جستجو

قیمت باربری تهران

فهرست مطالب

قیمت باربری تهران

قیمت باربری تهران به عوامل مختلفی مانند نوع بار، مسافت، نوع وسیله نقلیه، تعداد کارگر و خدمات درخواستی برای حمل محموله مورد نظر بستگی دارد. در حمل و نقل راه ممتاز هزینه باربری از تهران به شهرستان مطابق با نرخ اتحادیه باربری تهران و عوامل موثر بر هزینه باربری محاسبه می شود و امکان ارائه قیمت نهایی تنها با در نظر گرفتن مشخصات بار و خدمات مورد استفاده برای حمل آن وجود دارد. در همین راستا پیشنهاد می شود برای آگاهی درباره قیمت باربری تهران با پشتیبانی تماس بگیرید و از نرخ دقیق آن مطلع شوید.

حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به شهرستان خدمات ویژه ارائه می دهد و می کوشد که این خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت برای مشتریان انجام شود. برهمین اساس این باربری در میان متقاضیان حمل بار به صورت درون شهری و بیرون شهری به عنوان بهترین باربری شناخته شده است.

برای استفاده از خدمات باربری با تعرفه مناسب می توانید از طریق شماره تلفن 02165812391 درخواست خود را ثبت کنید.

 

هزینه حمل بار تهران به شهرستان

عوامل موثر بر قیمت باربری  تهران

  • نوع بار:اثاثیه منزل، لوازم اداری، کالای تجاری، میوه و تره بار و…
  • مسافت: جابجایی در داخل تهران یا بین شهری
  • نوع وسیله نقلیه: وانت، نیسان، خاور، کامیون و…
  • تعداد کارگر: کارگر مورد نیاز برای حمل اثاثیه منزل، لوازم اداری، حمل انواع کالا صنعتی و تجاری، مبلمان، جهیزیه و…
  • خدمات ویژه: بسته بندی با تجهیزات پیشرفته، چیدمان توسط نیروهای حرفه ای و با به کارگیری روش های مدرن، صدور بیمه نامه معتبر (براساس ارزش بار برای جبران خسارت احتمالی) و…

به طور کلی می توان بیان کرد که قیمت باربری تهران با توجه به عوامل تاثیرگذار بر باربری و ویژگی های محموله محاسبه می شود و  از حدود 500 هزار تومان برای جابجایی های کوتاه با وانت بار تا 5 میلیون تومان برای جابجایی های بین شهری با کامیون متغیر است. برای دریافت قیمت دقیق، می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید و استعلام قیمت بگیرید. در ادامه چند نمونه از قیمت های باربری تهران بیان شده است:

جابجایی اثاثیه منزل در داخل تهران:

  • وانت: 300 تا 500 هزار تومان
  • نیسان: 500 تا 2 میلیون تومان
  • خاور: 2 میلیون تا 4 میلیون تومان

جابجایی اثاثیه منزل به شهرستان

  • خاور: 3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان
  • کامیون: 4 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان

حمل بار با وانت

  • داخل تهران: 300 تا 500 هزار تومان
  • بین شهری: 500 تا 2 میلیون تومان

حمل بار با نیسان

  • داخل تهران: 500 تا 2 میلیون تومان
  • بین شهری: 2 تا 4 میلیون تومان

قیمت حمل اثاثیه منزل

قیمت حمل اثاثیه منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

نوع اثاثیه: اثاثیه منزل شما شامل چه چیزهایی است؟ مبلمان، لوازم برقی بزرگ، وسایل سنگین و حساس مانند پیانو و گاوصندوق؟ هر چه اثاثیه شما سنگین تر و حجیم تر باشد، قیمت حمل آن نیز بیشتر خواهد بود.

مسافت: هرچه مسافت بین مبدا و مقصد بیشتر باشد، بنابراین می توان بیان کرد که فاصله مبدا تا مقصد بر قیمت حمل اثاثیه تاثیرگذار است. همچنین قیمت حمل اثاثیه در مناطق مختلف شهر و کشور متفاوت است.

نوع حمل: حمل اثاثیه به صورت درون شهری یا بین شهری؟ حمل اثاثیه به صورت بین شهری به دلیل مسافت بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

تعداد طبقات: اثاثیه شما در کدام طبقه قرار دارد؟ حمل اثاثیه در طبقات بالا به دلیل نیاز به کارگر بیشتر، قیمت بیشتر خواهد داشت.

خدمات ویژه: آیا به خدماتی مانند بسته بندی و چیدمان اثاثیه نیاز دارید؟ این خدمات قیمت حمل اثاثیه را افزایش می دهد. همچنین استفاده از بیمه نامه برای جبران خسارت احتمالی بر هزینه باربری تاثیرگذار است.

زمان و فصل حمل بار: حمل اثاثیه در ساعات شلوغی و ترافیک سنگین ممکن است قیمت را افزایش دهد. حمل اثاثیه در روزهای تعطیل و آخر هفته نیز قیمت بیشتری خواهد داشت.

سایر عوامل موثر بر قیمت باربری تهران

  • نوع باربری:باربری های مختلف با توجه اعتبار و کیفیت خدمات ممکن است قیمت های متفاوتی ارائه دهند. در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به اعتبار بالا و کیفیت مطلوب خدمات، تعرفه متناسب با بار از مشتریان دریافت می شود.
  • نوع ماشین باربری:نوع خودرویی که برای حمل اثاثیه استفاده می شود، بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

به طور کلی قیمت حمل اثاثیه منزل برای هر اسباب کشی درون شهری و برون شهری بین 3 میلیون تا 5 میلیون تومان است. البته این قیمت فقط برای اثاثیه منزل با حجم کم و در مسافت های کوتاه است. برای اثاثیه منزل با حجم زیاد و در مسافت های طولانی، قیمت حمل اثاثیه به مراتب بیشتر خواهد بود.

برای استعلام دقیق قیمت حمل اثاثیه منزل می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید.

قیمت باربری تهران به شهرستان

قیمت باربری تهران به شهرستان به عوامل مختلفی از جمله مانند نوع بار، زمان بارگیری و تخلیه بار، مبدا و مقصد باربری، نوع ماشین باربری، فصل باربری بستگی دارد، همچنین استفاده از خدماتی مانند بیمه نامه و کارگر حمل بار و بسته بندی بر هزینه باربری تهران به شهرستان تاثیرگذار است و با توجه به این موارد می توان هزینه دقیق آن را محاسبه کرد. بنابراین امکان ارائه تعرفه ثابت برای حمل بارهای مختلف با ویژگی های متفاوت وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر شما متقاضیان گرامی می توان بیان کرد که قیمت باربری تهران به شهرستان از 800 هزار تومان برای جابجایی با وانت بار تا 3 میلیون تومان برای جابجایی با کامیون متغیر است. برای دریافت قیمت دقیق، می توانید با چند پشتیبانی راه ممتاز تماس گرفته و با ارائه مشخصات بار خود، قیمت نهایی را دریافت کنید.

 

هزینه باربری تهران به شهرستان

قیمت باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری تهران

قیمت باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری تهران با توجه به مواردی که حمل بار تاثیرگذار است، تعیین می شود. در ادامه به عواملی که اتحادیه باربری تهران برای نرخ کرایه به آن توجه می کند، پرداخته شده است. 

  • نوع بار (اثاثیه منزل، کالای اداری، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و…)
  • حجم بار (وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون، تریلی و…)
  • مسافت (درون شهری، بین شهری)
  • تعداد کارگر مورد استفاده ( بارگیری و تخلیه بار توسط مشتری یا استفاده از کارگر باربری)
  • بیمه بار (با بیمه یا بدون بیمه)
  • شرایط ترافیکی (ساعات شلوغی، ساعات کم تردد)
  • روز و ساعت (روزهای تعطیل، روزهای کاری)
  • نوع خدمات (بسته بندی، چیدمان)
  • مبدا و مقصد (طبقات آپارتمان، وجود آسانسور)

نحوه محاسبه قیمت باربری تهران

قیمت باربری در تهران با توجه به عوامل موثر بر حمل بار و مشخصات محموله محاسبه می شود که از میان آنها می توان به نوع بار، مسافت باربری (فاصله مبدا تا مقصد)، نوع ماشین باربری و خدمات مورد استفاده برای این کار اشاره کرد. به این صورت که در هنگام حمل و نقل درون شهری، مسافت بین مبدا و مقصد مهم ترین عامل در تعیین قیمت باربری است. درواقع هرچه مسافت بیشتر باشد، قیمت باربری نیز بیشتر خواهد بود. همچنین در باربری بین شهری، علاوه بر مسافت، نوع بار، وزن بار و نوع وسیله نقلیه مورد استفاده نیز در تعیین قیمت باربری بین شهری نقش دارند.

همچنین نوع بار جزو مواردی که است در هزینه باربری تاثیر می گذارد. برای مثال زمانی که نوع بار، حمل اثاثیه منزل است، قیمت باربری به عواملی مانند تعداد طبقات مبدا و مقصد، حجم و وزن اثاثیه، نوع و تعداد کارگران مورد نیاز و خدماتی مانند بسته بندی اثاثیه و بیمه نامه بستگی دارد؛ اما زمانی که قرار است محموله تجاری جابجا شود، هزینه این باربری به نوع بار، وزن بار، ابعاد بار و مسافت حمل بار و نوع ماشین مورد استفاده بستگی خواهد داشت.

در همین راستا می توان بیان کرد که قیمت باربری تهران براساس ویژگی های بار و عواملی که بر آن تاثیر می گذارد، برآورد می شود و ارائه نرخ نهایی تنها با توجه به موارد ذکر شده امکان پذیر است. برای محاسبه قیمت باربری تهران متناسب با بار خود پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و بعد از استعلام قیمت، درخواست خود را ثبت کنید تا از یک باربری ایمن با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری بهره مند شوید.