جستجو

نرخ کرایه نیسان

فهرست مطالب

نرخ کرایه نیسان

نرخ کرایه نیسان در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به عوامل موثر بر باربری که شامل برخی موارد مانند نوع بار، مبدا و مقصد باربری و استفاده از خدمات مورد نیاز مثل بیمه نامه و کارگر حمل بار و بسته بندی می شود. برهمین اساس می توان بیان کر که نرخ دقیق باربری با نیسان بار بین شهری تنها با مشخص شدن ویژگی های بار امکان پذیر است. بنابراین شما مشتریان گرامی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان راه ممتاز مشخصات محموله و خدمات مورد نظر خود اعلام کنید تا با کسب آگاهی کامل بتوانید از یک باربری ایمن و مطمئن بهره مند شوید.

برای ارتباط با حمل و نقل راه ممتاز پیشنهاد می شود که با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی در این باربری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

عوامل موثر بر نرخ کرایه نیسان بار

عوامل موثر بر نرخ کرایه نیسان بار

نرخ کرایه نیسان بار با توجه به عوامل تاثیرگذار بر باربری محاسبه می شود، بنابراین قبل از ثبت درخواست برای وانت نیسان ویژگی های محموله و عوامل موثر بر آن باید در نظر گرفته شود. در ادامه به بررسی برخی از موارد تاثیرگذار بر حمل و نقل بین شهری پرداخته شده است.

نوع محموله و وزن آن

  • بارهای معمولی: اثاثیه منزل، لوازم اداری، مبلمان، جهیزیه، محصولات تولیدی، مصالح ساختمانی و…
  • بارهای خاص: مواد غذایی فاسدشدنی مثل محصولات پروتئینی و لبنی، میوه و تره بار، مواد شیمیایی خطرناک، حیوانات زنده و…
  • وزن و حجم بار: هر چه حجم و وزن بار بیشتر باشد، کرایه نیسان نیز بیشتر است.
 

مسافت (مبدا و مقصد باربری)

  • درون شهری:برحسب ساعت مورد نیاز برای باربری محاسبه می شود.
  • بین شهری: بر اساس کیلومتر و نوع بار نرخ باربری برآورده می شود.
  • مسافت بین مبدا و مقصد: هر چه مسافت بیشتر باشد، کرایه نیسان نیز بیشتر خواهد بود.
  • نوع مسیر: تردد در مسیرهای صعب العبور یا پرترافیک ممکن است کرایه را افزایش دهد.
 

زمان و فصل باربری

  • روزهای عادی: نرخ کرایه در روزهای هفته به علت تردد کمتر ارزان تر است.
  • روزهای تعطیل و ایام خاص: نرخ کرایه در روزهای تعطیل به دلیل تردد بیشتر بین شهری و درون شهری گران تر است.
  • فصل باربری: در شرایط جوی نامناسب مثل فصل زمستان و پاییز نسبت به فصل تابستان و بهار نرخ کرایه به دلیل سختی کار رانندگان افزایش می یابد. البته به این نکته نیز باید توجه کرد که در برخی موارد ممکن است این مورد برعکس باشد، برای مثال حمل اثاثیه منزل به علت تقاضای بیشتر در فصل تابستان در مقایسه با فصل های دیگر هزینه بیشتری خواهد داشت.
  • زمان حمل بار: حمل بار در ساعات شلوغی و ترافیک سنگین ممکن است کرایه را افزایش دهد.
  • روزهای هفته: کرایه نیسان در روزهای تعطیل و آخر هفته ممکن است بیشتر باشد.
 

نوع نیسان و تجهیزات آن

  • نیسان وانت روباز: این نوع ماشین باربری در مقایسه با سایر وانت نیسان از تعرفه پایین تری برخوردار  است.
  • نیسان مسقف: از آنجایی که نیسان مسقف با چادر برزنتی یا به صورت آهنی مسقف می شود و مناسب برای حمل انواع بار است، به علت تجهیزات به کار رفته در این نوع ماشین باربری در مقایسه با سایر وانت نیسان هزینه بیشتری خواهد داشت.
 

بارگیری و تخلیه

  • اگر بارگیری و تخلیه توسط راننده انجام شود،به نرخ کرایه اضافه می شود. اگر بارگیری و تخلیه توسط صاحب بار انجام شود، نرخ کرایه ارزان تر خواهد بود.
  • تعداد بارگیری و تخلیه: هر چه تعداد بارگیری و تخلیه بیشتر باشد، کرایه نیسان بار نیز بیشتر خواهد بود.
  • نیاز به خدمات بیشتر:در صورت نیاز به خدمات جانبی مانند حمل اثاثیه به طبقات بالا، کارگر باربری و بسته بندی نرخ کرایه نیسان افزایش خواهد یافت.
 

بیمه و بارنامه

  • اگر نیاز به بیمه نامه داشته باشید، با درخواست شما و با توجه به ارزش بار به نرخ کرایه نیسان بار اضافه می شود. در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار صورت حساب رسمی صادر می شود تا مشتریان از طریق آن به راحتی بتوانند محموله خود را پیگیری کند. این کار موجب افزایش اطمینان و کاهش دغدغه های آن برای باربری بین شهری و درون شهری شده است.

به طور کلی می توان بیان کرد که نرخ کرایه نیسان برای هر کیلومتر بین 500 تا 2000 تومان برای بارهای بین شهری حدود 2000 تا 50000 تومان است. البته این نرخ فقط برای بارهای سبک و با حجم کم است. برای بارهای سنگین و با حجم زیاد، کرایه نیسان به مراتب بیشتر خواهد بود. برای آگاهی درباره نرخ کرایه نیسان متناسب با بار خود می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.

نرخ کرایه نیسان در سال 1403

نرخ کرایه نیسان در سال 1403 با توجه به نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های محموله براساس اینکه بار بین شهری یا درون شهری است، محاسبه می شود. برهمین اساس متقاضیان گرامی می توانند با ذکر مشخصات بار خود از هزینه دقیق آن با ماشین باری نیسان بار مطلع شوند. در ادامه نرخ حدودی باربری درون شهری و بین شهری با وانت نیسان ذکر شده است.

باربری درون شهری با وانت نیسان:

  • هزینه ورودی:حدود 400 هزار تومان
  • نرخ هر کیلومتر:حدود 2000 تومان
 

باربری بین شهری با وانت نیسان:

  • هزینه ورودی:حدود 900 هزار تومان
  • نرخ هر کیلومتر:حدود 2000 تا 5000 تومان
 

برای استعلام دقیق نرخ کرایه نیسان بار بین شهری و درون شهری پیشنهاد می شود با شماره تلفن 02166630603 تماس بگیرید تا از هزینه نهایی آگاه شوید. سپس در سریع ترین زمان ممکن سفارش باربری خود را ثبت کنید.

نکاتی که در هنگام ثبت باربری با وانت نیسان باید در نظر داشته باشید، عبارت است از:

  • قبل از سفارش نیسان، حتماً از نرخ کرایه آن مطلع شوید.
  • به شرایط باربری و بیمه بار توجه کنید.
  • از راننده نیسان بخواهید که قبل از شروع بارگیری، بارنامه را به شما ارائه دهد.
تعرفه نیسان تهران به شهرستان راه ممتاز

تعرفه نیسان تهران به شهرستان

تعرفه نیسان تهران به شهرستان همانند سایر امور باربری به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، فصل و زمان حمل بار، نوع وانت نیسان و تجهیزات آن و بهره مندی از خدماتی مثل بیمه نامه و کارگر بسته بندی و باربری بستگی دارد. درواقع می توان بیان کرد که اعلام تعرفه ثابت برای باربری تهران به شهرستان با نیسان وانت امکان پذیر نخواهد بود و تنها با ارائه مشخصات محموله و درخواست برای استفاده از خدمات است که می توان تعرفه دقیق آن را محاسبه کرد.

برهمین اساس پیشنهاد می شود شما مشتریان گرامی با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید تا از نرخ کرایه نیسان متناسب با بار خود آگاهی لازم را به دست آورید.

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس برقرار کنید.