جستجو

باربری تهران به تبریز

فهرست مطالب

باربری تهران به تبریز

باربری تهران به تبریز در حمل و نقل راه ممتاز یکی از خدمات این باربری است که شما مشتریان گرامی برای حمل بار به صورت بین شهری می توانید از آن بهره مند شوید. برای استفاده از خدمات باربری تهران به تبریز کافی است از طریق شماره تلفن02165812391 با پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش باربری خود را به ثبت برسانید.

راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه حمل و نقل محموله های مختلف بین شهری آماده ارائه خدمات ویژه به صورت شبانه روزی توسط نیروهای بسیار حرفه ای و مجهزترین ماشین های باربری است. از میان این خدمات می توان به صدور صورت حساب رسمی و بیمه نامه معتبر و ارسال کارگران حرفه ای و متخصص در زمینه باربری و بسته بندی اشاره کرد. با توجه به موارد ذکر شده شما مشتریان گرامی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و با افزایش آگاهی درباره سایر خدمات و استعلام قیمت، باربری ایمن و با کیفیت را تجربه کنید.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی در این باربری به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

 

باربری تهران به تبریز باربری بین شهری راه ممتاز

ویژگی های تبریز برای باربری بین شهری

تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی، نگین شمال‌ غرب و یکی از بزرگ ‌ترین و مهم ‌ترین شهرهای ایران است. این شهر با قدمتی بیش از 4500 سال، تاریخ و فرهنگ غنی و پرباری دارد و به عنوان پایتخت تاریخی ایران در دوره‌ های مختلف، همواره نقشی کلیدی در تحولات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور ایفا کرده است.

درواقع می توان بیان کرد که تبریز به عنوان بزرگ ترین شهر شمال غرب ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی از موقعیت و ویژگی های بارز و ممتازی برای فعالیت های باربری و حمل و نقل برخوردار است. برخی از این ویژگی ها عبارت است از:

موقعیت جغرافیایی: تبریز در مسیر ترانزیتی شمال ـ جنوب و شرق ـ غرب واقع شده و به عنوان پل ارتباطی بین ایران و کشورهای همسایه از جمله ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و نخجوان عمل می کند. همچنین وجود پایانه های مرزی فعال در جلفا، نوردوز و سرخس امکان صادرات و واردات کالا را به سهولت فراهم کرده است.

مزایای اقتصادی: امکان صادرات و واردات در منطقه آزاد ارس و نیز مزیت های سرمایه گذاری در این منطقه، تبریز را به یک مقصد ویژه برای فعالیت در زمینه های تجاری و باربری تبدیل کرده است.

تنوع تولیدات صنعتی و کشاورزی در استان آذربایجان شرقی، همچنین وجود بازارهای بزرگ تبریز، زمینه را برای حمل و نقل کالاهای مختلف به اقصی نقاط کشور به وجود آورده است.

شبکه حمل و نقل: تبریز از شبکه حمل و نقل جاده ای گسترده و توسعه یافته ای برخوردار است و به اتوبان های سراسری کشور متصل است. بنابراین وجود حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به تبریز با رانندگان فعال و ماشین های باربری مختلف با تجهیزات مدرن زمینه را برای ارائه خدمات متنوع باربری به مشتریان فراهم کرده است. همچنین صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری تهران به تبریز موجب کاهش خطرات احتمالی در حین حمل و نقل بین شهری شده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، وجود نیروی انسانی متخصص و مجرب در صنعت باربری و حمل و نقل، تبریز را به یکی از قطب های اصلی این صنعت در کشور تبدیل کرده است. به طور کلی می توان بیان کرد که شهر تبریز با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز، شبکه حمل و نقل گسترده و مزایای اقتصادی و تنوع تولیدات صنعتی و کشاورزی، از ویژگی های بارز و انحصاری برای فعالیت های باربری و حمل و نقل برخوردار است.

همچنین از آنجایی که شهر تبریز جزو شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود، بنابراین حمل بارهای مختلف صنعتی و تولیدی از این شهر به سایر شهرهای ایران و شهرهای دیگر مانند تهران به تبریز جزو ضرورت های اساسی است که باید به آن پرداخته شود. بر همین اساس حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به تبریز خدمات ویژه ارائه می دهد. پس شما مشتریان گرامی اگر قصد ارسال بار از تهران به تبریز یا از تبریز به تهران یا شهرهای دیگر ایران را دارید، می توانید آن را به باربری راه ممتاز بسپارید.

باربری تهران به تبریز راه ممتاز

خدمات باربری تهران به تبریز

در باربری تهران به تبریز توسط حمل و نقل راه ممتاز برای حمل انواع بار به صورت بین شهری خدمات ویژه ارائه می شود که صدور بیمه نامه معتبر و صورت حساب رسمی جزو این نوع خدمات محسوب می شود. همچنین می توان بیان کرد که برای حمل بارهای مختلف مانند حمل اثاثیه منزل، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل روغن موتور و کالاهای صنعتی، حمل مواد شیمیایی و داوریی، حمل میوه و تره بار با باربری تهران به تبریز سعی می شود که تمام موارد ایمنی برای حفظ سلامت و امنیت محموله رعایت شود.

درواقع لازم به ذکر است که تمام امور باربری در حمل و نقل راه ممتاز توسط نیروهای حرفه ای و بسیار با تجربه و ماشین های باربری مجهز مانند وانت بار نیسان بار خاور و تریلی به صورت کاملا ایمن انجام می شود.

در این باربری برای حمل بار از تهران به تبریز با درخواست متقاضیان و متناسب با نیاز آنها کارگر باربری و بسته بندی اعزام می شود تا با انجام کارها توسط آنها مشتریان دیگر دغدغه ای درباره باربری بین شهری خود نداشته باشند؛ زیرا تمام مراحل با استفاده از تجهیزات مدرن و روش های اصولی صورت می گیرد.

قیمت باربری تهران به تبریز

هزینه باربری تهران به تبریز در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به مواردی که بر نرخ کرایه تاثیر می گذارد، محاسبه می شود. به این صورت که می توان بیان کرد نوع محموله، وزن و حجم بار، نوع ماشین باری (سوخت و تجهیزات آن)، مسافت حمل بار (فاصله مبدا تا مقصد)، زمان و فصل باربری بر هزینه حمل بار موثر است.

استفاده از خدماتی مانند کارگر برای تخلیه بار و بارگیری و بسته بندی و بیمه نامه نیز موجب افزایش نرخ کرایه باربری خواهد شد. همچنین محموله هایی مانند محصولات لبنی، پروتئینی یا داروی که برای حمل به تجهیزاتی مانند ماشین های یخچالدار و تنظیم دما هستند و یا اینکه مانند میوه و تره بار برای رسیدن به مقصد فوریت دارند، هزینه بیشتری در مقایسه با سایر محموله ها دارند.

برای اطلاع از هزینه باربری تهران به تبریز می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و بعد از ارائه مشخصات محموله خود از قیمت متناسب با بار خود آگاه شوید. این باربری تلاش دارد که خدمات مطلوب و با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد، بر همین اساس است که مشتریان از آن تحت عنوان باربری با کیفیت و ارزان یاد می کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری از طریق لینک زیر می توانید با راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.