جستجو

تعرفه باربری وانت بار

فهرست مطالب

تعرفه باربری وانت بار

هزینه باربری جزو موارد با اهمیت در حمل و نقل است که متقاضیان قبل از هر چیزی تمایل دارند در این زمینه اطلاعات لازم را به دست آورند. در همین راستا حمل و نقل راه ممتاز درباره تعرفه باربری وانت بار به شما مشتریان خود اعلام می دارد که نرخ نهایی با توجه به عوامل موثر بر باربری مانند مشخصات بار و خدمات مورد نیاز برای حمل محاسبه می شود.

حمل انواع بار با وانت بار جزو اموری است که توسط حمل و نقل راه ممتاز با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری انجام می شود. به این صورت که متقاضیان می توانند تمام امور باربری خود را با استفاده از انواع وانت بار انجام دهند (البته بارهای کوچک تا متوسط و کمتر از 2 تن را می توان با وانت بار جابجا کرد) و خدمات باربری ایمن و مقرون به صرفه بهره مند شود.

لازم به ذکر است در باربری راه ممتاز قبل از ثبت درخواست امکان استعلام قیمت و اطلاع از نوع ماشین باربری و نحوه حمل بار وجود دارد. بنابراین شما مشتریان گرامی قبل از اعلام بار خود می توانید از هزینه باربری مطلع شوید و با مقایسه قیمت باربری های مختلف، متناسب با بودجه خود سفارش باربری خود را ثبت کنید.

برای استفاده از خدمات باربری با وانت بار یا سایر ماشین های باربری به صورت بین شهری فقط کافی است با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید. در این باربری تیم پشتیبانی به صورت شبانه روزی پاسخگوی متقاضیان و آماده برای ثبت درخواست باربری است.

ارتباط سریع تر از طریق تماس با شماره تلفن 02166630603 و02165812391 فراهم شده است. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعرفه باربری وانت بار با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

قیمت باربری وانت بار در حمل و نقل راه ممتاز

عوامل تاثیرگذار بر تعرفه باربری وانت بار

تعرفه باربری وانت بار در حمل و نقل راه ممتاز براساس نرخ مصوب شده از سوی اتحادیه باربری وانت بارها به صورت سالیانه به تمام کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند، اعلام می شود. البته لازم به ذکر است که ارائه قیمت نهایی برای حمل بار با وانت بار تنها با در نظر گرفتن عوامل موثر بر باربری مانند مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل آن امکان پذیر است.

از موارد تاثیرگذار بر تعرفه باربری وانت بار می توان به نوع بار، وزن و حجم بار، مبدأ و مقصد باربری، نوع وانت بار و تجهیزات مورد نیاز برای حمل بار، زمان باربری و مسافت باربری اشاره کرد. همچنین استفاده از خدماتی مانند بیمه بار و کارگر برای انجام امور باربری مانند جابجایی، بسته بندی و چیدمان بر نرخ باربری تاثیرگذار است و موجب افزایش قیمت باربری می شود.

در ضمن اگر باربری به صورت فوری انجام شود یا برای حمل تجهیزات خاصی برای لازم داشته باشد، در این صورت هزینه باربری در مقایسه با بارهای دیگر که به صورت عادی حمل می شوند و اینکه نیازی به تجهیزات ندارند، بیشتر خواهد بود.

با توجه به موارد ذکر شده، امکان ارائه تعرفه ثابت برای حمل انواع بار با وانت بار با مشخصات و خدمات مورد نیاز متفاوت وجود دارد و فقط با در نظر گرفتن عوامل موثر بر باربری می توان قیمت نهایی را اعلام کرد.

برای اطلاع از تعرفه باربری وانت بار تاکید می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و با ذکر مشخصات بار و خدمات باربری مورد نیاز برای حمل بار خود از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

قیمت حمل انواع بار با وانت بار

برای حمل بارهای مختلف سبک تا متوسط اعم از بارهای خانگی، تولیدی، صنعتی و تجاری از وانت بار به عنوان پرکاربردترین ماشین باربری در حمل و نقل بین شهری استفاده می شود. در حمل و نقل راه ممتاز نیز جابجایی بار تا حدود 2 تن با انواع وانت بار مانند وانت نیسان (تا حدود 2 تن)، وانت پیکان، وانت آریسان، وانت پراید (تا 500 کیلوگرم) و وانت مزدا (تا 700 کیلوگرم) انجام می شود. 

وانت نیسان جزو ماشین های باربری که به علت مزایای بسیار به صورت روزانه افراد زیادی متقاضی حمل بار با این ماشین باربری هستند. تعرفه باربری وانت بار برای حمل انواع بار با توجه به نوع وانت بار (براساس وزن و حجم بار) و تجهیزات ماشین باربری و عوامل تاثیرگذار بر هزینه بار ذکر شده، محاسبه می شود. برهمین اساس می توان بیان کرد که ارائه تعرفه دقیق با بررسی همه موارد ممکن خواهد بود و متناسب با مشخصات بار و خدمات و تجهیزات مورد استفاده برای حمل بار با وانت بار از مشتریان دریافت می شود.

هزینه باربری وانت بار راه ممتاز

راه ممتاز، ارائه دهنده بهترین خدمات با پایین ترین تعرفه باربری

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری به صورت بین شهری و درون شهری آماده ارائه خدمات باربری با بالاترین کیفیت به مشتریان خود است. این باربری می کوشد که نرخ حمل بار را در پایین ترین حد خود نگه دارد و همین ویژگی های انحصاری موجب افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش دغدغه های متقاضیان شده است.

راه ممتاز به عنوان نخستین مرکز تخصصی وانت بار در کشور با در اختیار داشتن مجهزترین وانت بارها و همکاری با رانندگان حرفه ای و با تجربه در سراسر ایران موجب شده است که متقاضیان باربری در هر نقطه ای از کشور قرار داشته باشند، بتوانند از بهترین خدمات باربری بهره مند شوند.

حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

همچنین لازم به ذکر است که راه ممتاز با داشتن کارگران فعال و آموزش دیده برای حمل بار، بسته بندی و چیدمان موجب افزایش ایمنی در حمل و نقل بین شهری شده است که همه این موارد نیز اعتماد و رضایت بیشتر مشتریان و اعتبار روزافزون این باربری را به همراه داشته است. این باربری توانایی حمل انواع بار را به صورت کامل و خرده بار را دارد، بنابراین شما مشتریان گرامی اگر در جستجوی یک باربری ایمن و مقرون به صرفه هستید، می توانید امور باربری خود را به حمل و نقل راه ممتاز بسپارید و مطمئن باشید که بار شما به صورت کاملا سالم به مقصد خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه باربری وانت بار می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.