جستجو

باربری تهران به شهرکرد

فهرست مطالب

باربری تهران به شهرکرد

باربری تهران به شهرکرد یکی دیگر از خدمات حمل و نقل راه ممتاز است که شما متقاضیان گرامی با استفاده از آن می توانید حمل بار ایمن و بدون دغدغه را انجام دهید. در این باربری تمام امور حمل بار بین شهری به صورت حرفه ای و در تمام ساعت های شبانه روز با رانندگان با تجربه توسط مجهزترین ماشین های باربری صورت می گیرد.

باربری تهران به شهرکرد برای حمل انواع بار درون شهری و برون شهری خدمات ویژه ارائه می دهد که مشتریان با استفاده از آن بهترین حمل و نقل را تجربه خواهند کرد. شما متقاضیان گرامی برای استفاده از خدمات باربری تهران به شهرکرد فقط کافی است که با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و درخواست خود را به ثبت برسانید.

حمل و نقل راه ممتاز با سال های سابقه در زمینه حمل کالای به صورت بین شهری و درون شهری، با به کارگیری نیروهای متخصص و حرفه در زمینه بارگیری، تخلیه، بسته بندی و چیدمان این توانایی را دارد که خدمات ایمن و با کیفیت مطلوب را به مشتریان خود عرضه کند. از ویژگی های انحصاری این باربری می توان به صدور بیمه نامه معتبر (براساس ارزش بار و جبران خسارت احتمالی) و صورت حساب رسمی (برای پیگیری سریع متشتری) اشاره کرد.

برای ارتباط سریع تر با باربری تهران به شهرکرد می توانید با شماره تلفن 02165812391 و 02166630603 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی در این باربری به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به متقاضیان حمل بار است.

باربری تهران به شهرکرد در حمل و نقل راه ممتاز

ویژگی های شهرکرد برای باربری بین شهری

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در غرب ایران واقع شده است. این شهر کوهستانی قرار گرفته در دامنه کوه زاگرس به شهر هزار چشمه و بام ایران معروف است. شهرکرد از لحاظ اقتصادی و صنعتی در کشور جایگاه ویژه ای دارد و در حال حاضر صنایع مهم و کارخانه های بسیاری در این شهر مشغول به فعالیت هستند. 

همچنین به علت داشتن محصولات کشاورزی و صنایع دستی می توان بیان کرد که وجود یک باربری ایمن با کیفیت جزو نیازهای اساسی شهر شهرکرد محسوب می شود. همچنین از آنجایی که این شهر مانند سایر شهرهای ایران با شهر تهران تبادل بازرگانی و تجاری، تولیدی و صنعتی دارد، نیاز است که برای حمل بار از تهران به شهرکرد نیز از خدمات معتبرترین باربری استفاده شود.

در همین راستا حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به شهرکرد و از شهرکرد به تهران و شهرهای دیگر خدمات ویژه ارائه می دهد تا صاحبان کسب و کارهای مختلف به عنوان متقاضی حمل و نقل بین شهری بدون هیچ گونه دغدغه ای بتوانند محموله های خود را به صورت کاملا ایمن جابجا کنند. 

برهمین اساس پیشنهاد می شود که اگر به دنبال یک باربری مطمئن برای حمل بار از تهران به شهرکرد یا از شهرکرد به تهران هستید، آن را به راه ممتاز بسپارید تا از بهترین خدمات با تعرفه مناسب بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش باربری تهران به شهرکرد می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و اعلام بار خود را انجام دهید. در کمتر از یک ساعت بارگیری در مبدا انجام می شود و با رعایت تمام موارد ایمنی در کوتاه ترین زمان ممکن حمل بار توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری صورت می گیرد. سپس محموله به صورت کاملا سالم و بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد خواهد رسید.

خدمات باربری تهران به شهرکرد

باربری تهران به شهرکرد برای حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات کشاوزی و دامداری، حمل صنایع دستی، حمل محصولات تجاری و بازرگانی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل میوه و تره بار خدمات ویژه ارائه می دهد تا متقاضیان با استفاده از آن بتوانند حمل بار خود را بدون کوچک ترین دغدغه ای انجام دهند.

برای مثال برای حمل خرده بار مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، حمل تجهیزات مختلف، حمل کالاهای تولیدی و کارگاهی و انواع محموله کوچک خدمات ویژه ارائه می دهد تا متقاضیان به راحتی بتوانند خرده بار خود را به صورت روباری یا کناری جابجا کنند.

لازم به ذکر است در باربری تهران به شهرکرد همانند سایر نمایندگان حمل و نقل راه ممتاز برای تمام امور باربری خدماتی مانند صورت حساب رسمی و بیمه نامه معتبر (با توجه به ارزش بار و با درخواست مشتری) صادر می کند تا مشتریان باربری ایمن را تجربه کنند. به این صورت که با داشتن صورت حساب متقاضیان می توانند از وضعیت بار خود در هر مرحله ای که باشد، مطلع شوند. 

همچنین امکان پیگیری محموله در صورت بروز مشکلات جاده ای وجود خواهد داشت. در ضمن با صدور بیمه نامه معتبر مانند بیمه ایران متقاضیان می توانند در هنگام بروز آسیب به محموله خسارت آن را به طور کامل دریافت کنند. 

از دیگر خدمات باربری تهران به شهرکرد می توان به حمل انواع بار متناسب با ماشین باربری اشاره کرد. در این باربری با توجه به حجم و وزن بار ماشین باربری انتخاب می شود و تجهیزاتی مانند اینکه ماشین باربری باید مسقف یا اینکه دارای یخچال باشد، مورد توجه قرار می گیرید و تمام امور با درخواست مشتری و نیاز محموله صورت می گیرد.

هزینه حمل باربری تهران به شهرکرد

نرخ کرایه حمل بار در باربری تهران به شهرکرد با توجه به تعرفه مصوب شده از سوی اتحادیه باربری تعیین می شود. البته برای تعیین قیمت نهایی عوامل تاثیرگذار بر حمل بار در نظر گرفته می شود، بنابراین امکان ارائه تعرفه دقیق تنها با بررسی مشخصات محموله و خدمات موردنیاز برای حمل بار ممکن خواهد بود.

از عوامل موثر بر هزینه باربری تهران به شهرکرد می توان به نوع محموله، حجم و وزن بار، مسافت باربری، فصل باربری و نوع ماشین باربری، بیمه نامه و نیروی مورد نیاز برای جابجایی محموله و بسته بندی و چیدمان آن اشاره کرد. همچنین اگر محموله ای به تجهیزات خاص برای حمل بار نیاز دارد و یا اینکه برای رسیدن به مقصد فوریت داشته باشد، هزینه باربری بیشتری در مقایسه با سایر محموله ها خواهد داشت.

بر همین اساس ارائه تعرفه ثابت برای حمل بارهای مختلف با ویژگی های متفاوت وجود ندارد، بنابراین تاکید می شود برای اطلاع از قیمت باربری تهران به شهرکرد با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و از قیمت دقیق مطلع شوید.

باربری تهران به شهرکرد راه ممتاز

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد.

لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان کامل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. 

همچنین دارای وانت بارهای مجهز و سالم از لحاظ فنی و ظاهری است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری ارسال خواهد شد. 

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز ارتباط برقرار کنید.