شماره تلفن باربری اهواز

فهرست مطالب

شماره تلفن باربری اهواز راه ممتاز

شهر اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از کلان شهرهای بزرگ و مهم در جنوب غرب کشور است. این شهر به دلیل موقعیت استراتژیکی ، نفت خیز و صنعتی بودن مراودات باری زیادی با شهرهای سراسر کشور دارد. باربری از شهر اهواز به سایر نقاط کشور به وسیله باربری راه ممتاز در کمترین زمان و تعرفه مناسب انجام می شود.

از طریق تماس با شماره تلفن باربری اهواز به شماره های 02165812391 و 02166630603 می توانید انواع بار ، اثاثیه منزل ، دستگاه های صنعتی ، محصولات کشاورزی و دامی ، تولیدات کارخانه ای و … را به دیگر شهرها ارسال نمایید. باربری راه ممتاز سلامت بار و امنیت آن را برای شما تضمین می کند.

شماره تلفن باربری اهواز با نیسان بار

نیسان بارها بیشترین سهم باربری سبک بار بین شهری را به عهده دارند و در کشور ما خودرویی محبوب برای باربری به حساب می آیند. چنانچه بار شما کمتر از 2 تن وزن دارد و از نظر ابعاد نیز با خودروی نیسان همخوانی دارد می توانید از خدمات نیسان بار برای باربری کالا و لوازم خود استفاده کنید.

از این طریق کرایه حمل نیز برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. شماره تلفن باربری اهواز با نیسان بار 02166630603 است و شما می توانید به صورت شبانه روزی از طریق این شماره تلفن از خدمات باربری بین شهری راه ممتاز بهره مند شوید.

شماره تلفن باربری اهواز با نیسان بار

شماره تلفن باربری اهواز با کامیونت خاور

در میان خودروهای باربری نیمه سنگین کامیونت خاور (مسقف یا بدون سقف) پرکاربردترین و محبوب ترین است. از کامیونت مسقف خاور بیشتر برای حمل اثاثیه منزل یا بارهایی که در برابر رطوبت یا سایر آلودگی ها حساس هستند استفاده می شود. در مورد کامیونت بدون سقف خاور پس از بارگیری، با چادر برزنتی بزرگی روی بارها پوشانده می شود تا در طی مسیرهای طولانی مشکلی برای بار به وجود نیاید.

برای بارهای تا 4 تن می توانید از کامیونت خاور برای حمل بار استفاده کنید. اگر بار شما از نظر وزن بیش از 4 تن و یا از نظر حجم بیش از ابعاد کامیونت خاور باشد باید از خودروهای سنگین نظیر کامیون یا تریلی برای حمل آنها استفاده کنید. 

اگر در مورد ارسال بار و نوع خودروی باربری اطلاعات کافی را ندارید می توانید با کارشناسان باربری راه ممتاز به شماره 02165812391 تماس گرفته و با دادن اطلاعات در مورد وزن ، حجم و نوع بار خود ، با راهنمایی کارشناسان ما خودروی باربری مناسب را انتخاب کنید.

در مجموعه راه ممتاز همه انواع خودروی باربری اعم از سنگین (کامیون و تریلی) ، نیمه سنگین (کامیونت و خاور) و سبک بار (نیسان وانت، وانت پیکان، آریسان و وانت پراید) برای ارائه خدمات باربری بین شهری موجود می باشد.

شماره تلفن باربری اهواز به تهران

شهرهای اهواز و تهران دو کلانشهر بزرگ کشور هستند که تولیدات این دو شهر اعم از تولیدات صنعتی ، کشاورزی ، دامی ، کارخانه ای ، پتروشیمی و … همه روزه توسط انواع خودروهای باربری سبک و سنگین انجام می شود. با توجه به فاصله زیاد بین این دو شهر ، لزوم انتخاب شرکت باربری مطمئن و منصف بیشتر احساس می شود.

باربری راه ممتاز با سالها تجربه در زمینه باربری بین شهری آمادگی دارد تا باربری انواع بار ، اثاثیه، تولیدات مختلف کارخانه ای و … را با خودروهای باربری نیسان بار ، وانت بار ، کامیونت ، کامیون و … را انجام دهد. تنها کافیست با شماره های 02165812391 و 02166630603 تماس گرفته و با دادن اطلاعات بار در کمترین زمان ممکن از خدمات باربری شبانه روزی راه ممتاز بهره مند شوید.

مطلب پیشنهادی : قیمت باربری اهواز 

شماره تلفن باربری اهواز با کامیون

شماره تلفن باربری خرده بار اهواز

خرده بارها عموما کالاها و لوازم و وسایلی هستند که جای زیادی در خودروی باربری اشغال نمی کنند و نیازی نیست برای ارسال آنها از شهری به شهر دیگر از خودرو باربری دربستی استفاده کرد. با این روش باربری کرایه حمل بین صاحبان بار تقسیم شده و مبلغ کمتری از کرایه حمل به عهده فرستنده بار خواهد بود.

خصوصا در مسیرهای طولانی نظیر فاصله بین شهر اهواز تا تهران، اهواز تا مشهد، اهواز تا تبریز و … این تفاوت قیمت در تعرفه باربری بسیار مشهود است. چنانچه قصد ارسال خرده بار از شهر اهواز به سایر شهرها را دارید و در جستجوی شماره تلفن باربری اهواز هستید کافیست با شماره تلفن 02165812391 تماس بگیرید.

در اسرع وقت خودروی باربری در محل بارگیری حاضر شده و خرده بار شما تحویل گرفته می شود. شما می توانید برای خرده بارهای خود نیز تقاضای صدور بیمه نامه داشته باشید تا در صورت بروز اتفاقات غیر قابل پیش بینی بتوانید خسارت وارده را از شرکت بیمه دریافت کنید. همچنین صدور بارنامه برای کلیه بارها اعم از خرده بارها نیز انجام می شود تا این بارنامه سندی مبنی بر مالکیت صاحب بار و تحویل بار باشد.

راه ممتاز ؛ ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری

گروه حمل و نقل راه ممتاز سالهاست در زمینه باربری بین شهری و درون شهری فعالیت دارد و با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری، تجهیزات کامل و پرسنل و رانندگان حرفه ای در کل کشور به خدمات دهی به هموطنان عزیز مشغول است.

در باربری راه ممتاز استانداردهای باربری و حقوق مشتریان به خوبی رعایت شده و همین امر موجب افزایش روز افزون مشتریان راه ممتاز گشته است. سرعت عمل در پاسخگویی ، ثبت سفارش ، ارسال خودروی باربری ، بارگیری ، حمل و تخلیه همواره در این باربری حرف اول را می زند. شما با استفاده از خدمات راه ممتاز قطعا یکی از مشتریان وفادار این مجموعه خواهید شد.

در پایان باید گفت که باربری راه ممتاز برای رعایت حال مشتریان خود همواره نرخ باربری را در پایین ترین حد نگهداشته و از این طریق بر شمار مشتریان خود افزوده است. اعتماد مشتریان باربری راه ممتاز بزرگترین سرمایه این مجموعه بزرگ می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و یا اطلاع از تعرفه های باربری و … می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان راه ممتاز تماس بگیرید. باربری راه ممتاز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه خدمات باربری بین شهری و درون شهری است.