جستجو

باربری تهران به اراک

فهرست مطالب

باربری تهران به اراک

باربری تهران به اراک در حمل و نقل راه ممتاز به عنوان یکی از خدمات این باربری انجام می شود که شما متقاضیان گرامی برای حمل بار بین شهری از آن استفاده کنید. برای بهره مندی از خدمات باربری تهران به اراک کافی است با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

راه ممتاز برای حمل و نقل کالای شهری و بین شهری خدمات خود را به صورت شبانه روزی و انحصاری با به کارگیری نیروهای حرفه ای عرضه می کند که از میان آنها می توان به صدور صورت حساب رسمی و بیمه نامه معتبر و ارسال نیروهای با تجربه در زمینه باربری و بسته بندی اشاره کرد. برهمین اساس شما مشتریان گرامی با ثبت درخواست خود به راحتی می توانید از یک باربری ایمن و با کیفیت بهره مند شوید.

برای استفاده از خدمات راه ممتاز برای باربری تهران به اراک می توانید با شماره تلفن  02165812391 و 02166630603 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی در این باربری به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

خدمات باربری تهران به اراک

حمل بار صنعتی از تهران به اراک

اراک، مرکز استان مرکزی، به عنوان یکی از شهرهای صنعتی ایران شناخته می‌ شود. این شهر در فاصله 280 کیلومتری جنوب غربی تهران و در دامنه کوه ‌های الوند واقع شده است. اراک از لحاظ آب و هوایی معتدل و کوهستانی است و زمستان‌ های سرد و پر برف و تابستان ‌های خنک دارد.

اراک از نظر صنعتی یکی از مهم‌ ترین شهرهای ایران محسوب می شود که دارای چندین کارخانه بزرگ صنعتی است که شامل موارد زیر می شود.

  • پالایشگاه امام خمینی: این پالایشگاه یکی از بزرگ ترین پالایشگاه ‌های ایران است که روزانه حدود 250 هزار بشکه نفت خام را تصفیه می‌کند.
  • شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو):این شرکت بزرگ ترین تولیدکننده آلومینیوم در ایران است.
  • ماشین‌ سازی اراک:این شرکت یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنعتی در ایران است.
  • واگن‌ سازی اراک:این شرکت بزرگ ترین تولیدکننده واگن و لوکوموتیو در ایران است.
 

اراک علاوه بر صنعت، از لحاظ کشاورزی و دامپروری نیز دارای اهمیت است که در این زمینه نقش مهمی در کشاورزی و دامداری کشور ایفا می کند. همچنین دارای جاذبه‌ های گردشگری متعددی است که برخی از آنها در ادامه معرفی شده است.

  • بازار بزرگ اراک: این بازار یکی از بزرگ ترین و قدیمی ‌ترین بازارهای ایران است.
  • حمام چهار فصل:این حمام یکی از زیباترین حمام‌ های تاریخی ایران است.
  • مسجد حاج صفرعلی:این مسجد یکی از مساجد تاریخی اراک است که در دوره قاجار ساخته شده است.
 

اراک به دلیل وجود دانشگاه‌ های متعدد از جمله دانشگاه اراک، دانشگاه صنعتی اراک و دانشگاه آزاد اسلامی اراک، به عنوان یکی از شهرهای دانشگاهی ایران نیز شناخته می ‌شود. این شهر به دلیل وجود صنایع آلاینده، یکی از آلوده‌ ترین شهرهای ایران نیز محسوب می شود.

با توجه به موارد ذکر شده می توان بیان کرد از آنجایی که شهر اراک جزو شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود، بنابراین حمل بارهای مختلف صنعتی و تولیدی از این شهر به سایر شهرهای ایران و شهرهای دیگر مانند تهران به اراک نیاز جزو ضرورت های اساسی است که باید به آن پرداخته شود. بر همین اساس حمل و نقل راه ممتاز رای باربری تهران به اراک خدمات ویژه ارائه می دهد. پس شما متقاضیان گرامی اگر قصد ارسال بار از تهران به اراک یا از اراک به تهران یا شهرهای دیگر ایران را دارید، می توانید آن را به باربری راه ممتاز بسپارید.

ویژگی های باربری تهران به اراک

موقعیت جغرافیایی: اراک مرکز استان مرکزی و در تقاطع چندین جاده ترانزیتی مهم کشور قرار دارد. این امر سبب شده تا اراک به عنوان یک قطب باربری در کشور شناخته شود. همچنین دسترسی آسان به استان های تهران، قم، اصفهان، لرستان و همدان از طریق اراک، حمل و نقل بار به این استان ها را تسهیل می کند.

ظرفیت های حمل و نقل: امکان باربری تهران به اراک و برعکس توسط راه ممتاز به عنوان بهترین شرکت باربری با پوشش سراسری، تنوع ناوگان حمل و نقل بار در اراک شامل انواع کامیون، تریلی، وانت و نیسان، امکان حمل و نقل انواع بارهای سبک و سنگین، اثاثیه منزل، مواد غذایی، مصالح ساختمانی از ویژگی های انحصاری باربری تهران به اراک است.

خدمات متنوع: ارائه خدمات متنوع باربری، مانند بسته بندی اثاثیه منزل، بیمه بار، حمل بار به صورت دربست و روباری جزو مواردی است که در باربری تهران به اراک و اراک به تهران و سایر شهرهای ایران و تمام نقاط کشور انجام می شود.

معابر و جاده ها: وجود معابر و جاده های مناسب در اراک، حمل و نقل بار را تسهیل می کند. همچنین احداث کمربندی های جدید در اراک، سبب کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور کامیون ها شده است.

ارگان های ناظر: نظارت دقیق اتحادیه باربری و سایر ارگان های ذی ربط بر عملکرد شرکت های باربری و تضمین حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت از ویژگی های مهم باربری تهران به اراک است.

علاوه بر موارد ذکر شده، شهر اراک دارای مزایای دیگری مانند وجود انبارهای متعدد برای نگهداری موقت بار، دسترسی به خدمات تعمیرگاهی و مکانیکی، نیروی انسانی ماهر و باتجربه در زمینه باربری نیز برای باربری بین شهری است. به طور کلی می توان بیان کرد که شهر اراک به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، ظرفیت های حمل و نقل قوی، قیمت مناسب و خدمات متنوع و با کیفیت، به عنوان یک گزینه ایده آل برای باربری به شمار می رود.

برای افزایش آگاهی بیشتر در زمینه باربری بین شهری پیشنهاد می شود مقاله هزینه باربری بین شهری را مطالعه کنید.

باربری تهران به اراک برای حمل انواع بار بین شهری

خدمات باربری تهران به اراک

باربری تهران به اراک در حمل و نقل راه ممتاز، برای حمل انواع بار مانند اثاثیه منزل، حمل کالاهای صنعتی و تجاری، محصولات کشاورزی و دامداری خدمات ویژه مانند صورت حساب رسمی (برای پیگیری و ایمنی محموله) و بیمه نامه معتبر (برای جبران خسارت احتمالی) ارائه می دهد که با استفاده از آن مشتریان با خیال راحت می توانند باربری بین شهری خود را انجام دهند.

برای اطلاع از خدمات بیشتر حمل و نقل راه ممتاز می توانید با شماره تلفن 
02166630603 تماس بگیرید. کارشناسان در تیم پشتیبانی به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی است، بنابراین در هر زمان که درخواست باربری بین شهری یا درون شهری داشته باشید، می توانید از طریق پشتیبانی با راه ممتاز ارتباط برقرار کنید.

نرخ باربری تهران به اراک

هزینه باربری تهران به اراک در حمل و نقل راه ممتاز با توجه به نرخ اتحادیه و عوامل تاثیرگذار بر باربری محاسبه می شود، بنابراین امکان ارائه تعرفه ثابت بدون در نظر گرفتن ویژگی های محموله وجود ندارد. برهمین اساس پیشنهاد می شود که برای اطلاع از نرخ باربری تهران به اراک با ارائه مشخصات بار خود به کارشناسان در تیم پشتیبانی از قیمت نهایی آن مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری از طریق لینک زیر نیز می توانید با راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.