جستجو

باربری تهران به یزد

فهرست مطالب

باربری تهران به یزد

باربری تهران به یزد یکی از خدمات انحصاری در حمل و نقل راه ممتاز است که توسط این باربری به متقاضیان ارائه می شود. به این صورت که مشتریان با بهره مندی از این خدمات می توانند از شهر تهران به یزد یا برعکس محموله های خود را ارسال کنند و به آنها این اطمینان داده می شود که با حمل و نقل راه ممتاز یک باربری ایمن و حرفه ای را تجربه خواهند کرد.

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار با باربری تهران به یزد، خدماتی مانند صدور بیمه نامه معتبر برای جبران خسارت احتمالی و صورت حساب رسمی برای پیگیری سریع متقاضیان ارائه می شود. با استفاده از این خدمات شما مشتریان گرامی دیگر دغدغه ای برای حمل و نقل بین شهری نداشته و در هر زمان که بخواهید می توانید از وضعیت محموله خود مطلع شوید.

با توجه به موارد ذکر شده اگر به دنبال یک باربری ایمن و مطمئن هستید، پیشنهاد می شود که ارسال محموله خود را به باربری راه ممتاز بسپارید و مطمئن باشد که در این باربری تمام موارد ایمنی رعایت و با احتیاط لازم همه مراحل انجام می شود.

برای استفاده از باربری تهران به یزد کافی است با شماره تلفن 02165812391 و 02166630603 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی راه ممتاز به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی هستند.

ویژگی های یزد برای باربری بین شهری

یزد، یکی از شهرهای قرار گرفته در فلات مرکزی ایران است که از لحاظ جغرافیایی دارای آب و هوای گرم و خشک است و جزو نخستین شهر تاریخی ایران با بناهای بسیار مهم و دارای رتبه در جهان است. شهر یزد از نظر تولید صنایع دستی مانند فرش دستبافت جایگاه ویژه ای دارد و به شهر شیرینی معروف است. همچنین از از نظر اقتصادی دارای صنایع مختلف و کارخانه های مهمی است.

برهمین اساس نیاز به یک باربری مطمئن و ایمن در شهر یزد برای ارسال محموله های مختلف جزو ضرورت های اساسی آن محسوب می شود. درواقع می توان بیان کرد که حمل کالا از یزد به تهران و سایر شهرهای ایران یا ارسال کالا از طریق باربری تهران به یزد جزو مواردی است که به صورت روزانه متقاضی بهره مندی از خدمات یک باربری معتبر هستند.

در همین راستا حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به یزد یا برعکس از یزد به تهران و سایر شهرهای ایران خدمات ویژه ارائه می دهد که با بهره مندی از آن متقاضیان گرامی به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن می توانند امور باربری خود را سروسامان دهند.

بنابراین برای حمل انواع بار از تهران به یزد یا برعکس پیشنهاد می شود از خدمات حمل و نقل راه ممتاز استفاده کنید. ثبت سفارش شما مشتریان گرامی فقط با یک تماس با پشتیبانی و برقراری ارتباط با کارشناسان امکان پذیر است.

باربری تهران به یزد در حمل و نقل راه ممتاز

خدمات باربری تهران به یزد

باربری تهران به یزد تحت نظارت حمل و نقل راه ممتاز به مشتریان خود خدمات ویژه برای حمل بارهای مختلف ارائه می دهد. از میان این خدمات که برای حمل انواع بار (مانند حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل خرده بار و حمل اثاثیه منزل و…) می توان به صدور بیمه بار معتبر و صورت حساب رسمی اشاره کرد.

به این صورت که مشتریان با استفاده از صورت حساب رسمی که به نوعی سند رسمی برای پیگیری در هنگام بروز مشکل برای بار محسوب می شود، می توانند وضعیت محموله خود را پیگیری کنند. همچنین با داشتن بیمه بار در صورت بروز آسیب به محموله می توانند خسارت آن را از طریق بیمه متعهد شده، دریافت کنند. شما مشتریان گرامی باید بدانید که با بهره مندی از این خدمات از دغدغه های مشتریان کاسته و موجب افزایش ایمنی در باربری خواهید شد.

در حمل و نقل راه ممتاز حمل انواع بار کاملا حرفه ای و با رعایت تمام موارد استاندارد برای ایمنی محموله صورت می گیرد. همچنین همه مراحل باربری با به کارگیری رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری مانند وانت بار، نیسان بار، کامیون و خاور به صورت مسقف یا روباز انجام می شود.

لازم به ذکر است که شما مشتریان گرامی در هنگام باربری تهران به یزد می توانید درخواست کارگر برای بارگیری، تخلیه بار، بسته بندی و چیدمان داشته باشید. با استفاده از این خدمات نیز از آنجایی که امور ذکر شده توسط نیروهای با تجربه و با به کارگیری روش های اصولی و تجهیزات مدرن صورت می گیرد، از باربری ایمن و با کیفیت بهره مند خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر خدمات باربری تهران به یزد پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید.

قیمت باربری تهران به یزد

نرخ کرایه باربری تهران به یزد در حمل و نقل راه ممتاز براساس نرخ اتحادیه باربری برآورد می شود. البته برای تعیین قیمت در نظر گرفتن عوامل موثر بر باربری مثل مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز لازم است. به این صورت که امکان ارائه نرخ نهایی تنها با در نظر گرفتن ویژگی های بار ممکن خواهد بود.

از عوامل تاثیرگذار بر نرخ باربری می توان به مواردی مانند وزن و حجم بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه، مبدا و مقصد باربری، نوع ماشین باربری و تجهیزات آن، فصل باربری اشاره کرد. همچنین استفاده از بیمه نامه با توجه به ارزش محموله برای جبران خسارت احتمالی و کارگر برای بارگیری و تخلیه بار بر نرخ کرایه تاثیرگذار است و حتی فوریت در ارسال محموله و یا نیاز به تجهیزات خاص برای حمل و نقل نیز موجب افزایش هزینه باربری خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت باربری تهران به یزد پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید و بعد از ارائه ویژگی های محموله و خدمات مورد نیاز از قیمت نهایی آن مطلع شوید. لازم به ذکر است که کارشناسان در تیم پشتیبانی راه ممتاز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت درخواست شما مشتریان گرامی هستند. 

باربری تهران به یزد راه ممتاز

باربری تهران به یزد با نیسان بار

نیسان بارها یکی از وانت بارهای محبوب برای حمل بارهای تا 2 تن در کشور ما محسوب می شوند. شما می توانید برای حمل تولیدات کشاورزی و دامی، صنایع دستی، محصولات کارخانه ای و کارگاهی و … از خودروی نیسان بار برای حمل بار استفاده کنید. کلیه بارها پس از بارگیری توسط چادر برزنتی پوشانده می شوند تا در طی مسیر طولانی باربری تهران به یزد یا بالعکس آسیبی به بارها وارد نشود.

شما می توانید با خیال راحت حمل انواع بار و اثاثیه خود را به راه ممتاز بسپارید. اپراتورهای مجموعه راه ممتاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان محترم برای ثبت سفارش باربری و پشتیبانی هستند. از زمان تماس شما و ثبت سفارش باربری در کمتر از یک ساعت خودروی نیسان بار در محل بارگیری حضور خواهد داشت.

کرایه خاور تهران به یزد

خودروی خاور جزء کامیونت های محبوب در کشور محسوب می شود که برای بارهای تا 4 تن مناسب است. همچنین حجم فضای بارگیری این خودرو نیز در مقایسه با نیسان بارها بزرگتر است و برای بارهایی که حجم بیشتری دارند مناسب است. برای حمل انواع بار و اثاثیه می توان از انواع خاور مسقف یا بدون سقف استفاده کرد.

برای حمل اثاثیه منزل و یا بارهای با حساسیت بالا اغلب از خاور مسقف استفاده می شود. در موارد استفاده از خودروی خاور بدون سقف از چادر برزنتی برای پوشاندن بارها استفاده می شود تا در طی مسیر آسیبی به بارها وارد نشود. برای باربری تهران به یزد یا بالعکس با خودروی خاور می توانید با باربری راه ممتاز تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل از تهران به یزد

حمل اثاثیه منزل به دلیل شکننده و حساس بودن لوازم و وسایل از حساسیت بالایی برخوردار است. مهمترین نکته در حمل اثاثیه منزل بسته بندی اصولی و استاندارد است. از طرفی بارگیری درست، حمل و تخلیه با احتیاط می تواند سلامت لوازم و اثاثیه منزل را در مقوله اثاث کشی تضمین کند. اگر قصد حمل اثاثیه منزل با باربری تهران به یزد یا بالعکس را دارید می توانید با توجه به حجم و وزن لوازم و اثاثیه خود از خودروهای نیسان بار، وانت بار، خاور مسقف یا بدون سقف استفاده کنید.

در باربری راه ممتاز پروسه بارگیری، حمل و تخلیه بار و خصوصا اثاثیه منزل با احتیاط کامل انجام می شود. از طرفی بیمه کردن بار می تواند خیال شما را از هر نظر در قبال حوادث پیش بینی نشده جاده ای راحت کند. در صورت بروز هرگونه حادثه و آسیب و خسارت به اثاثیه شما ، شرکت بیمه کلیه خسارات شما را جبران خواهد کرد. بیمه کردن بار اجباری نیست ولی توصیه می کنیم حتما بارها و حتی خرده بارهای خود را بیمه کنید.

باربری تهران به یزد حمل اثاثیه منزل

 

حمل و نقل ممتاز، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین شما متقاضیان گرامی در  هر کجای کشور که قرار داشته باشید، می توانید از خدمات این باربری استفاده کنید.

 لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان کامل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به اتاقک یا چادر برزنت است و  امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارد، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.