جستجو

باربری بین شهری تهران به شهرستان

فهرست مطالب

باربری بین شهری تهران به شهرستان

باربری بین شهری تهران به شهرستان شامل حمل و نقل اثاثیه منزل، کالاهای تجاری، مواد غذایی، میوه و تره بار، کالاهای صنعتی و تولیدی، تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، وسایل شکستنی و خرده بار می شود. در این نوع باربری به دلیل مسافت طولانی، نیاز به کامیون و خاورهای بزرگ و قوی در مقایسه با باربری درون شهری بیشتر احساس می شود. در همین راستا لازم است که از یک شرکت باربری که خدمات باربری بین شهری تهران به شهرستان را انجام می دهد، استفاده شود. حمل و نقل راه ممتاز برای باربری بین شهری تهران به شهرستان مانند تهران به تبریز، تهران به شیراز، تهران به مشهد، تهران به اردبیل، تهران به زاهدان خدمات ویژه ارائه می دهد، به همین علت پیشنهاد می شود که متقاضیان حمل بار به صورت بین شهری از این خدمات استفاده کنند تا دیگر دغدغه برای ارسال بار خود به شهرستان نداشته باشند.

برای درخواست باربری بین شهری تهران به شهرستان می توانید با شماره تلفن 02166630603 تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت باربری بین شهری تهران به شهرستان

قیمت باربری بین شهری تهران به شهرستان

هزینه باربری بین شهری تهران به شهرستان متناسب با مشخصات بار و عوامل تاثیرگذار بر باربری محاسبه می شود که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مبدأ و مقصد: مسافت بین تهران و مقصد مورد نظر در شهرستان، یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین قیمت است. هر چه مسافت بیشتر باشد، قیمت باربری نیز بیشتر خواهد بود.

نوع بار: نوع بار (اثاثیه منزل، کالای تجاری، مواد غذایی و…) متقاضی باربری بین شهری ،در تعیین نوع وسیله نقلیه باری و قیمت باربری تاثیر دارد.

وزن و حجم بار: هر چه وزن و حجم بار بیشتر باشد، به ماشین باری بزرگ تری نیاز است و متناسب با آن، قیمت باربری نیز بیشتر خواهد بود.

نوع وسیله نقلیه: انواع مختلفی از ماشین باری مانند وانت، نیسان، کامیون و خاور برای حمل بار بین شهری وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. وانت بارهای کوچک‌ و سبک‌تر برای بارهای کم ‌حجم و سبک مناسب هستند و قیمت کمتری دارند، در حالی که کامیون ‌های بزرگ ‌تر و سنگین‌تر برای بارهای حجیم و سنگین مناسب هستند و قیمت بیشتری دارند.

خدمات بیشتر: استفاده خدمات اختصاصی مانند بسته ‌بندی بار، بارگیری و تخلیه بار، بیمه بار و… که توسط باربری راه ممتاز برای تمام امور باربری ارائه می شود که در صورت نیاز به این خدمات، هزینه آنها به قیمت باربری اضافه خواهد شد.

زمان حمل بار: قیمت باربری در ایام تعطیل و پیک بار (مانند عید نوروز) ممکن است بیشتر باشد.

نرخ مصوب اتحادیه باربری: اتحادیه باربری هر استان نرخ مصوبی برای حمل بار بین شهری تعیین می‌ کند که می ‌توانید از آن به عنوان مرجع قیمت استفاده کنید.البته در این مورد لازم به ذکر است که برای حمل انواع بار نمی توان هزینه ثابت محاسبه کرد و با توجه به اینکه نرخ مصوبه اتحادیه باربری به صورت کلی در هر سال اعلام می شود. برای دریافت قیمت دقیق باربری بین شهری تهران به شهرستان، می ‌توانید با پشتیبانی راه ممتاز تماس گرفته و استعلام قیمت کنید.

در ادامه چند نمونه از قیمت باربری بین شهری تهران به شهرستان (برای یک وانت نیسان مسقف) ارائه شده است.

  • تهران به مشهد: حدود 2 تا 3 میلیون تومان
  • تهران به اصفهان: حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان
  • تهران به شیراز:حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان
  • تهران به تبریز:حدود 1.5 تا 2 میلیون تومان
  • تهران به اهواز: حدود 2 تا 3 میلیون تومان

توجه داشته باشید که این قیمت‌ ها فقط برای اطلاع شما هستند و ممکن است در زمان‌ های مختلف و با توجه به شرایط مختلف و نوع بار و حجم آن تغییر کنند. بنابراین پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت دقیق با پشتیبانی راه ممتاز تماس حاصل فرمایید.

شماره باربری بین شهری تهران به شهرستان

شماره باربری بین شهری تهران به شهرستان برای دسترسی بهتر متقاضیان است تا راحت تر بتوانند درخواست خود را ثبت کنند. برهمین اساس باید در این مورد اطلاع رسانی صورت گیرید. شماره تلفن باربری بین شهری تهران به شهرستان راه ممتاز عبارت از 02165812391 و 02166630603 است.

نکاتی که باید قبل از انتخاب باربری بین شهری تهران به شهرستان به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می شود:

  • مجوز و سابقه کار شرکت باربری:از معتبر بودن شرکت باربری و داشتن مجوزهای لازم اطمینان حاصل کنید.
  • قیمت باربری:هزینه حمل بار شرکت ‌های باربری مختلف را با هم مقایسه کنید و از منصفانه بودن قیمت ‌ها مطمئن شوید.
  • نوع و کیفیت خدمات:نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت باربری را بررسی کنید و از کیفیت خدمات آنها اطمینان حاصل کنید.
  • بیمه بار:از بیمه شدن بار خود در طول حمل و نقل اطمینان حاصل کنید. البته این مورد با درخواست مشتری صورت می گیرد، اگر به ایمنی محموله خود اهمیت می دهید، حتما این کار را انجام دهید.
  • تعهد و ضمانت:از تعهد و ضمانت شرکت باربری در قبال سالم رسیدن بار خود اطمینان حاصل کنید.

در حمل و نقل راه ممتاز تمام موارد ذکر شده اعم از مجوز و تخصص و سابقه بسیار در زمینه باربری، کیفیت باربری مطلوب و تعرفه حمل بار پایین، صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری با درخواست مشتری وجود دارد، بنابراین شما متقاضیان باربری بین شهری تهران به شهرستان با خیال راحت می توانید بار خود را به این باربری بسپارید.

شماره باربری بین شهری تهران به شهرستان

اسباب کشی بین شهری تهران به شهرستان

انتخاب یک شرکت باربری مناسب برای اسباب کشی بین شهری تهران به شهرستان می تواند دغدغه ی بسیاری از افراد باشد. در ادامه به تعدادی از خدماتی که حمل و نقل راه ممتاز برای اسباب کشی بین شهری ارائه می دهد، اشاره شده است.

  1. حمل و نقل اثاثیه
  • بارگیری و تخلیه اثاثیه منزل توسط کارگران مجرب و ورزیده
  • استفاده از کامیون ها و وانت های مجهز و موکت کاری شده برای جلوگیری از آسیب به اثاثیه
  • بیمه باربری برای جبران خسارات احتمالی
  1. بسته بندی اثاثیه
  • ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل با استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت
  • بسته بندی تخصصی وسایل شکستنی و حساس
  • ارائه کارتن های مخصوص اسباب کشی در ابعاد مختلف
  1. چیدمان اثاثیه
  • چیدمان اثاثیه در مقصد طبق نظر و سلیقه مشتری
  • چیدمان اثاثیه در کمترین زمان ممکن
  1. خدمات جانبی
  • ارائه خدمات نظافت منزل قبل و بعد از اسباب کشی
  • انبارداری اثاثیه منزل در صورت نیاز
  • حمل و نقل جهیزیه
  • و…

 برای بهره مندی از خدمات حمل اثاثیه منزل توسط راه ممتاز می توانید با کارشناسان این باربری تماس بگیرید. تیم پیشتیبانی در حمل و نقل راه ممتاز به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی است. 

حمل و نقل ممتاز، مرکز تخصصی وانت بار بین شهری

راه ممتاز، به عنوان مرکز تخصصی وانت بار بین شهری، حمل و نقل بار را به صورت کامل و خرده بار و روباری با هزینه مناسب و به صرفه انجام می دهد. بنابراین در  هر کجای کشور که باشید این باربری با افتخار از هر مبدا و هر نقطه از کشور، خدمات ارسال ماشین ‌های آماده بارگیری را به شما ارائه می‌ دهد. این خدمات به صاحبان کالاهایی که بارهای کاملی دارند و تمایل به ارسال آنها با ماشین دربست دارند، ارائه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است که حمل و نقل راه ممتاز به تمام نقاط تهران و کرج و حومه سرویس دهی دارد و  ارسال بار به تمام نقاط کشور همراه با بارنامه را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. درواقع می توان بیان کرد که این باربری به عنوان  تکمیل ترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در میان مشتریان شناخته شده است. همچنین دارای وانت بارهای مجهز به پلاستیک و چادر برزنت است، بنابراین امکان سرویس دهی به سراسر کشور را دارا است، به این صورت که بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت ماشین باربری برای شما ارسال خواهد شد. 

برای برقراری ارتباط با باربری راه ممتاز شما متقاضیان باربری بین شهری و درون شهری می توانید از طریق لینک زیر با این باربری تماس حاصل فرمایید.