جستجو

باربری تهران به ارومیه

فهرست مطالب

باربری تهران به ارومیه

باربری تهران به ارومیه در حمل و نقل راه ممتاز تمام امور مربوط به باربری بین شهری را توسط نیروهای حرفه ای و با تجربه و مجهزترین ماشین های باری انجام می دهد. در این باربری ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و با بالاترین کیفیت و پایین ترین کرایه حمل صورت می گیرد. برای استفاده از باربری تهران به ارومیه شما متقاضیان گرامی می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. البته لازم به ذکر است که قبل از اقدام برای ثبت درخواست باربری می توانید با ارائه مشخصات محموله خود از هزینه و چگونگی حمل آن مطلع شوید.

ارتباط با باربری راه ممتاز برای باربری تهران به ارومیه از طریق تماس با شماره تلفن 02165812391 امکان پذیر است. کارشناسان در این باربری به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتریان هستند.

 

باربری تهران به ارومیه با راه ممتاز

حمل انواع بار با باربری تهران به ارومیه

ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران است. این شهر در دشت ارومیه و در ۲۰ کیلومتری دریاچه ارومیه واقع شده است. ارتفاع ارومیه از سطح آب های آزاد ۱۳۳۲ متر است و کوه‌ هایی مانند کوه سیر و کوه قیز قلعه آن را احاطه کرده ‌اند. این شهر دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی است. زمستان ‌های این شهر سرد و پر برف و تابستان‌ های آن گرم و خشک است.

ارومیه دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت شمال غرب ایران بعد از تبریز است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۹۵ حدود ۷۴۶٬۰۰۰ نفر بوده است. زبان اکثریت مردم ارومیه ترکی آذربایجانی است. کردها، آشوری‌ ها و ارمنی ‌ها نیز از دیگر اقوام ساکن در این شهر هستند.

از جاذبه ‌های گردشگری شهر ارومیه می توان به دریاچه، کلیسای ننه مریم، بازار، موزه، دشت نازلو ارومیه اشاره کرد. به این صورت که می توان بیان کرد که دریاچه ارومیه، به عنوان بزرگ ترین دریاچه آب شور در ایران و دومین دریاچه آب شور در جهان از نظر وسعت بود که در حال حاضر دچار خشکسالی شده است. کلیسای ننه مریم، قدیمی ‌ترین کلیسای ایران است که قدمت آن به قرن چهارم میلادی می ‌رسد.

بازار ارومیه، یکی از بزرگ ترین و قدیمی ‌ترین بازارهای سرپوشیده در ایران که قدمت آن به دوره صفویان می‌ رسد. موزه ارومیه، موزه ‌ای باستان ‌شناسی و مردم ‌شناسی که در آن اشیا و آثار تاریخی از دوره‌ های مختلف به نمایش گذاشته شده است. دشت نازلو، دشتی سرسبز و زیبا در شمال ارومیه که به دلیل آب و هوای خنک و ییلاقی، گردشگران زیادی را به خود جذب می ‌کند.

در زمینه اقتصاد ارومیه می توان بیان کرد که این شهر یکی از قطب ‌های کشاورزی ایران است. محصولات کشاورزی ارومیه شامل سیب، انگور، گندم و حبوبات است. همچنین این شهر به دلیل وجود معادن سنگ آهن، مس و طلا، از نظر صنعتی نیز حائز اهمیت است.

از جمله صنایع دستی معروف ارومیه می ‌توان به قالی ‌بافی، گلیم‌ بافی و سبدبافی و غذاهای محلی معروف آن می ‌توان به کوفته تبریزی، آش دوغ و حلوا اشاره کرد.

وجود معادن، صنایع و کشاورزی فعال در ارومیه، حجم قابل توجهی از بار را برای حمل و نقل به سایر نقاط کشور و جهان ایجاد می کند. معافیت های مالیاتی و گمرکی برای صادرات و واردات کالا از طریق منطقه ویژه اقتصادی ارومیه، مزیت های اقتصادی قابل توجهی برای باربری در این منطقه ایجاد کرده است.

با در نظر گرفتن به موارد ذکرشده، با استفاده از خدمات باربری تهران به ارومیه می توان حمل انواع بار را به صورت بین شهری انجام داد و از آنجایی که تمام مراحل کاملا استاندارد صورت می گیرد.

پیشنهاد ویژه: باربری بین شهری شهرستان به تهران

ویژگی های باربری تهران به ارومیه

ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی، از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی، باربری دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به یک نقطه استراتژیک برای حمل و نقل کالا تبدیل کرده است. برخی از این ویژگی ها عبارت است از:

موقعیت جغرافیایی: ارومیه در شمال غرب ایران و در نزدیکی مرز ترکیه واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی، ارومیه را به یک دروازه مهم برای صادرات و واردات کالا از ترکیه و سایر کشورهای اروپایی تبدیل کرده است.

شبکه حمل و نقل: ارومیه از طریق جاده، راه آهن و هوا به سایر نقاط ایران متصل است. این کار حمل و نقل کالا را از ارومیه آسان و مقرون به صرفه کرده است.

ظرفیت حمل و نقل: در حمل و نقل راه ممتاز برای باربری تهران به ارومیه ظرفیت حمل انواع کالا را از هر نقطه ایران دارند.

خدمات جانبی: در راه ممتاز برای باربری تهران به ارومیه خدمات جانبی متعددی مانند انبارداری، بیمه باربری و گمرک ارائه می شود که به تسهیل فرایند حمل و نقل کالا کمک می کند.

با توجه به موارد ذکر شده می توان بیان کرد که باربری تهران به ارومیه دارای ویژگی های انحصاری است که با استفاده از مشتریان می توان حمل انواع بار به صورت بین شهری خود را از طریق بهره مندی از خدمات حمل و نقل راه ممتاز انجام دهد.

باربری تهران به ارومیه

عوامل موثر بر قیمت باربری تهران به ارومیه

هزینه باربری تهران به ارومیه در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به نرخ اتحادیه باربری و عوامل موثر بر حمل بار محاسبه می شود. درواقع می توان بیان کرد که امکان ارائه نرخ باربری تنها با در نظر گرفتن مشخصات محموله وجود دارد، بر همین اساس در ادامه به بررسی برخی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه باربری اشاره شده است.          

  • نوع بار: نوع بار (کالاهای فاسد شدنی، کالاهای خطرناک، کالاهای حجیم و…) بر قیمت باربری تاثیر می گذارد.
  • حجم و وزن بار: هرچه حجم و وزن بار بیشتر باشد، قیمت باربری نیز بیشتر خواهد بود.
  • مبدا و مقصد باربری: مسافت بین مبدا و مقصد باربری بر نرخ کرایه باربری تاثیرگذار است.
  • نوع ماشین باربری: نوع ماشین باربری (کامیون، وانت، تریلی و…) بر هزینه باربری تاثیر می گذارد.
  • زمان باربری: زمان باربری (روزهای تعطیل یا ساعات شلوغی) بر نرخ حمل بار بین شهری تاثیرگذار خواهد بود.
  • فصل باربری: فصل باربری (فصل های پرتردد مانند اواخر سال) بر قیمت باربری تاثیر می گذارد.
  • فوریت بار: فوریت بار (نیاز به حمل سریع بار) بر قیمت باربری موثر است.
 

برای اطلاع از نرخ باربری تهران به ارومیه می توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید. تیم پشتیبانی در این باربری به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

راه ممتاز، بهترین و معتبرترین ارائه دهنده خدمات باربری با نیسان و وانت بار

حمل و نقل راه ممتاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و درون شهری آماده ارائه بهترین خدمت با نیسان بار و وانت بار به متقاضیان حمل بار است. در این باربری ارائه خدمات به صورت کاملا انحصاری و ایمن توسط نیروهای با تجربه و حرفه ای انجام می شود. برهمین اساس در میان مشتریان به عنوان معتبرترین باربری شناخته شده است.

درواقع می توان بیان کرد که راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری از طریق تماس با راه ممتاز امکان پذیر است، برای ارتباط سریع تر پیشنهاد می شود از طریق لینک زیر با این باربری تماس حاصل فرمایید.