جستجو

حمل خرده بار با وانت بار

فهرست مطالب

حمل خرده بار با وانت بار

حمل خرده بار یکی از امور باربری به صورت بین شهری و درون شهری است که با توجه به نیاز متقاضیان با انواع وانت بار انجام می شود. در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل خرده بار همانند سایر امور باربری خدمات ویژه ارائه می شود که شما مشتریان گرامی با استفاده از آن می توانید جابجایی خرده بار خود را به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه دغدغه ای انجام دهید.

حمل خرده بار در حمل و نقل راه ممتاز توسط نیروهای حرفه ای و با ماشین های باربری مجهز انجام می شود، بدون اینکه نیاز باشد مشتریان هزینه ماشین باربری را به صورت دربستی پرداخت کند و تنها هزینه محموله از آنها دریافت می شود.

برای استفاده از خدمات حمل و نقل راه ممتاز برای حمل خرده بار می توانید با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید. سپس با اعلام مشخصات محموله خود و خدمات مورد نیاز برای حمل آن، درخواست خود را ثبت کنید.

لازم به ذکر است که کارشناسان در تیم پشتیبانی راه ممتاز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند.

 

حمل خرده بار با وانت بار بین شهری

خرده بار (روباری یا کنارباری) چیست؟

به تمام بارهای کوچک که وزن و حجم آنها از ظرفیت یک ماشین باربری کمتر باشد، خرده بار گفته می شود و از آنجایی این نوع محموله های همراه با کالاهای دیگر جابجا می شود، به کنارباری یا روباری نیز معروف است.

به عبارتی دیگر می توان بیان کرد که خرده بار شامل بارهای کوچک مانند وسایل خانگی (یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی)، بارهای تولیدی و صنعتی، تجهیزات کوچک کارخانه ها و کارگاه ها می شود که برای حمل نیاز به استفاده از یک ماشین باربری به صورت دربستی نخواهد بود و می توان همراه با بارهای مختلف آن را به صورت روباری یا کنارباری جابجا کرد.

حمل و نقل راه ممتاز برای حمل خرده بار به صورت روباری یا کنارباری خدمات ویژه ارائه می دهد که شما مشتریان گرامی با استفاده از آن می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید. از مزایای این نوع باربری می توان به حمل و نقل ایمن و بدون نگرانی، هزینه باربری پایین، باربری سریع با مجهزترین وانت بارهای بین شهری اشاره کرد.

همان طور که بیان شده در این باربری برای حمل خرده بار نیز نیازی به استفاده یک از وانت بار به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا و استفاده از خدمات برای حمل محموله از مشتریان دریافت می شود، برهمین اساس است که متقاضیان به این نوع باربری، حمل و نقل ارزان و مقرون به صرفه می گویند.

حمل خرده بار تهران به شهرستان

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل خرده بار از تهران به شهرستان نیز خدمات ویژه ارائه می دهد که از میان آنها می توان به صورتحساب رسمی (برای پیگیری سریع) و بیمه نامه معتبر (جبران خسارت احتمالی) اشاره کرد. با استفاده از خدمات شما مشتریان گرامی می توانید حمل کالاهای کوچک خود را بدون هیچ گونه نگرانی به صورت بین شهری انجام دهید.  

راه ممتاز، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین شما مشتریان گرامی برای حمل بار در  هر کجایی از ایران که قرار داشته باشید، این باربری از هر مبدا و هر نقطه ای از کشور، می تواند همه امور باربری شما را به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام دهد. در این باربری تمام مراحل باربری توسط نیروهای آموزش دیده و حرفه ای و با انواع ماشین باربری مانند وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون و تریلی مسقف و روباز به صورت کاملا ایمن انجام می شود.

لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه خدمات باربری ارائه می دهد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان کامل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به چادر برزنت یا اتاقک و سالم از لحاظ فنی و ظاهری است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارد، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای ثبت درخواست باربری با راه ممتاز پیشنهاد می شود با شماره تلفن 02166630603 تماس بگیرید.

حمل خرده بار با نیسان بار، وانت بار بین شهری

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل خرده بار از انواع وانت بار بین شهری مانند وانت نیسان، وانت پیکان، وانت پراید و وانت آریسان استفاده می شود. به این صورت که با توجه به نیاز محموله از انواع وانت بار بین شهری استفاده می شود.   

نیسان بار به عنوان یکی از پرکاربردترین ماشین باری در حمل و نقل بین شهری محسوب می شود که برای حمل انواع بار مانند حمل خرده بار متقاضیان بسیاری دارد. در حمل و نقل راه ممتاز نیز برای ارسال بارهای کوچک اعم از تولیدی، صنعتی، تجاری، بازرگانی و خانگی از وانت بار بین شهری به ویژه وانت نیسان استفاده می شود.

شما متقاضیان گرامی برای حمل خرده بار می توانید متناسب با محموله خود از خدمات باربری راه ممتاز بهره مند شوید و یک باربری ایمن و مطمئن را تجربه کنید. برای استفاده از خدمات حمل خرده بار این باربری کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

حمل خرده بار با انواع وانت بار

نرخ کرایه حمل خرده بار

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل خرده بار با توجه به ویژگی های محموله از مشتریان هزینه دریافت می شود. به این صورت که مشخصاتی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، نوع ماشین باربری و تجهیزات، زمان باربری، فوریت در حمل بار بر نرخ کرایه تاثیر می گذارد و استفاده از خدماتی مانند بیمه بار و نیروی باربری نیز موجب افزایش قیمت نهایی خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که در باربری راه ممتاز نیازی به استفاده از ماشین باربری به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از مشتریان دریافت می شود. همچنین تعیین قیمت نهایی با توجه به ویژگی های محموله محاسبه می شود. بنابراین شما متقاضیان گرامی با استفاده از خدمات راه ممتاز برای حمل خرده بار می توانید هزینه های باربری خود را کاهش دهید و از یک باربری ایمن و مقرون به صرفه بهره مند شوید.

برای اطلاع از نرخ کرایه حمل بار در باربری راه ممتاز می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و با توجه نوع محموله از هزینه دقیق آن مطلع شوید.

راه ممتاز، حمل انواع بار به صورت کاملا ایمن و حرفه ای

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها فعالیت در زمینه باربری و ماشین های باربری مجهز و رانندگان حرفه ای در تلاش است که خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب به متقاضیان ارائه دهد، برهمین اساس در میان مشتریان به عنوان یک باربری ایمن و معتبر شناخته شده است.

در همین راستا پیشنهاد می شود برای ثبت درخواست سریع و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین  شهری می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.