جستجو

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان

فهرست مطالب

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان به عوامل متعددی مانند مسافت، نوع بار، نوع وسیله نقلیه، زمان تحویل، خدمات جانبی (بیمه نامه، نیروی حمل بار و بسته بندی)، شرایط آب و هوایی، فصل و فوریت در باربری بستگی دارد. همچنین لازم به ذکر است که هزینه باربری تهران به شهرستان باید مطابق با نرخ اتحادیه باربری باشد و با در نظر گرفتن ویژگی های بار قیمت نهایی باربری برآورد می شود.

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان با انواع ماشین باری از 600 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است و امکان ارائه نرخ ثابت برای بارهای مختلف با ویژگی های متفاوت وجود ندارد.

حمل و نقل راه ممتاز با ارائه بهترین خدمات باربری، پایین ترین نرخ کرایه حمل را برای باربری تهران به شهرستان دریافت می کند که همین مورد موجب اعتبار روزافزون آنها در میان متقاضیان حمل و نقل بین شهری شده است. این باربری حمل انواع بار را به صورت درون شهری و بین شهری با پوشش سراسری از تهران به شهرستان یا از شهرستان های مختلف به تهران انجام می دهد.

برای ارتباط با حمل و نقل راه ممتاز کافی است از طریق شماره تلفن 02165812391 با پشتیبانی تماس بگیرید. سپس با ارائه مشخصات محموله خود به کارشناسان، از هزینه دقیق باربری تهران به شهرستان آگاه شوید.

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان راه ممتاز

روش های اطلاع دقیق از نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان

  • استعلام قیمت از شرکت ‌های باربری معتبر:از طریق تماس با شرکت‌ های باربری معتبر مانند راه ممتاز و ارائه اطلاعات مربوط به نوع بار، حجم و وزن آن، مسافت و زمان تحویل، می ‌توانید از قیمت‌ های آنها مطلع شوید. در راه ممتاز این امکان برای متقاضیان وجود دارد که قبل از ثبت سفارش می توانند از نرخ کرایه حمل بار با توجه به ویژگی های بار مطلع شوند.
  • مراجعه به وب ‌سایت‌ شرکت‌ های باربری دارای اعتبار:بسیاری از شرکت ‌های باربری دارای مجوز همانند حمل و نقل راه ممتاز در وب‌ سایت خود، تعرفه‌ های باربری به شهرستان ‌های مختلف را ارائه می دهند. البته تاکید می شود که برای اطلاع از قیمت دقیق حتما با پشتیبانی تماس گرفته شود.

در ادامه لیست قیمت حدودی باربری تهران به برخی از شهرستان‌ ها با توجه نوع ماشین باری مورد استفاده، ارائه شده است.

مسافت (مبدا تا مقصد)

نیسان بار

کامیون

نرخ نهایی

باربری تهران به مشهد

1.500.000

2.500.000

تماس با پشتیبانی

باربری تهران به اصفهان

1.000.000

2.000.000

تماس با پشتیبانی

باربری تهران به شیراز

2.000.000

3.000.000

تماس با پشتیبانی

باربری تهران به تبریز

3.000.000

4.000.000

تماس با پشتیبانی

عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان با توجه به مشخصات بار محاسبه می شود، بنابراین برای بارهای مختلف با ویژگی های متفاوت هزینه ای متناسب با آن نوع باربری در نظر گرفته می شود. برهمین اساس می توان بیان کرد که عوامل متعددی بر نرخ کرایه باربری تاثیر می‌گذارند که از میان آنها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- مسافت (فاصله مبدا تا مقصد برحسب کیلومتر)

مسافت بین تهران و مقصد: مهم‌ ترین عامل در تعیین نرخ کرایه باربری، مسافت بین مبدا و مقصد است. هرچه مسافت بیشتر باشد، به دلیل افزایش مصرف سوخت، استهلاک بیشتر خودرو و زمان جابجایی طولانی‌ تر، هزینه باربری نیز افزایش می‌ یابد.

2- نوع بار

نوع بار: نوع بار از نظر حساسیت، شکنندگی، حجم و وزن، در تعیین نرخ کرایه تاثیرگذار است. برای مثال حمل بارهای حساس و شکننده نیاز به مراقبت و تجهیزات خاص دارد که به تبع آن هزینه باربری را افزایش می ‌دهد.

حجم و وزن بار: هرچه حجم و وزن بار بیشتر باشد، به فضای باربری بزرگ ‌تر و خودروی قوی ‌تر نیاز است که به افزایش هزینه باربری منجر می ‌شود.

3- نوع وسیله نقلیه

نوع وسیله نقلیه: با توجه به نوع بار، حجم و وزن آن، از انواع مختلفی از وسایل نقلیه مانند نیسان، خاور، کامیون، تریلی و… استفاده می‌ شود که هر کدام نرخ کرایه خاص خود را دارند.

4- زمان تحویل

زمان تحویل: در برخی مواقع برای باربری بین شهری، نیاز به حمل فوری بار وجود دارد که در این صورت، شرکت‌ های باربری برای ارائه خدمات سریع ‌تر، هزینه بیشتری دریافت می ‌کنند.

5- خدمات جانبی (بیمه نامه و…)

خدمات ویژه برای حمل بار بین شهری: ارائه خدمات جانبی مانند بیمه نامه با توجه به ارزش بار، بسته ‌بندی، بارگیری و تخلیه بار توسط شرکت باربری، به نرخ کرایه اضافه می ‌شود.

6- شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی: در شرایط نامساعد جوی مانند بارش برف و باران، تردد دشوارتر می‌ شود و ممکن است نرخ کرایه باربری افزایش یابد.

7- فصل باربری

فصل: در برخی فصل‌ ها مانند فصل اسباب‌ کشی، تقاضا برای خدمات باربری افزایش می ‌یابد و به تبع آن، نرخ کرایه نیز ممکن است افزایش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه حمل و نقل بین شهری از تهران به شهرستان پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید، سپس با ذکر مشخصات محموله خود از تعرفه دقیق آن مطلع شوید. در راه ممتاز ارائه بهترین خدمات با تعرفه مناسب و ارزان جزو اهداف اصلی محسوب می شود که همین مورد موجب اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان به این باربری شده است.

نرخ کرایه باربری تهران به شهرستان

نحوه استعلام کرایه حمل تهران به شهرستان

  • استعلام قیمت از چند شرکت باربری: قبل از انتخاب شرکت باربری، از چند شرکت مختلف استعلام قیمت بگیرید و آنها را با هم مقایسه کنید. در راه ممتاز با ارائه قیمت حقیقی متناسب با محموله، متقاضیان می توانند به راحتی خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • مشخص کردن دقیق نوع بار:نوع بار، حجم و وزن آن را به طور دقیق به شرکت باربری اطلاع دهید تا قیمت دقیقی به شما ارائه شود.
  • زمان تحویل: اگر به حمل فوری بار نیاز ندارید، می‌ توانید با انتخاب زمان‌ های غیر شلوغ، از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید. اما اگر محموله شما برای حمل فوریت دارد یا اینکه نیاز است توسط ماشین باربری مجهز به تنظیمات دما یا یخچال حمل شود، قبل از ثبت سفارش حتما آن را با کارشناسان حمل و نقل راه ممتاز در میان بگذارید.
  • خدمات ویژه: در صورت نیاز به خدمات ویژه مانند بیمه نامه معتبر برای جبران خسارت احتمالی، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه بار، در مورد قیمت این نوع خدمات نیز اطلاعات را کسب کنید.

با در نظر گرفتن عوامل ذکر شده و مقایسه قیمت‌ های مختلف، می ‌توانید مناسب ‌ترین گزینه را برای حمل بار خود انتخاب کنید. همچنین متوجه خواهید شد در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار با توجه به کیفیت خدمات، مناسب ترین تعرفه را از مشتریان خود دریافت می کند.

تعرفه وانت بار و نیسان بار تهران به شهرستان

تعرفه وانت بار و نیسان بار تهران به شهرستان در حمل و نقل راه ممتاز با توجه نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود، البته ویژگی های بار بر هزینه های حمل نیز تاثیرگذار است. بنابراین می توان بیان کرد که تعرفه باربری با ماشین های باربری مانند وانت بار و نیسان بار براساس نوع بار، وزن بار و حجم آن، تجهیزات مورد نیاز برای باربری و  مبدا و مقصد باربری برآورد می شود و امکان ارائه تعرفه ثابت برای حمل کالاهای مختلف با ویژگی های متفاوت وجود ندارد.

در همین راستا شما مشتریان گرامی می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و از طریق کارشناسان این مجموعه از هزینه دقیق باربری آگاه شوید.