جستجو

باربری تهران به بندرعباس

فهرست مطالب

باربری تهران به بندرعباس

باربری تهران به بندرعباس در حمل و نقل راه ممتاز به عنوان یکی از خدمات انحصاری این باربری ارائه می شود، به این صورت که متقاضیان از شهر تهران می توانند محموله های خود را توسط راه ممتاز به مقصد بندرعباس ارسال کنند و مطمئن باشند که تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و استاندارد برای حفاظت از محموله انجام می شود.

همچنین لازم به ذکر است که در حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به بندرعباس، خدمات ویژه مانند صدور بیمه نامه معتبر برای جبران خسارت احتمالی و صورت حساب رسمی برای پیگیری سریع مشتریان ارائه می شود تا با استفاده از آن دیگر دغدغه ای برای باربری بین شهری وجود نداشته باشد. برهمین اساس پیشنهاد می شود اگر به دنبال یک باربری ایمن و مقرون به صرفه هستید، آن را به باربری راه ممتاز بسپارید و مطمئن باشید که بار شما به صورت کاملا ایمن و با رعایت احتیاط لازم به مقصد خواهد رسید.

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری و نیروهای حرفه ای و با تجربه حمل بار از بارگیری گرفته تا تخلیه بار و بسته بندی و چیدمان توانایی این را دارد که یک باربری ایمن و با کیفیت را به متقاضیان حمل و نقل بین شهری ارائه دهد. همچنین در تلاش است که خدمات خود را به صورت ویژه و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین نرخ باربری به مشتریان خود عرضه کند. برهمین اساس شما متقاضیان گرامی می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید و حمل و نقل ایمن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

برای استفاده از باربری تهران به بندرعباس می توانید با پشتیبانی از طریق شماره تلفن 02165812391 و 02166630603 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت کنید.

باربری تهران به بندرعباس راه ممتاز

ویژگی های بندرعباس برای باربری بین شهری

بندرعباس، یکی از شهرهای مهم و بزرگ در جنوب ایران است و از آنجایی که دارای موقعیت جغرافیایی و تجاری مهمی است می توان آن را یکی از بنادر مهم برای واردات و صادرات کالا به داخل و خارج کشور نام برد. برهمین اساس استفاده از یک باربری ایمن و با کیفیت از نیازهای اساسی این شهر محسوب می شود تا بتواند محموله های مختلف را از بندرعباس به تهران و سایر شهرهای ایران ارسال کند یا اینکه حمل کالاهای مختلف را از تهران و سایر شهرهای کشور برای صادرات به بندرعباس برعهده بگیرد.

در همین راستا حمل و نقل راه ممتاز، برای باربری از بندرعباس به تهران یا برعکس از تهران به بندرعباس خدمات ویژه ارائه می دهد که با استفاده از آن متقاضیان به عنوان صاحبان کسب و کارهای مختلف به راحتی می توانند ارسال محموله های خود را انجام دهند.

بر همین اساس پیشنهاد می شود برای باربری تهران به بندرعباس از حمل و نقل راه ممتاز استفاده کنید. برای ثبت سفارش کافی است با پشتیبانی تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بارگیری و ارسال محموله شما انجام شود.

خدمات باربری تهران به بندرعباس

در باربری تهران به بندرعباس تحت نظارت حمل و نقل راه ممتاز برای حمل محموله های مختلف به صورت بین شهری خدمات ویژه ارائه می شود. صدور بیمه نامه معتبر برای جبران خسارت احتمالی و صورت حساب رسمی برای پیگیری سریع توسط مشتری برخی از این خدمات هستند که با درخواست مشتریان برای تمام امور باربری انجام می شود. به این صورت که با استفاده از آن به راحتی می توانند حمل و نقل بین شهری خود را بدون کوچک ترین دغدغه ای انجام دهند و موجب افزایش ایمنی در باربری خواهد شد.

در حمل و نقل راه ممتاز برای حمل بارهای مختلف مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، کالاهای صادراتی و وارداتی، حمل مواد شیمیایی و داوریی، حمل میوه و تره بار تمام موارد ایمنی برای حفظ سلامت و امنیت محموله رعایت شود. همچنین لازم به ذکر است که همه امور باربری در باربری تهران به بندرعباس توسط راه ممتاز با به کارگیری رانندگان با تجربه و انواع ماشین باربری مانند وانت بار، نیسان بار، کامیون و خاور به صورت مسقف یا روباز متناسب با نیاز محموله ها انجام می شود.

در این باربری برای حمل بار از تهران به بندرعباس با درخواست مشتریان، نیروی ماهر و با تجربه برای بارگیری، تخلیه بار، بسته بندی و چیدمان ارسال می شود. با استفاده از این خدمات متقاضیان می توانند از باربری ایمن و با کیفیت بهره مند شوند؛ زیرا تمام مراحل باربری به صورت کاملا حرفه ای و با استفاده از تجهیزات مدرن و روش های اصولی انجام می شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری تهران به بندرعباس پیشنهاد می شود با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.

قیمت باربری تهران به بندرعباس

نرخ کرایه باربری تهران به بندرعباس در حمل و نقل راه ممتاز براساس نرخ مصوب از سوی اتحادیه باربری و عوامل موثر بر حمل بار تعیین می شود. به این صورت که به جز نرخ ثابت اتحادیه باربری برای قیمت نهایی باید مواردی که جزو مشخصات بار است مانند نوع محموله، وزن و حجم بار، نوع ماشین باری (سوخت و تجهیزات آن)، مسافت حمل بار (فاصله مبدا تا مقصد برحسب کیلومتر)، زمان و فصل باربری مورد توجه قرار گیرد و با توجه به آنها تعیین قیمت انجام می شود.

همچنین استفاده از خدماتی همانند بیمه نامه برای جبران خسارت در صورت آسیب به بار و کارگر بارگیری و تخلیه بار و بسته بندی و چیدمان موجب افزایش هزینه باربری خواهد شود. در ضمن اگر ارسال محموله نیاز به فوریت در باربری داشته باشد یا اینکه برای حمل تجهیزات خاص مانند ماشین باری یخچالدار یا مجهز به تنظیمات دما لازم باشد، در این مورد نیز نرخ کرایه در مقایسه با سایر محموله بیشتر خواهد بود.

برای آگاهی از نرخ کرایه باربری تهران به بندرعباس می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و بعد از ارائه مشخصات محموله خود از قیمت نهایی آن مطلع شوید.

باربری بندرعباس به تهران

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  کامل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری می توانید از طریق لینک زیر با راه ممتاز تماس برقرار کنید.