جستجو

باربری تهران به کرج

فهرست مطالب

باربری تهران به کرج

باربری تهران به کرج جزو خدماتی است که توسط حمل و نقل راه ممتاز صورت می گیرد. شما متقاضیان محترم برای باربری به صورت بین شهری و درون شهری از تهران به کرج یا برعکس می توانید آن را به این باربری سفارش دهید. برای بهره مندی از خدمات باربری تهران به کرج تاکید می شود که با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت کنید.

راه ممتاز برای حمل بار انواع بار از تهران به کرج خدماتی بسیار ویژه مانند صدور بیمه بار (بیمه ایران) و صورت حساب رسمی را انجام می دهد. این باربری تمام امور باربری تهران به کرج را با به کارگیری مجهزترین ماشین های باربری مانند وانت بار و نیسان بار توسط رانندگان حرفه ای و آموزش دیده انجام می دهد.

در حمل و نقل راه ممتاز به جز خدمات ذکر شده با درخواست متقاضیان خدمات دیگری مانند اعزام کارگر برای بارگیری و تخلیه بار و بسته بندی ارائه می شود که با بهره مندی از این خدمات از دغدغه های موجود برای حمل و نقل بین شهری کاسته خواهد شد و مشتریان از ایمنی بیشتری در حمل محموله خود برخوردار خواهند شد.

برای درخواست باربری تهران به کرج پیشنهاد می شود از طریق شماره تلفن02165812391 و 02166630603 با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. در این باربری قبل از اعلام بار این امکان برای متقاضیان وجود دارد که درباره هزینه باربری و نوع ماشین متناسب با بار اطلاعات لازم را حاصل شود.  

 

باربری تهران به کرج راه ممتاز

مشخصات شهر کرج برای حمل و نقل بین شهری

کرج به عنوان مرکز استان البرز در 36 کیلومتر غرب تهران واقع شده است، به همین دلیل به عنوان یک نقطه توزیع مناسب برای باربری به سایر نقاط کشور محسوب می شود. این شهر در نزدیکی شهرهایی مهمی مانند قزوین، زنجان، گیلان و مازندارن است و این امر حمل و نقل بار به این شهرها را آسان تر می کند.

به عبارتی دیگر می توان بیان کرد از آنجایی که کرج در مرکز ایران واقع شده است، دسترسی از آنجا به سایر نقاط کشور بسیار راحت است. لازم به ذکر است که این شهر جزو نخستین شهرهای صنعتی کشور محسوب می شود که دارای محصولات کارخانه و کارگاه های بسیاری است. بنابراین حمل و نقل بین شهری از تهران به کرج و یا برعکس از کرج به تهران و سایر شهرهای ایران جزو مواردی است که به صورت روزانه و با درخواست صاحبان صنایع و تولیدکنندگان انجام می شود. برهمین اساس می توان بیان کرد که وجود یک باربری ایمن و مطمئن از نیازهای ضروری در شهر کرج محسوب می شود.

در این راستا حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به کرج یا برعکس با انواع ماشین باربری مانند وانت، نیسان، خاور، کامیون و تریلی خدمات ویژه ارائه می دهد، بنابراین شما به عنوان متقاضی حمل بار بین شهری می توانید درخواست باربری خود را ثبت کنید و با ارسال محموله توسط راه ممتاز یک باربری ایمن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

حمل انواع بار با باربری تهران به کرج

شهر کرج جزو شهرهای است که کارگاه های بسیار مانند کارگاه مبل سازی و تولیدات خانگی در آن مشغول به فعالیت هستند. برهمین اساس برای حمل آنها به شهرهای مختلف مانند تهران و سایر شهرهای کشور نیاز به حمل و نقل بین شهری است.

در این راستا باربری راه ممتاز خدمات باربری ویژه ارائه می دهد تا صاحبان کسب و کارهای مختلف مانند صنایع و تولیدکنندگان به راحتی بتوانند تولیدات خود را بدون هیچ گونه دغدغه ای جابجا کند و در زمان موردنیاز در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. همچنین برای ایمنی بیشتر می توانند از بیمه بار بهره مند شود که با توجه به ارزش بار صادر می شود و در صورت بروز آسیب امکان دریافت خسارت را خواهند داشت.

قیمت باربری تهران به کرج

نرخ کرایه باربری تهران به کرج در باربری راه ممتاز براساس نرخ اتحادیه باربری و عوامل موثر بر هزینه تعیین می شود. به این صورت که ویژگی هایی مانند نوع محموله، وزن و حجم بار، نوع ماشین باری (سوخت و تجهیزات آن)، مسافت حمل بار (همواره یا پیچ در پیچ)، فاصله مبدا تا مقصد، زمان و فصل باربری تعیین کننده قیمت نهایی خواهد بود.

بنابراین امکان ارائه تعرفه مشخص برای محموله های مختلف با مشخصات متفاوت وجود ندارد و تنها با در نظر گرفتن ویژگی های محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل که جزو عوامل موثر بر باربری محسوب می شود، می توان قیمت نهایی را مشخص کرد.

در ضمن استفاده از بیمه بار براساس ارزش بار و کارگر برای بارگیری و تخلیه بار و بسته بندی جزو مواردی است که بر هزینه باربری تاثیر می گذارد و موجب افزایش آن می شود. همچنین بارهایی که برای حملو نقل به تجهیزات خاص مانند ماشین باربری یخچالدار نیاز دارند یا اینکه باید به صورت فوری حمل شوند، برای حمل آنها باید هزینه بیشتری در مقایسه با سایر محموله ها پرداخت کرد.   

شما مشتریان گرامی برای آگاهی درباره نرخ کرایه باربری تهران به کرج می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و با ذکر مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز خود از قیمت دقیق آن آگاه شوید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی در این باربری به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

باربری تهران به کرج راه ممتاز

راه ممتاز، ارائه دهنده بهترین خدمات حمل و نقل بین شهری

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری آماده ارائه بهترین خدمت با نیسان بار و وانت بار به متقاضیان حمل بار است. در این باربری ارائه خدمات کاملا انحصاری و ایمن توسط نیروهای با تجربه و حرفه ای به صورت شبانه روزی انجام می شود.

درواقع می توان بیان کرد که راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در هر جایی از کشور قرر داشته باشید، این باربری از هر مبدا و هر نقطه ای، حمل و نقل محموله را به صورت ایمن و حرفه ای انجام می دهد.

حمل و نقل راه ممتاز تلاش بر ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب دارد، برهمین اساس در میان متقاضیان به عنوان یک باربری ایمن و مقرون به صرفه شناخته شده است. پس اگر شما متقاضیان گرامی در جستجوی یک باربری مطمئن هستید که بدون هیچ گونه دغدغه ای محموله خود را جابجا کنید، پیشنهاد می شود که امور باربری خود را به حمل و نقل راه ممتاز بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری از طریق لینک زیر می توانید با راه ممتاز ارتباط حاصل فرمایید.