جستجو

حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری (بارهای خاص و ترافیکی)

فهرست مطالب

حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری (بارهای خاص و ترافیکی)

حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری (بارهای خاص و ترافیکی) نیازمند رعایت نکات ایمنی و اصولی برای جلوگیری از آسیب به بار، افراد و محیط زیست است. بنابراین لازم است که این نوع باربری توسط نیروهای متخصص، وسیله نقلیه مناسب و باربری معتبر و با تجربه صورت گیرد. راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه حمل محموله های صنعتی و تولیدی به صورت بین شهری و درون شهری توانایی حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری را دارا است و برای حمل این نوع بارها نیز خدمات ویژه ارائه می دهد.

برای بهره مندی از خدمات باربری راه ممتاز برای حمل آهن آلات و بارهای 6 متری می توانید با شماره تلفن 02166630603 تماس بگیرید و بعد از کسب اطلاعات لازم درباره این نوع باربری سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری

هزینه حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری متناسب با مشخصات بار و مطابق با نرخ اتحادیه باربری و عوامل تاثیرگذار بر آنها مشخص می شود. در ادامه برخی از این موارد به صورت کامل توضیح داده شده است:

1- نوع بار:

نوع آهن آلات و بارهای 6 متری: میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی و ورق‌ های فولادی از جمله رایج ‌ترین انواع آهن آلات هستند. همچنین بارهای 6 متری شامل بارهای خاص و ترافیکی است.

وزن بار: وزن بار یکی از مهم‌ ترین عوامل در تعیین هزینه حمل و نقل است.

ابعاد بار: ابعاد بار، به خصوص طول آن، در انتخاب نوع وسیله نقلیه و به تبع آن، هزینه حمل و نقل تأثیرگذار است.

2- مسافت حمل و نقل:

مسافت بیشتر، به معنی زمان و هزینه حمل و نقل بیشتر است. درواقع می توان بیان کرد فاصله بین مبدا و مقصد بر هزینه باربری تاثیرگذار است، برای مثال هزینه باربری از تهران تا کرج در مقایسه با تهران با تبریز برحسب کیلومتر محاسبه می شود و با یکدیگر بسیار متفاوت است.

3- نوع وسیله نقلیه:

وانت بار: برای حمل و نقل بارهای با وزن و ابعاد کم، وانت بار مناسب است.

کامیون: برای حمل و نقل بارهای با وزن و ابعاد بیشتر، کامیون مناسب است.

تریلی: برای حمل و نقل بارهای با وزن و ابعاد زیاد (مانند بارهای 6 متری) و مسافت ‌های طولانی، تریلی مناسب است.

4- هزینه‌ های جانبی:

بیمه باربری: برای جبران خسارات احتمالی در حین حمل و نقل، می ‌توانید بار خود را بیمه کنید که این امر به هزینه حمل و نقل اضافه می ‌شود.

عوارض جاده ‌ای: در هنگام حمل و نقل بار به صورت بین شهری، باید عوارض جاده‌ای را نیز پرداخت کنید.

برای دریافت قیمت دقیق حمل و نقل آهن آلات  و بارهای 6 متری، می‌ توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید.

حمل انواع بار صنعتی با راه ممتاز

خدمات باربری برای بارگیری و تخلیه آهن آلات و بارهای 6 متری

در حمل و نقل راه ممتاز برای بارگیری و تخلیه آهن آلات و بارهای 6 متری (بارهای خاص و ترافیکی) خدمات مناسب برای این نوع محموله ارائه می دهد که با بهره مندی از آن بارگیری و تخلیه آن سریع تر انجام خواهد داشت و مشتریان حمل بار بدون دغدغه همراه با آرامش خاطر را نیز تجربه خواهند کرد.

  • استفاده از تجهیزات مناسب:از تجهیزات مناسب مانند جرثقیل، لیفتراک و بالابر برای بارگیری و تخلیه بار استفاده می شود.
  • به کارگیری تسمه و طناب:مهار بار و جلوگیری از جابجایی آن در حین حمل و نقل، توسط تسمه و طناب صورت می گیرد.
  • رعایت نکات ایمنی: در حین بارگیری و تخلیه بار از دستکش، کلاه ایمنی و کفش ایمنی مناسب می شود تا مانع از آسیب رسیدن به نیروهای حمل بار شود.

لازم به ذکر است که این باربری با رعایت این موارد حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری را به صورت کاملا ایمن و بدون خطر انجام می دهد، بدون اینکه آسیبی به بار یا نیروهای مورد استفاده در این نوع باربری وارد شود.

 

حمل بارهای 6 متری و تیرآهن

انتخاب ماشین مناسب برای حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری

در هنگامی که شما صنعتگران و تولیدکنندگان می خواهید آهن آلات یا بارهای با طول 6 متر (بارهای خاص و ترافیکی) را جابجا کنید، لازم است که قبل از هر چیزی به ابعاد ماشین متناسب با بار خود فکر کنید، بنابراین یکی از موارد مهم در هنگام حمل آهن آلات و بارهای 6 متری، انتخاب ماشین باربری مناسب مانند تریلی است که بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی بتواند این کار را انجام دهد. در ادامه به موارد مهمی که باید در هنگام انتخاب ماشین مناسب برای حمل و نقل آهن آلات و بارهای 6 متری توجه شود، بیان شده است. 

  • نوع بار: نوع بار و ابعاد آن را در نظر بگیرید :برای مثال، اگر بار شما شکننده است، باید از ماشینی استفاده کنید که دارای سیستم تعلیق مناسب باشد.
  • وزن بار: وزن بار را در نظر بگیرید و ماشینی را انتخاب کنید که ظرفیت حمل بار شما را داشته باشد.
  • مسافت حمل و نقل:مسافت حمل و نقل را در نظر بگیرید و ماشینی را انتخاب کنید که برای مسافت‌ های طولانی مناسب باشد.
  • بودجه: بودجه خود را در نظر بگیرید و ماشینی را انتخاب کنید که قیمت آن با بودجه شما متناسب باشد.

به طور کلی می توان بیان کرد که انتخاب ماشین مناسب برای حمل آهن آلات و بارهای 6 متری به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن بار، مسافت حمل و نقل و بودجه شما بستگی دارد. در ادامه به برخی از ماشین ‌های مناسب برای حمل این نوع محموله های اشاره شده است.

وانت بار: انواع وانت بار مانند وانت نیسان، وانت پیکان، وانت پراید برای حمل آهن آلاتی مانند میلگرد، نبشی و ناودانی با وزن کم و مسافت‌ های کوتاه، مناسب است.

کامیونت: انواع کامیونت مثل ایسوزو، هیوندا و خاور برای حمل آهن آلات مانند تیرآهن با وزن بیشتر و مسافت ‌های طولانی ‌تر مناسب است.

تریلی: انواع تریلی همانند تریلی کفی، بغلدار (یا لبه) و نیمه لبه برای حمل بارهای 6 متری و آهن آلات با ابعاد بزرگ و مسافت ‌های طولانی مناسب است.

لازم به ذکر است در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل آهن آلات و بارهای خاص و ترافیکی از ماشین های مناسب با بار استفاده می شود و تمام موارد ایمنی برای سالم رساندن بار به مقصد رعایت می شود. بنابراین شما متقاضیان این نوع باربری با خیال راحت می توانید بار خود را به این راه ممتاز بسپارید و در این مورد دغدغه ای نداشته باشید.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری با انواع ماشین باربری می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این باربری در تمام ساعت های شبانه روز و به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

برای ثبت سفارش سریع تر می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان راه ممتاز ارتباط برقرار کنید و از یک باربری ایمن و بدون دغدغه بهره مند شوید.