بر نرخ باربری تاثیر گذار است، برای مثال اثاثیه سنگین و حجیم مانند یخچال و فریزر، مبلمان و تختخواب، هزینه بیشتری نسبت به اثاثیه سبک و کوچک دارند.

تعداد طبقات مبدا و مقصد: وجود آسانسور (امکان استفاده از آن) یا پله، تعداد طبقات مبدا و مقصد و فاصله ماشین باربری تا مکان تخلیه از مواردی است که بر نرخ حمل اثاثیه تاثیرگذار است.

زمان اسباب کشی: روزهای عادی یا پیک (تابستان که حمل اثاثیه بیشتر است در مقایسه با فصل های دیگر سال هزینه حمل اثاثیه تفاوت دارد) بر هزینه باربری تاثیر می گذارد، درواقع می توان بیان کرد که زمان و فصل اسباب کشی یکی از موارد مهمی است که تعیین کننده قیمت نهایی باربری خواهد بود. 

نوع ماشین باربری: براساس وزن و حجم بار نوع ماشین باربری بر هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان تاثیر می گذارد، به این صورت که قیمت حمل اثاثیه با نیسان بار در مقایسه با کامیون یا خاور تفاوت دارد. لازم به ذکر است که مجهز و مناسب بودن ماشین های باربری راه ممتاز برای اسباب کشی بین شهری و درون شهری جزو خدمات ویژه محسوب می شود که در هیچ باربری دیگری چنین خدماتی ارائه نخواهد شد.

خدمات ویژه برای اسباب کشی: بسته بندی اثاثیه توسط نیروهای حرفه ای و با تجربه با تجهیزات پیشرفته، چیدمان اثاثیه در مقصد، حمل اثاثیه سنگین (گاوصندوق، پیانو و…)، استفاده از بیمه نامه بیمه بار و… بر هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان تاثیرگذار است.

شهر و استان: نرخ کرایه اسباب کشی در شهرهای مختلف و استان های مختلف متفاوت است. به این صورت که با توجه به فاصله مبدا تا مقصد برحسب کیلومتر هزینه حمل اثاثیه منزل محاسبه می شود.

خدمات شرکت باربری: قیمت شرکت های باربری مختلف با توجه به نوع باربری و کیفیت خدمات ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد، البته همه شرکت های باربری موظف هستند که مطابق با نرخ مصوب شده از سوی اتحادیه باربری از مشتریان خود هزینه دریافت کنند.

به طور کلی می توان بیان کرد که هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان با توجه به ویژگی های اثاثیه منزل از 3.000.000 تا 10.000.000 متغیر است. برای اطلاع دقیق از هزینه اسباب کشی، می توانید با چند پشتیبانی راه ممتاز تماس گرفته و با ارائه مشخصات بار خود، از نرخ نهایی آن آگاه شوید. در این راستا می توان بیان کرد که حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه حمل انواع بار سعی کرده است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین تعرفه به مشتریان خود ارائه دهد.

نکاتی برای کاهش هزینه اسباب کشی منزل به شهرستان

در فصل های کم تردد اسباب کشی کنید: در فصل های بهار و تابستان که تقاضا برای اسباب کشی بیشتر است، هزینه ها نیز افزایش می یابد. اگر می توانید، در فصل های پاییز و زمستان که تقاضا کمتر است، اسباب کشی کنید.

اثاثیه خود را قبل از حمل تصفیه کنید: قبل از اسباب کشی، اثاثیه خود را تصفیه کنید و از شر وسایلی که دیگر نیازی به آنها ندارید، خلاص شوید، همچنین می توانید وسایلی که به آنها ندارید و مورد استفاده قرار می گیرند، به کسانی که نیاز دارند، هدیه دهید و یا اینکه اگر قابل فروش هستند، آنها را بفروشید. این کار باعث کاهش حجم اثاثیه و در نتیجه کاهش هزینه حمل بار می شود.

خودتان اثاثیه خود را بسته بندی کنید: شرکت های باربری برای بسته بندی اثاثیه هزینه جداگانه ای دریافت می کنند. اگر می توانید خودتان وسایل را بسته بندی کنید تا هزینه ها را کاهش دهید. البته لازم به ذکر است که در حمل و نقل راه ممتاز برای بسته بندی وسایل از نیروهای متخصص و حرفه ای استفاده می کند و برای این کار از تجهیزات پیشرفته و روش های کاملا اصولی به کار گرفته می شود، بنابراین هیچ گونه آسیبی به وسایل وارد نخواهد شد و حمل اثاثیه به صورت ایمن صورت می گیرد.

برهمین اساس اگر توانایی بسته بندی وسایل خود را به صورت ایمن و استاندارد ندارید، حتما آن را به تیم حرفه ای بسپارید؛ زیرا ممکن است هزینه آسیب دیدن وسایل بیشتر از هزینه استفاده از خدمات بسته بندی وسایل توسط نیروهای متخصص بسته بندی شود.

از چند شرکت باربری استعلام قیمت بگیرید: قبل از انتخاب شرکت باربری، از چند شرکت مختلف استعلام قیمت بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید. با این کار می توانید باربری متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید، البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که پایین بودن برخی از شرکت های باربری به علت کیفیت پایین خدمات آنها است.

بنابراین پیشنهاد می شود برای اسباب کشی بین شهری و درون شهری خود از خدمات راه ممتاز که دارای کیفیت بسیار مطلوب است، بهره مند شوید تا اسباب کشی مقرون به صرفه و بدون دغدغه را تجربه کنید.

قیمت حمل اثاثیه منزل راه ممتاز

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس برقرار کنید.