جستجو

خدمات حمل و نقل راه ممتاز

فهرست مطالب

خدمات حمل و نقل راه ممتاز

شرکت باربری راه ممتاز انواع خدمات حمل و نقل بین شهری و درون شهری را برای بارهای مختلف ارائه می دهد که از میان آنها می توان به صدور بیمه نامه معتبر و صورتحساب معتبر اشاره کرد.

برهمین اساس پیشنهاد می شود اگر شما متقاضیان باربری بین شهری و درون شهری مایل هستند که از بهترین خدمات بهره مند شوید، استفاده از خدمات حمل و نقل راه ممتاز می تواند جزو ایده آل ترین انتخاب شما باشد.

راه ممتاز، با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری و رانندگان حرفه ای و آموزش دیده و مجهزترین ماشین های باربری متناسب با انواع بار آماده ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی است. همچنین این باربری بری حمل محموله های مختلف با توجه به نیاز مشتری و درخواست او، کارگر باربری و بسته بندی ارسال می کند که می توان بیان کرد این نوع خدمات نیز جزو خدمات منحصر به فرد حمل و نقل راه ممتاز محسوب می شود.

برای استفاده از خدمات حمل و نقل راه ممتاز می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را بعد از استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار ثبت کنید.

لازم به ذکر است که در این باربری تمام مطابق با سفارش مشتری بارگیری و تخلیه بار انجام می شود و اگر برای حمل بار فوریتی وجود داشته باشد، این کار در کوتاه ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت، البته با رعایت همه موارد ایمنی برای اینکه محموله سالم به مقصد برسد.

برای دسترسی سریع تر با باربری راه ممتاز می توانید با شماره تلفن 02165812391 و 02166630603 تماس حاصل فرمایید.

خدمات ویژه باربری راه ممتاز

خدمات حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار

در شرکت باربری راه ممتاز برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می شود که با استفاده از آن مشتریان می توانند باربری ایمن و بدون هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب به بار را تجربه کنند.

برهمین اساس در ادامه به برخی از خدماتی که برای محموله های مختلف به صورت بین شهری و درون شهری انجام می شود، پرداخته شده است.

خدمات حمل و نقل اثاثیه منزل:

از آنجایی که حمل و نقل اثاثیه منزل از یک محل به محل دیگر یا از یک شهر به شهر دیگر انجام می شود.

شرکت باربری راه ممتاز برای اسباب کشی راحت به مشتریان خدماتی مانند بسته بندی (با به کارگیری تجهیزات و روش های مدرن) و حمل بار توسط کارگران ماهر و با تجربه ارائه می دهد.

همچنین بارگیری، حمل و نقل و تخلیه آن را با رعایت احتیاط کامل توسط رانندگان حرفه ای و ماشین های باربری مناسب اسباب کشی که مسقف هستند، انجام می دهد. بنابراین با استفاده از خدمات دیگر دغدغه برای حمل اثاثیه منزل به صورت درون شهری و بین شهری وجود نخواهد بود؛ زیرا مشتریان مطمئن هستند تمام مراحل به صورت کامل ایمن انجام می شود.

خدمات حمل و نقل تجاری:

این خدمات شامل حمل و نقل کالا و محصولات برای تولیدکنندگان و صنعتگران است.

شرکت باربری راه ممتاز می توانند انواع محصولات تولیدی و صنعتی کارخانه ها و کارگاه ها را توسط ماشین های باری مجهز و نیروهای حرفه ای حمل کنند. بنابراین شما صنعتگران و تولیدکنندگان می توانید با استفاده از خدمات حمل و نقل تجاری راه ممتاز، از یک باربری ایمن و مطمئن بهره مند شوید و دیگر نگرانی درباره حمل بار صنعتی و تولیدی خود نداشته باشید.

خدمات حمل و نقل محموله های بزرگ بین شهری:

 این خدمات شامل حمل و نقل اقلام بزرگ و سنگین مانند ماشین آلات، تجهیزات و مواد ساختمانی است. باربری راه ممتاز دارای تجهیزات لازم برای حمل و نقل ایمن این نوع محموله ها به صورت بین شهری است.

برهمین اساس متقاضیان این نوع باربری می توانند با استفاده از خدمات حمل و نقل راه ممتاز، حمل بار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند، بدون اینکه مشکلی برای محموله های آنها به وجود بیاید.

خدمات حمل و نقل سریع:

حمل و نقل میوه و تره بار و محصولات لبنی و پروتئینی نیازمند استفاده از یک باربری سریع و ایمن دارد برای حمل و نقل آنها نیاز به استفاده از ماشین های باری دارای تنظیم دما یا یخچال است.

در همین راستا شرکت راه ممتاز  برای حمل این نوع محموله های خدمات ویژه ارائه می دهد که مخصوص حمل و نقل اقلامی است که باید به سرعت به مقصد برسند و باید با تجهیزات مخصوص و ماشین های مناسب حمل شوند.

همچنین در راه ممتاز خدمات حمل و نقل سریع را برای اقلامی مانند کالاهای پزشکی، قطعات یدکی و محموله های حساس به زمان ارائه می شود.

خدمات حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار  

صورت حساب ارسال بار:

پس از رزرو، مشخصات ماشین و راننده به مشتری اطلاع داده می ‌شود و صورت حساب مرتبط با محموله برای آنها ارسال خواهد شد.

رزرو ماشین باربری:

در راه ممتاز برای حمل انواع بار به صورت درون شهری و بین شهری امکان انتخاب ماشین‌ های باری درون شهری یا جاده ‌ای وجود دارد.

این انتخاب مبتنی بر نوع بار مشتری بوده و می ‌تواند شامل بار تجاری یا هر نوع بار دیگری باشد.

با مراعات وزن و حجم بار مشتری، توصیه می‌ شود که نوع ماشین متناسب با بار را انتخاب کنند. پس از انتخاب، ماشین مورد نظر رزرو می شود و برای بارگیری آماده خواهد شد.

پشتیبانی شبانه روزی:

پشتیبانی راه ممتاز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است.

قیمت هوشمند و قطعی: قیمت گذاری ها به صورت هوشمند و بدون هیچ گونه هزینه اضافی انجام می شود.

همچنین قبل از ثبت سفارش باربری، متقاضیان می توانند استعلام قیمت بگیرند و متناسب با بودجه خود و مقایسه قیمت باربری های مختلف با آگاهی کامل درخواست خود را ثبت کنند.

صدور بیمه نامه:

باربری راه ممتاز برای حمل انواع بار با درخواست مشتری و براساس ارزش بار، بیمه نامه رسمی برای جبران خسارت احتمالی صادر می کند.

 

خدمات حمل و نقل راه ممتاز

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات باربری  را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات نیز به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت یا در هر زمان مورد نظرتان ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل و نقل پیشنهاد می شود که با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید، از طریق ارتباط با کارشناسان این باربری سفارش باربری خود را ثبت کنید. همچنین برای دسترسی سریع تر می توانید از طریق لینک زیر با تیم پشتیبانی راه ممتاز ارتباط برقرار کنید.