جستجو

حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان

فهرست مطالب

حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان

حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان یکی از مواردی است که جزو دغدغه های متقاضیان این نوع باربری محسوب می شود، به این صورت که همواره برای اسباب کشی خود به دنبال یک باربری با کیفیت و ایمن و قیمت مناسب هستند تا بتوانند به آن اعتماد کنند و مطمئن باشند که در حین حمل اثاثیه خود به خانه جدید مشکلی برای وسایل آن پیش نخواهد آمد. در این راستا به شما مشتریان گرامی حمل و نقل راه ممتاز را پیشنهاد می کنیم که برای حمل اثاثیه منزل خدمات ویژه ارائه می دهد.

برای استفاده از حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان می توانید با شماره تلفن 02165812391 تماس حاصل فرمایید و درخواست باربری خود را ثبت کنید. 

حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان و هزینه پایین در حمل و نقل راه ممتاز

حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان به صورت برون شهری

حمل اثاثیه منزل جزو مواردی است که برای افرادی که به این نوع باربری نیاز دارند، حائز اهمیت است. بنابراین باید توسط افراد حرفه ای و مجهزترین ماشین های باری انجام شود. برهمین اساس حمل و نقل راه ممتاز با داشتن نیروهای با تجربه و ماشین های مناسب برای اسباب کشی سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد تا موجب کاهش دغدغه های آنها و اطمینان خاطرشان شود.

لازم به ذکر است در باربری راه ممتاز حمل اثاثیه منزل با کیفیت بالا و قیمت مناسب از تهران به تمام شهرهای ایران صورت می گیرد، بنابراین متقاضیان این نوع باربری بعد از سپردن بار خود، دیگر نگرانی برای حمل وسایل خود به شهر مورد نظرشان نخواهند داشت.

برای اطلاع از خدمات حمل و نقل راه ممتاز می توانید با کارشناسان این باربری تماس بگیرید. پشتیبانی در حمل و نقل راه ممتاز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان است.

حمل اثاثیه منزل با قیمت مناسب به صورت بین شهری  

تعرفه پایین برای حمل اثاثیه همراه با کیفیت مطلوب از مواردی است که برای متقاضیان این نوع باربری دارای اهمیت ویژه است؛ زیرا از آنجایی که اسباب کشی خود دارای هزینه های بسیار زیادی برای افراد است، به خصوص برای کسانی که هر ساله نیاز دارند، منزل خود را به صورت بین شهری جابجا کنند.

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل اثاثیه به صورت درون شهری خدمات خاص ارائه می دهد که از میان آنها می توان به نیروی بسته بندی و کارگر حمل بار با تجربه و حرفه ای اشاره کرد. به این صورت که مشتریان با درخواست چنین خدماتی می توانند اسباب کشی ایمن و بدون دغدغه را تجربه کنند؛ زیرا تمام مراحل با استفاده از تجهیزات مناسب برای بسته بندی و حمل بار انجام می شود.

خدمات باربری برای حمل اثاثیه

خدمات باربری حمل و نقل راه ممتاز برای حمل اثاثیه شامل طیف گسترده‌ ای از خدمات می ‌شود که به منظور سهولت و ایمنی حمل و نقل اثاثیه منزل و تجاری ارائه می‌ شوند. این خدمات عبارت است از:

  • حمل اثاثیه منزل: این خدمات شامل بسته بندی، حمل و نقل و تخلیه اثاثیه منزل از مبدا به مقصد است. بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مهم ‌ترین مراحل اسباب کشی است که باید با دقت و مهارت انجام شود تا از آسیب دیدن اثاثیه جلوگیری شود. باربری‌ راه ممتاز خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را نیز به صورت ویژه ارائه می‌دهند.
  • حمل اثاثیه تجاری: این خدمات شامل بسته بندی، حمل و نقل و تخلیه اثاثیه تجاری از مبدا به مقصد است. اثاثیه تجاری معمولاً سنگین‌تر و حجیم ‌تر از اثاثیه منزل است، بنابراین نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری دارد.
  • حمل بار سنگین: این خدمات شامل حمل و نقل بارهای سنگین مانند دستگاه‌ های صنعتی، تجهیزات پزشکی و غیره است. حمل بارهای سنگین نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد، بنابراین باید توسط شرکت‌ های معتبر و دارای تجربه مانند حمل و نقل راه ممتاز انجام شود.
  • حمل بار بین شهری: این خدمات شامل حمل و نقل بار از یک شهر به شهر دیگر است.حمل بار بین شهری معمولاً با کامیون ‌های بزرگ انجام می‌شود.
 

به طور کلی می توان بیان کرد که برای انتخاب بهترین باربری باید به عوامل مختلفی مانند قیمت، کیفیت خدمات، تجربه و اعتبار شرکت توجه کرد. همچنین بهتر است قبل از ثبت درخواست باربری، از شرکت باربری بخواهید که لیست قیمت خدمات خود را به شما ارائه دهد. در حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری برون شهری و درون شهری سعی در ارائه بهترین خدمات با قیمت مناسب و تعرفه ارزان به مشتریان است.

عوامل موثر بر قیمت حمل اثاثیه منزل

قیمت حمل اثاثیه منزل به عواملی مانند مشخصات و ویژگی های وسایل یک خانه اعم از وزن، استفاده از نوع ماشین باری، فصل باربری و زمان آن بستگی دارد که در ادامه برخی از آنها توضیح داده شده است.  

مسافت بین مبدا و مقصد: هرچه مسافت بین مبدا و مقصد بیشتر باشد، هزینه حمل اثاثیه بیشتر خواهد بود.

نوع بار: نوع اثاثیه بر قیمت حمل اثاثیه تاثیر می گذارد. اثاثیه سنگین و حجیم هزینه بیشتری نسبت به اثاثیه سبک و کوچک دارند. همچنین وسایل حساس و شکستنی که نیاز به احتیاط بیشتری دارند، هزینه بیشتری خواهند داشت.

وزن بار: وزن اثاثیه بر هزینه حمل اثاثیه تاثیرگذار است. اثاثیه سنگین هزینه بیشتری نسبت به اثاثیه سبک دارند.

نوع وسیله حمل و نقل: نوع وسیله حمل و نقلی که برای حمل اثاثیه شما استفاده می شود نیز بر قیمت حمل اثاثیه تأثیر می گذارد. وسایل حمل و نقل بزرگ تر و قدرتمندتر هزینه بیشتری نسبت به وسایل حمل و نقل کوچک تر و ضعیف تر دارند.

خدمات ویژه: برخی از خدمات مانند بسته بندی، بیمه حمل و نقل و نیروی حمل بار و بسته بندی جزو خدمات ویژه محسوب می شود که با درخواست مشتری ارائه خواهد شد، بنابراین برای این نوع خدمات هزینه جداگانه محاسبه خواهد شد.

برای دریافت قیمت دقیق برای حمل اثاثیه منزل با قیمت ارزان، بهتر است با حمل و نقل راه ممتاز تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از کارشناسان این باربری دریافت کنید. راه ممتاز همواره می کوشد که خدمات باربری برون شهری و درونی شهری با کیفیت خود را با قیمت مناسب به صورت سراسری از تهران به شهرستان و برعکس به مشتریان خود ارائه می کند. 

حمل اثاثیه منزل با نرخ پایین حمل و نقل راه ممتاز

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

حمل و نقل راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارد، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد.