جستجو

باربری تبریز به تهران

فهرست مطالب

باربری تبریز به تهران حمل و نقل راه ممتاز

باربری تبریز به تهران به عنوان یکی از خدمات گروه حمل و نقل راه ممتاز مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. این باربری با داشتن ماشین های باربری مجهز و رانندگان حرفه ای آماده ارائه خدمات با کیفیت به متقاضیان حمل و نقل است.

باربری تبریز به تهران حمل و نقل  انواع محموله مانند اثاثیه منزل، خرده بار، میوه و تره بار، کالاهای تجاری و بازرگانی، روغن موتور و بارهای 6 متری، آهن آلات، مبلمان، مواد غذایی و شوینده، مواد شیمیایی را به صورت کاملا ایمن و با استفاده از نیروهای با تجربه و حرفه ای در تمام ساعت های شبانه روز انجام می دهد. این باربری با رعایت تمام موارد مهم برای حفظ و سلامت محموله در تلاش است که رضایت مشتریان را جلب کند و موجب آرامش خاطر آنها برای حمل و نقل بین شهری شود.

برای استفاده از باربری تبریز به تهران فقط کافی است با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده ثبت درخواست باربری شما مشتریان گرامی است.

برای ارتباط سریع با باربری تبریز به تهران می توانید با شماره تلفن 02166630603 تماس حاصل فرمایید و اعلام بار کنید. در کمتر از یک ساعت ماشین باری متناسب با محموله برای شما ارسال می شود و با رعایت تمام موارد ایمنی در کوتاه ترین زمان ممکن بار شما به مقصد خواهد رسید.

باربری تبریز به تهران حمل و نقل راه ممتاز

خدمات باربری تبریز به تهران

باربری تبریز به تهران برای حمل بارهای مختلف اعم از تولیدی، صنعتی، خانگی، کشاورزی، دامداری و سایر موارد خدمات ویژه ارائه می دهد که با بهره مندی از آن متقاضیان می توانند باربری ایمن و مطمئن را تجربه کنند.

صدور صورت حساب رسمی برای تمام امور باربری و بیمه بار براساس ارزش محموله و با درخواست متقاضی جزو خدماتی است که در باربری تبریز به تهران توسط حمل و نقل راه ممتاز به مشتریان ارائه می شود. با استفاده از این خدمات دیگر دغدغه ای در زمینه حمل محموله به صورت بین شهری وجود نخواهد داشت؛ زیرا در صورت بروز آسیب، خسارت آن به صاحب بار پرداخت خواهد شد و با در دست داشتن صورتحساب، امکان پیگیری آن در هر مرحله ای باشد، برای مشتریان وجود دارد.

اعزام کارگر برای حمل، بسته بندی و تخلیه بار را می توان از خدمات انحصاری در حمل و نقل راه ممتاز نام برد که با استفاده آن مشتریان می توانند حمل و نقل خود را ایمن کنند و مطمئن باشند که محموله آنها به صورت سالم به مقصد خواهد رسید؛ زیرا تمام مراحل باربری با به کارگیری روش های اصولی و تجهیزات مدرن توسط نیروهای با تجربه و حرفه ای انجام می شود.

لازم به ذکر است با استفاده از خدمات باربری حمل و نقل راه ممتاز شما مشتریان گرامی می توانید از دغدغه های خود برای حمل محموله به صورت بین شهری بکاهید و موجب افزایش ایمنی در تمام مراحل باربری شوید.

برای اطلاع از سایر خدمات باربری تبریز به تهران پیشنهاد می شود با شماره تلفن 02165812391 تماس بگیرید.

نرخ کرایه باربری تبریز به تهران

هزینه باربری تبریز به تهران با توجه به نرخ مصوب شده از سوی اتحادیه باربری تعیین می شود. اتحادیه باربری به صورت سالیانه نرخ جدید را به تمام کسانی که در این حوزه فعالیت دارند اعلام می کند تا همه مطابق با آن هزینه باربری را مشتریان خود دریافت کنند. البته لازم به ذکر است که تعیین قیمت نهایی تنها با در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار بر باربری که شامل مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل می شود، امکان پذیر خواهد بود.

از عوامل موثر بر باربری تبریز به تهران می توان به ویژگی هایی مانند نوع محموله، وزن و حجم بار، فاصله مبدا و مقصد حمل بار برحسب کیلومتر، مسافت باربری (مسطح یا دارای پیچ و خم)، زمان و فصل حمل و نقل، نوع ماشین باری (سوخت و تجهیزات آن) اشاره کرد. همچنین استفاده از خدماتی همانند بیمه بار و نیروی کارگر برای امور باربری بر نرخ کرایه تاثیر می گذارد و در زمانی که حمل محموله به صورت فوری انجام شود، بر قیمت باربری افزوده خواهد شد.

با توجه به موارد ذکر شده، برای اطلاع از نرخ کرایه باربری تبریز به تهران تاکید می شود که با پشتیبانی راه ممتاز تماس بگیرید، سپس با ارائه مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل آن از قیمت نهایی آگاه شوید. در ضمن تیم پشتیبانی در راه ممتاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی است.

باربری تبریز به تهران در راه ممتاز

باربری تبریز به تهران با نیسان بار بین شهری

نیسان بار جزو ماشین های باربری پرکاربرد در حمل و نقل بین شهری است که با داشتن مزایای بسیار از جمله ظرفیت بالای 2 تن و امکان حمل بار در تمام جاده ها و بدون محدودیت تردد سطح شهرها، به صورت روزانه صاحبان بار زیادی متقاضی حمل محموله خود با این ماشین باربری هستند.

یکی از دلایلی که مشتریان متقاضی حمل بار خود با وانت نیسان به صورت بین شهری هستند، نرخ کرایه پایین آن در مقایسه با سایر ماشین های باربری است و از آنجایی که دارای ظرفیت بالایی است، بنابراین متقاضیان وانت نیسان بسیار زیاد است که با استفاده از آن هم می توان هزینه های باربری خود را کاهش داد و هم از یک باربری ایمن بهره مند شد.  

باربری تبریز به تهران نیز برای حمل و نقل انواع بار به صورت کامل و خرده بار و روباری با توجه به وزن و حجم بار از نیسان بار استفاده می کند که متقاضیان بسیاری دارد.

بنابراین شما مشتریان گرامی برای حمل بار از تبریز به تهران یا در هر کجایی از ایران که قرار داشته باشید، این باربری از هر مبدا و هر نقطه ای از کشور، می تواند همه امور باربری شما را به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام دهد. در این باربری تمام مراحل باربری توسط نیروهای آموزش دیده و حرفه ای و با انواع ماشین باربری مانند وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون و تریلی مسقف و روباز به صورت کاملا ایمن انجام می شود.

راه ممتاز، حمل انواع بار به صورت ایمن

حمل و نقل راه ممتاز  با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری به صورت بین شهری و درون شهری این توانایی را دارد که به تمام نقاط ایران خدمات باربری ارائه دهد و حمل و نقل را به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته انجام می دهد.

همچنین این باربری با رانندگان حرفه ای و آموزش دیده در سراسر کشور همکاری می کند که دارای ماشین های باربری مجهز و سالم از لحاظ فنی و ظاهری هستند، بنابراین امکان ارائه خدمات با پوشش سراسری را دارد، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما متقاضیان گرامی ارسال خواهد شد. 

شما مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود می توانید از طریق لینک زیر با حمل و نقل راه ممتاز ارتباط برقرار کنید.