جستجو

باربری تهران به بندر انزلی

فهرست مطالب

باربری تهران به بندر انزلی

باربری تهران به بندر انزلی در حمل و نقل راه ممتاز به عنوان یکی از خدمات انحصاری است که توسط این باربری انجام می شود. به این صورت که مشتریان از شهر تهران می توانند محموله های خود را به مقصد بندر انزلی ارسال کنند یا از بندر انزلی به تهران بفرستند و مطمئن باشند که با بهره مندی از خدمات حمل و نقل راه ممتاز یک باربری ایمن و حرفه ای را تجربه خواهند کرد.

در حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به بندر انزلی که جزو بندرهای آزاد کشور محسوب می شود، خدماتی مانند صدور بیمه نامه معتبر برای جبران خسارت احتمالی و صورت حساب رسمی برای پیگیری سریع متقاضیان ارائه داده می شود.

با استفاده از این خدمات شما مشتریان گرامی دیگر دغدغه ای برای حمل و نقل بین شهری نداشته و در هر زمان که بخواهید می توانید از وضعیت محموله خود مطلع شوید. بنابراین اگر به دنبال باربری با خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما باربری راه ممتاز است با سپردن محموله خود به این باربری تمام نگرانی های شما برطرف می شود؛ زیرا تمام مراحل با رعایت تمام نکات ایمنی و احتیاط لازم صورت می گیرد. 

استفاده از باربری تهران به بندر انزلی تحت نظارت حمل و نقل راه ممتاز به تمام صاحبان کسب و کار و متقاضیان گرامی پیشنهاد می شود، برای این کار کافی است از طریق شماره تلفن 02165812391 و 02166630603 با پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید. در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال می شود.

لازم به ذکر است که کارشناسان در تیم پشتیبانی راه ممتاز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی هستند.

باربری تهران به انزلی راه ممتاز

ویژگی های بندر انزلی برای باربری بین شهری

بندر انزلی، جزو شهرهای مهم استان گیلان است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی جزو بنادر مهم ایران محسوب می شود؛ همچنین از آنجایی که یکی از بنادر آزاد کشور است، اهمیت ویژه از نظر اقتصادی دارد. از بندر انزلی کالاهای بسیاری به کشور وارد و از ایران به کشورهای مختلف صادر می شود.

برهمین اساس نیاز به یک باربری مطمئن و ایمن در شهر بندر انزلی برای ارسال محموله های مختلف جزو ضرورت های اساسی برای حمل و نقل بین شهری است. درواقع می توان بیان کرد که حمل کالای وارداتی از بندر انزلی به تهران و سایر شهرهای ایران یا ارسال کالاهای صادراتی از تهران به بندر انزلی جزو مواردی است که صاحبان کسب و کار به صورت روزانه متقاضی دریافت خدمات از سوی یک باربری معتبر هستند.

در همین راستا حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به بندر انزلی یا برعکس از بندر انزلی به تهران و سایر شهرهای ایران خدمات ویژه ارائه می دهد که با بهره مندی از آن صاحبان کسب و کارهای مختلف به عنوان متقاضیان این باربری، به راحتی و با خیال راحت می توانند جابجایی محموله های خود را انجام دهند.

برای حمل انواع محموله به صورت وارداتی یا صادراتی و یا سایر محصولات و کالاهای داخلی به بندر انزلی یا برعکس پیشنهاد می شود از خدمات حمل و نقل راه ممتاز استفاده کنید. ثبت سفارش شما مشتریان گرامی فقط با یک تماس با پشتیبانی و برقراری ارتباط با کارشناسان امکان پذیر است. با این کار در کوتاه ترین زمان ممکن بارگیری و ارسال محموله به صورت کاملا ایمن و رعایت احتیاط لازم انجام می شود.

خدمات باربری تهران به بندر انزلی

باربری تهران به بندر انزلی تحت نظارت حمل و نقل راه ممتاز به مشتریان خود خدمات ویژه برای حمل محموله های مختلف ارائه می دهد. از میان این خدمات که برای حمل انواع بار مانند حمل کالاهای صادراتی و وارداتی، حمل محصولات تجاری و تولیدی، حمل محصولاتی مانند مرکبات و برنج انجام می شود می توان به صدور بیمه بار معتبر مثل بیمه نامه ایران متناسب با ارزش بار و صورت حساب رسمی اشاره کرد.

به این صورت که مشتریان با استفاده از این خدمات می توانند وضعیت محموله خود را پیگیری کنند و در صورت بروز آسیب به بار خسارت آن را از طریق بیمه متعهد شده، دریافت کنند. درواقع می توان بیان کرد که با استفاده از این خدمات از دغدغه های متقاضیان بین شهری کاسته می شود و افزایش در باربری را به همراه خواهد داشت.

در حمل و نقل راه ممتاز حمل انواع بار به صورت کاملا ایمن و با رعایت تمام موارد استاندارد برای حفظ سلامت بار انجام می شود و لازم به ذکر است که همه مراحل باربری با به کارگیری رانندگان حرفه ای و با تجربه و انواع ماشین باربری مانند وانت بار، نیسان بار، کامیون و خاور به صورت مسقف یا روباز و یا مجهز به نیازهای محموله صورت می گیرد.

در ضمن شما مشتریان گرامی باید بدانید که در هنگام حمل بار از تهران به بندر انزلی می توانید برای بارگیری، تخلیه بار، بسته بندی و چیدمان محموله خود درخواست کارگر داشته باشید. با بهره مندی از این خدمات از آنجایی که همه موارد توسط نیروهای حرفه ای و با تجربه و با استفاده از روش های اصولی و تجهیزات مدرن انجام می شود، یک باربری ایمن و با کیفیت را تجربه خواهید کرد.

کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری تهران به بندر انزلی از طریق تماس با پشتیبانی راه ممتاز امکان پذیر است.

وانت بار و نیسان بار در باربری تهران به بندر انزلی

باربری تهران به بندر انزلی با نیسان بار

فاصله تهران تا بندر انزلی در حدود 365 کیلومتر است و بین 4 تا 5 ساعت زمان لازم است تا این مسافت توسط خودروی سواری طی شود. البته خودروهای باربری به دلیل سنگینی و حجم باری که دارند از محدودیت سرعت نیز برخوردارند و ممکن است این مسافت را با صرف زمان بیشتری طی کنند.

استفاده از خودروی نیسان بار برای حمل بار در مقایسه با خودروهای بزرگتر نظیر خاور می تواند بسیار مقرون به صرفه تر باشد به شرطی که حجم و وزن بار متناسب با نیسان بار باشد. شما می توانید برای ارسال بارهای خود تا وزن 2 تن از خودروی نیسان بار استفاده کنید و یا از دو خودروی نیسان بار برای حمل بارهای خود در دو قسمت استفاده کنید. برای دریافت راهنمایی های لازم درخصوص کرایه خودروی باربری با کارشناسان راه ممتاز تماس بگیرید.

باربری خرده بار از تهران به بندر انزلی

در باربری بین شهری اصطلاحی به نام خرده بار وجود دارد که به بارهای کم حجم و سبکی اطلاق می شود که فضای زیادی در خودروی باربری نمی گیرند و نیازی به کرایه خودروی دربستی ندارند. فرض کنید شما قصد دارید یک وسیله برقی نظیر ماشین لباسشویی یا چرخ خیاطی و یا تلویزیون را از تهران به بندر انزلی ارسال کنید.

در این صورت می توانید از خدمات خرده بار استفاده کنید و کرایه حمل کمتری پرداخت نمایید. برای کلیه بارهایی که توسط راه ممتاز حمل می شود از جمله خرده بارها بارنامه معتبر صادر می شود. حتی شما می توانید خرده بارها را هم بیمه کنید و بیمه نامه دریافت نمایید تا در صورت وقوع حوادث پیش بینی نشده خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت نمایید.

حمل اثاثیه منزل از تهران به بندر انزلی

یکی از خدمات باربری تهران به بندر انزلی راه ممتاز حمل اثاثیه منزل است. اگر قصد حمل اثاثیه منزل از تهران به بندر انزلی یا بالعکس را دارید می توانید از خدمات کارگر بسته بندی این مجموعه استفاده کنید. در مواقعی که فرصت کافی برای بسته بندی لوازم ندارید و یا نیاز به کمک در این زمینه دارید می توانید از این نوع خدمات استفاده کنید.

کارگران بسته بندی این مجموعه از تبحر و تخصص لازم درخصوص بسته بندی استاندارد لوازم برخوردارند و کلیه لوازم از قبیل کارتن خالی، پلاستیک حبابدار، چسب و … را همراه با خود به محل بسته بندی می آورند. همچنین شما می توانید برای چیدمان لوازم در منزل جدید نیز از این کارگران کمک بگیرید.

با توجه به اینکه لوازم و اثاثیه منزل از حساسیت بالایی برخوردارند و حمل آنها خصوصا در مسافت های طولانی با خطراتی همراه است لازم است به بسته بندی استاندارد و اصولی لوازم خود اقدام کنید. شما با باربری راه ممتاز می توانید اثاث کشی راحت ، سریع و ایمن را تجربه کنید.

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن نیروهای متخصص در زمینه چیدمان و بسته بندی می تواند حمل اثاثیه ایمن و بدون دغدغه را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد، بنابراین با استفاده از آن می توانید موجب آرامش خاطر خود و سالم ماندن وسایل خود شوید. برای استفاده از خدمات باربری راه ممتاز برای حمل اثاثیه منزل از تهران به بندر انزلی و سایر شهرهای ایران فقط کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را در سریع ترین زمان ممکن به ثبت برسانید. 

باربری تهران به بندر انزلی حمل اثاثیه منزل

قیمت باربری تهران به بندر انزلی

نرخ کرایه باربری تهران به بندر انزلی در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به نرخ مصوب شده از سوی اتحادیه باربری و عوامل تاثیرگذار بر حمل بار بین شهری محاسبه می شود. البته لازم به ذکر است که در این باربری به جز اینکه به نرخ ثابت اتحادیه باربری توجه می شود، بلکه برای تعیین قیمت نهایی مشخصات محموله نیز در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به ویژگی های مانند نوع محموله، حجم و وزن بار، نوع ماشین باربری و تجهیزات آن قیمت باربری مشخص می شود.

همچنین درخواست برای خدماتی مانند بیمه نامه برای جبران خسارت احتمالی و کارگر برای بارگیری و تخلیه بار نیز موجب افزایش قیمت باربری خواهد شد، در ضمن ارسال محموله به صورت فوری یا با تجهیزات خاص نیز در هزینه باربری تاثیرگذار است.

برای اطلاع از قیمت باربری تهران به بندر انزلی پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و بعد از ذکر مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز برای باربری از نرخ کرایه دقیق آن مطلع شوید.

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  کامل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس برقرار کنید.