جستجو

باربری تهران به رشت

فهرست مطالب

باربری تهران به رشت

باربری تهران به رشت در حمل و نقل راه ممتاز به عنوان یکی از نمایندگان این باربری شناخته می شود و برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می دهد. به این صورت که متقاضیان از شهر تهران می توانند محموله های خود را توسط راه ممتاز به مقصد رشت بفرستند و بر این باور داشته باشند تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و استاندارد برای حفاظت از محموله صورت می گیرد.

همچنین لازم به ذکر است که در حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به رشت، خدمات ویژه مانند صدور بیمه بار معتبر مانند بیمه ایران برای جبران خسارت احتمالی و صورت حساب رسمی برای پیگیری فوری مشتریان ارائه می شود تا با استفاده از آن دیگر نگرانی برای حمل بار بین شهری وجود نداشته باشد. برهمین اساس پیشنهاد می شود اگر در جستجوی یک باربری با کیفیت و با تعرفه مناسب هستید، ارسال محموله خود را به باربری راه ممتاز بسپارید و یک باربری ایمن و با حفظ امنیت و سلامت بار را تجربه کنید.

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه حمل بار به صورت درون شهری و برون شهری و نیروهای حرفه ای و با تجربه حمل بار از بارگیری گرفته تا تخلیه بار و بسته بندی و چیدمان توانایی این را دارد که یک باربری ایمن و با کیفیت را به متقاضیان حمل و نقل بین شهری ارائه دهد. همچنین در تلاش است که خدمات خود را به صورت انحصاری و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین نرخ کرایه به مشتریان خود عرضه کند. برهمین اساس شما متقاضیان گرامی می توانید با خیال راحت از این خدمات بهره مند شوید.

برای استفاده از باربری تهران به رشت پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز از طریق شماره تلفن 02165812391 تماس بگیرید و درخواست خود را به ثبت برسانید. تیم پشتیبانی در این باربری به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته حتی در تعطیلات رسمی پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

 

نیسان بار در باربری تهران به رشت

ویژگی های رشت برای باربری بین شهری

رشت به عنوان مرکز استان گیلان، یکی از شهرهای مهم و بزرگ در شمال ایران است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای اهمیت ویژه ای است. این شهر به علت زمین های حاصلخیز دارای محصولات بسیاری مانند برنج، چای و مرکبات است که بخش عمده ای از نیاز مصرف کنندگان در سراسر ایران را تامین می کند.

برهمین اساس استفاده از یک باربری ایمن و با کیفیت جزو ضرورت های اساسی شهر رشت محسوب می شود تا بتواند محموله های مختلف را از رشت به تهران و سایر شهرهای ایران ارسال کند یا اینکه حمل کالاهای مختلف را از تهران و سایر شهرهای کشور به رشت برعهده بگیرد.

در همین راستا حمل  و نقل راه ممتاز، برای باربری از رشت به تهران یا برعکس از تهران به رشت خدمات ویژه ارائه می دهد که با استفاده از آن متقاضیان به راحتی می توانند ارسال محموله های خود را انجام دهند.

با توجه به ویژگی های ذکر شده برای شهر رشت و نیاز آن به ارسال محموله به سایر شهرهای ایران یا ارسال کالاهای مختلف از تهران به این شهر پیشنهاد می شود که شما مشتریان گرامی برای باربری تهران به رشت یا برعکس آن را به حمل و نقل راه ممتاز بسپارید. برای ثبت سفارش باربری خود می توانید با شماره تلفن 02166630603 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن امور باربری شما انجام می شود.

خدمات باربری تهران به رشت

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار از رشت به تهران مانند حمل محصولات کشاورزی (برنج، مرکبات، چای، زیتون) یا حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل میوه و تره بار از تهران به رشت خدمات ویژه ارائه می شود.

صدور بیمه بار معتبر برای جبران خسارت احتمالی و صورت حساب رسمی برای پیگیری سریع توسط مشتری برخی از این خدمات هستند که با درخواست مشتریان برای تمام امور باربری انجام می شود. به این صورت که با استفاده از آن متقاضیان می توانند در صورت آسیب به بار، خسارت خود را از بیمه دریافت کنند و با داشتن صورت حساب رسمی امکان پیگیری محموله در هر مرحله ای که باشد، وجود دارد. لازم به ذکر است که ارائه این خدمات موجب افزایش رضایت و جلب اعتماد بیشتر مشتریان و کاهش دغدغه های آن در حمل و نقل بین شهری خواهد شد.

در ضمن شما مشتریان گرامی باید بدانید که همه امور باربری در باربری تهران به رشت توسط راه ممتاز با استفاده از رانندگان حرفه ای و مجهزترین ماشین های باربری مانند وانت بار، نیسان بار، کامیون و خاور به صورت مسقف یا روباز و متناسب با نیاز محموله (یخچالدار یا مجهز به تنظیمات دما) انجام می شود.

برای اطلاع از سایر خدمات باربری تهران به رشت پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.

باربری تهران به رشت در راه ممتاز

قیمت باربری تهران به رشت

نرخ کرایه باربری تهران به رشت در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به عوامل موثر بر باربری و نرخ مصوب شده از سوی اتحادیه باربری تعیین می شود. به این صورت که امکان ارائه قیمت نهایی تنها با در نظر گرفتن ویژگی های محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل آن وجود دارد. برهمین اساس نمی توان برای حمل بارهای مختلف با مشخصات متفاوت تعرفه ثابت مشخص کرد.

از عوامل موثر بر نرخ کرایه باربری تهران به رشت می توان به مواردی مانند نوع محموله، وزن و حجم بار، نوع ماشین باری (سوخت و تجهیزات آن)، مسافت حمل بار (فاصله مبدا تا مقصد برحسب کیلومتر)، زمان و فصل باربری، کارگر مورد استفاده برای بارگیری و تخلیه بار و بسته بندی و چیدمان اشاره کرد.

همچنین استفاده از خدماتی مانند بیمه بار با توجه ارزش محموله و تجهیزات مورد نیاز برای محموله های خاص مانند ماشین های یخچالدار برای حمل محصولات لبنی یا پروتئینی، موجب افزایش هزینه باربری خواهد شد. در ضمن فوریت در باربری با درخواست مشتری نیز بر نرخ نهایی تاثیر می گذارد.  

برای آگاهی از قیمت باربری تهران به رشت تاکید می شود که با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و بعد از ارائه مشخصات محموله خود از قیمت نهایی آن مطلع شوید.

حمل و نقل ممتاز، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  کامل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس برقرار کنید.